Developing > Oferty pracy i pomocy

Poszukuje grafika 2D

(1/11) > >>

popgniezno:
Cześć ;)
Z tej strony PoP_Gniezno, dawny administrator plemiona.pl, autor kilku NPC do Czasu Zapłaty itd ;p
Starzy wyjadacze pewnie mnie jeszcze pamiętają ;)

Przejdę od razu do rzeczy:
Tworzę grę przez przeglądarkę z nawigacją w stylu margonem.pl (czyli widok 2D, z góry - w późniejszych czasach będzie: rzut izometryczny/lub przejście na wersje 3D)
Chciałbym aby gra była w klimacie Gothic'a. Chodzi mi o świat, misje itd.

Moja wizja gry:
Będzie to MMO (gra nastawiona na multiplayer), z możliwością dorzucenia własnej cegiełki do tworzenia świata, misjami od NPC. Dużą rolę odgrywać też będzie gospodarka w grze.

Czyli przykładowo: Mamy ludzika i trochę kasy. Możemy kupić w grze jakiś teren. Na tym terenie możemy postawić jakiś budynek z kreatorem w stylu simsów (czyli mamy np. łózko i ustawiamy je w odpowiednim miejscu). Budujemy farmę. Aby farma była opłacalna, trzeba najpierw zasiać tam zboże. Gdy już to zrobimy po jakimś czasie otrzymamy plony. Następnie plony możemy sprzedać młynarzowi, który zrobi z tego chleb możemy oraz wykorzystać część do następnego zasiewu.
Na jakość plonów wpływałaby np. jakość zboża użytego do zasiewu + poziom umiejętności rolnika.
Im lepsze zboże tym, lepsza mąka z niego powstaje, a z mąki chleb.
Jakoś wpływa też na cenę produktu.

Oczywiście jeśli ktoś ma w nosie gospodarkę może zostać wojownikiem, magiem itd.

To wszystko to tylko malutki zalążek tego co mi chodzi po głowie ;)
Gra będzie wrzucona na serwer i każdy będzie mógł śledzić zmiany na bieżąco. Główny silnik nawigacji, dynamicznego wczytywania obiektów oraz podglądu ruchów innych osób jest już niemal skończony. Reszta już pójdzie z górki ;p

Kogo poszukuje?
Poszukuje kogoś kto zrobi na razie podstawową grafikę pod grę (proporcje takie jak w margonem.pl). Grafika nie musi być na razie taka ładna jak tam, bo do czasu wydania gry wprowadzimy jeszcze pewnie wiele zmian.

Chce pomóc, ale nie jestem grafikiem
Nie ma sprawy. Dla każdego coś się znajdzie :)

Kontakt
GG: 5974646
Skype: pop_gniezno

Chcecie wiedzieć coś więcej o grze? Śmiało pytajcie ;)
Pozdrawiam ;)

Kazzmir:

--- Cytat: popgniezno link=topic=7594.msg69056#msg69056 date=Oct 24 2009, 02:29 AM\' ---Czyli przykładowo: Mamy ludzika i trochę kasy. Możemy kupić w grze jakiś teren. Na tym terenie możemy postawić jakiś budynek z kreatorem w stylu simsów (czyli mamy np. łózko i ustawiamy je w odpowiednim miejscu). Budujemy farmę. Aby farma była opłacalna, trzeba najpierw zasiać tam zboże. Gdy już to zrobimy po jakimś czasie otrzymamy plony. Następnie plony możemy sprzedać młynarzowi, który zrobi z tego chleb możemy oraz wykorzystać część do następnego zasiewu.
Na jakość plonów wpływałaby np. jakość zboża użytego do zasiewu + poziom umiejętności rolnika.
Im lepsze zboże tym, lepsza mąka z niego powstaje, a z mąki chleb.
--- Koniec cytatu ---

można by znacznie urozmaicić symulator rolnika, młynarza i piekarza. a co z modyfikacjami genetycznymi?

Żadna Głupia Spółgłoska:
Pop, byłeś adminem Plemion? Nie wiedziałem ;p

Kiedyś twórcy Traviana próbowali coś takiego zrobić - Travianer, ale ogólnie było to zbyt symboliczne by mogło wciągnąć kogokolwiek na dłuższy czas. Jedyna zabawa była z organizowaniem domówek z winem.

Thoro:

--- Cytuj ---Kogo poszukuje?
Poszukuje kogoś kto zrobi na razie podstawową grafikę pod grę (proporcje takie jak w margonem.pl). Grafika nie musi być na razie taka ładna jak tam, bo do czasu wydania gry wprowadzimy jeszcze pewnie wiele zmian.
--- Koniec cytatu ---

Czyli mianowicie design i layout pod GUI gry? Co jeszcze do tego dochodzi?

popgniezno:

--- Cytat: kazzmir link=topic=7594.msg69061#msg69061 date=Oct 24 2009, 10:00 AM\' ---można by znacznie urozmaicić symulator rolnika, młynarza i piekarza. a co z modyfikacjami genetycznymi?
--- Koniec cytatu ---

Domyślam się że to ironiczne, co napisałeś.
Więc: nie chce tworzyć następnego metina, tibii czy kolejnego bezmyślnego japońskiego MMO, w którym nie robisz nic więcej niż tylko zabijasz stworki.
Oczywiście "symulator rolnika" będzie o wiele bardziej rozbudowany. Dojdzie też masa innych zawodów: kowal, cieśla, płatnerz i wiele innych.



--- Cytat: Żadna Głupia Spółgłoska link=topic=7594.msg69064#msg69061 date=Oct 24 2009, 10:36 AM\' ---Pop, byłeś adminem Plemion? Nie wiedziałem ;p

Kiedyś twórcy Traviana próbowali coś takiego zrobić - Travianer, ale ogólnie było to zbyt symboliczne by mogło wciągnąć kogokolwiek na dłuższy czas. Jedyna zabawa była z organizowaniem domówek z winem.
--- Koniec cytatu ---

No byłem :)
Dzięki za info o Travianerze. Nie wiedziałem o nim.
Z tego co widzę jest tam statyczna mapa, a ja robię dynamiczną, czyli:
jeśli nie wchodzisz np. przez tydzień do gry dużo się może zmienić w Twojej okolicy (od tego jak mapa zależy decydują inny gracze budując budynki, modyfikując tereny itd ;)


--- Cytat: Władysław II Jagiełło link=topic=7594.msg69066#msg69061 date=Oct 24 2009, 10:44 AM\' ---Czyli mianowicie design i layout pod GUI gry? Co jeszcze do tego dochodzi?
--- Koniec cytatu ---

Na razie tylko elementy gry w postaci jakiś tekstur, ludzików, np. jabłek (które oskryptuje i będzie można zbierać), no ale jeśli ktoś będzie na tyle ambitny by robić GUI to nie będę mu w tym przeszkadzał ;p

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej