NarzędziaUser Content Creation PackageOpis
The highlight of the User Content Creation Package is the powerful but easy to use ChromED editor. It’s a complete solution for creating and modifying fully functional multiplayer and single-player maps.
Oferuje dwa tryby pracy
Tryb prosty
It offers a step-by-step wizard which guides users through the process of establishing all basic parameters of the map and features a simplified interface. It is default setting.
Tryb zaawansowany
Boasts full capabilities of the professional tools used in the development of CoJ: Bound in Blood. It’s recommended for experienced modders and offers unrivaled power and control over the content.
Wymagania: Call of Juarez: Więzy Krwi z patchem 1.1.0.0DOWNLOADCall of Juarez: Więzy Krwi 1.1.0.0 PatchThis file updates Bound in Blood to version 1.1.0.0, adding support for community-made single-player and multiplayer maps. Several multiplayer classes are rebalanced and new functionality is added to the game. The patch also contains fixes to several technical and gameplay-related issues.
Detailed patch notes are available in a readme file installed with the patch itself.
DOWNLOADCall of Juarez: Więzy Krwi PC Dedicated ServerThe official release of CoJ: BiB dedicated server. Please see the attached readme file for installation and deployment instructions. The dedicated server software is released „as is”. Any issues and questions regarding the server should be posted in THIS THREAD on the official forums.
Aby połączyć się z serwerem dedykowanym wymagany jest Call of Juarez: Więzy Krwi w wersji 1.1.0.0DOWNLOAD3ds Max® Eksporter3ds Max® eksporter jest wtyczką używaną przy eksporcie danych z 3ds Max® do Chrome Engine do rozszerzenia plików mesh (*.msh). Skopiuj MaxExport.dle do katalogu „wtyczki” położonego w katalogu instalacyjnym 3ds Max®.
MaxExport współpracuje z następującymi wersjami 3ds Max®: 7, 8, 9, 2009 i 2010.
FaceAttribModFace Attributes Modifier allows to assign some data to any face in the mesh. Skopiuj FaceAttribMod.dlm do katalogu „wtyczki” położonego w katalogu instalacyjnym 3ds Max®.
FaceAttribMod współpracuje z następującymi wersjami 3ds Max® 9, 2009 i 2010.
AnimExporterWtyczka 3ds Max® do eksportu animacji do Chrome Engine do rozszerzenia pliku animacji (*.anm). Skopiuj AnimExporter.dle do katalogu „wtyczki” położonego w katalogu instalacyjnym 3ds Max®.
AnimExporter współpracuje z następującymi wersjami 3ds Max®: 7, 8, 9, 2009 i 2010.
DOWNLOADAutodesk Maya® ExporterchromeExporter jest wtyczką do Autodesk® Maya® utworzoną przez 3D People i dopuszczona do użytku niekomercyjnego z User Content Creation Package do
Call of Juarez: Więzy Krwi. Skróconą instrukcję instalacji i użycia można znaleźć w pliku readme zawartym w archiwum.
DOWNLOADDAE2MSH ToolTo narzędzie obsługuje konwersję plików Collada (.dae) do plików obsługiwanych przez Chrome Engine 4 (.msh, .mat). Jest ono dostarczane „w takim stanie jak widać” i bez jakiejkolwiek gwarancji. Używanie na własne ryzyko. Plik PDF z krótkim poradnikiem jest dołączony do archiwum.
DOWNLOADDodatkiCall of Juarez: Bound in Blood Selections PackagePakiet ten zawiera szereg wybranych obiektów z oryginalnej gry CoJ: BiB, w tym niektóre z najbardziej znaczących środowisk: miasta Arizony, wioski indiańskie, meksykańskie osiedla i wiele innych. Zawiera również szeroki wybór kompletnych zadań i akcji znanych z Call of Juarez: Więzy Krwi.
Instalacja:Ściągnij plik Data4.pak i skopiuj go do katalogu CoJ2 - możesz znaleźć ten katalog w twoim katalogu instalacyjnym Call of Juarez: Więzy Krwi. Jeśli masz problemy ze znalezieniem katalogu instalacyjnego, proszę przeczytać nasz przewodnik How to install maps? (Jak instalować mapy, możliwe, że chodzi o wideotutorial - przyp. tłum.).
Sposób użycia:Po skopiowaniu pliku Data4.pak do twojego systemu plików, nowe opcje wyboru będą dostępne za pośrednictwem przeglądarki Mesh (Mesh Browser). Możesz przejść do pozycji geometria i środowisko (ang. geometry and environment) za pomocą zakładki Object Selections. Aby przeglądać i użyć pozycji akcji, wybierz zakładkę All, i przejdź do katalogu \Selections\ActionSelections. Żadne pozycje akcji nie wymagają łącznika - są one kompletne i gotowe do użycia od razu po umieszczeniu na mapie. Uwaga: Niektóre opcje wyboru zawierają setki przedmiotów, tak więc może chwilę potrwać, zanim zostaną one wczytane przy pierwszym uruchomieniu, proszę być cierpliwym.
DOWNLOADWszystkie narzędzia pochodzą ze strony
http://www.cojmodding.com/?id=home