Developing > Oferty pracy i pomocy
Praca lvl designer, grafik tekstur, tester
shergar:
Szukam lvl designera i kogoś od textur za $. Pierwszy miech na próbę, opłacony hotel, żarcie i dziwk... znaczy materiały edukacyjne biggrin.gif Jak ktoś rzeczywiście jest zainteresowany to na gg 974170, ale tylko poważne kandydatury, porto to mus.
shergar:
Tym razem szukam testera do tej gry:
http://moonrise.megiteam.pl/index.html
Finalizujemy właśnie umowę z wydawnictwem. Mam w sumie kilku chętnych, ale może ktoś z Was też byłby zainteresowany. Mastera musimy skończyć do połowy maja, gra wyjdzie na dzień dziecka, od poniedziałku zaczyna się kampania promocyjna produktu. Czyli marzec i kwiecień to ostre oranie.
Tester będzie odp. przede wszystkim za wyłapywanie wszystkich baboli, ale istotne są także jego sugestie odnośnie rozgrywki. Pracujemy z bugtruckerem, więc wszystko wrzuca się tam. Gra nie ma dużo bugów, ale do tej pory wyłapywali to tylko progerzy, którzy teraz muszą szlifować kod i zintegrować api reklam.
Proszę tylko o dojrzałe deklaracje. Nie szukamy kogoś kto się po kilku dniach znudzi. Oczywiście nie jest to praca charytatywna, zapłata (jednorazowa) po wydaniu wersji master. Tester nie uczestniczy w partycypacji zysków po wydaniu gry. Ale za to jakaś tam pozycja w cv, jak ktoś myśli o branży devu + liźnięcie zawodu + kasa na nową kartę graficzną :)
Propozycję proszę słać na maila: shergar(at)wp(dot)pl
Adanos:
Od kiedy, do kiedy testy są i jak długa jest rozgrywka? Bo nie wiem, czy miałbym wystarczająco czasu.
shergar:
Jest 6 leveli, każdy ok 1h czasu gry. Pracy może być 2 tygodnie, a może 6, wszystko zależy od testera i czasu jaki może poświęcić. 2h dziennie to moim zdaniem niezbędne minimum. Kod i engine są praktycznie gotowe, levele 1-4 też, 5 i 6 prawie koniec (80-90%). Dorabiamy jeszcze minigierki. To gra dla dzieci, nie ma więc dużego poziomu trudności.
shergar:
Temat już nieaktualny. Bardzo dziękuję wszystkim zainteresowanym za zgłoszenia.
Pozdrawiam,
Sher.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej