Mam problem z odmrażaniem wody...zrobiłem sobie świat...fakt że wody od dołu nie będzie widać ale to niema nic do rzeczy...chciałbym po prostu żeby ta woda była płynąca...a sprawdziłem wszystkie tutki które można było...zainstalowałem Maltiba...zrobiłem własny material filter...zmieniłem opcje w teksturze i woda dalej zamrożona...myślałem że to tylko w moim świecie ale w oldcamp.3ds tęz nie dało rady...pomóżcie...
Odświeżam i dodaje że jak sprawdzałem ten świat w Gothicu to ta "tafla lodu" zachowywała się jak woda czyli zmieniała np animacje chodzenia jak się weszło za kolana ale jak się weszło całkiem to się nie pływało ale to pewnie od tego że nie było wody z drugiej strony od dołu...chodzi mi bardziej o to dlaczego nie było animacji?
Jak napisał Hunn, nie dubluj postów, używaj opcji edit. To jakaś nowa moda, jesteś dziś trzecią osobą której zwracam na to uwagę.