Waypoint [Gothic 2] 2269 5

O temacie

Autor kubaxd

Zaczęty 11.10.2009 roku

Wyświetleń 2269

Odpowiedzi 5

kubaxd

kubaxd

Użytkownicy
posty36
  • Użytkownicy
Mam takie pytanko :lol2:  
Co trzeba wpisać w dialogu  by po rozmowie NPC poszedł on do jakiegoś waypointu?
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
Co trzeba wpisać w dialogu by po rozmowie NPC poszedł on do jakiegoś waypointu?
Jeśli przy danym waypoincie NPC tam stać i robić coś, to możesz zastosować zmianę rutyny.
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

kubaxd

kubaxd

Użytkownicy
posty36
  • Użytkownicy
No tak, tylko jak to zrobić?
 

Axel

Axel

Użytkownicy
Król Mount & Blade
posty244
Propsy2
  • Użytkownicy
  • Król Mount & Blade
Radze pooglądać dialogi innych npc-ów i zobaczyć jak tam to jest , tak się najlepiej uczy :lol2:
 
Mount & Blade i Dofus wymiatają :D

Jeżeli ktoś gra w Dofusa niech napisze do mnie na pw !



Wie is ezel? Ik.

Item editor - M&B

kubaxd

kubaxd

Użytkownicy
posty36
  • Użytkownicy

kubaxd

Waypoint [Gothic 2]
#4 2009-10-11, 16:36(Ostatnia zmiana: 2009-10-11, 16:39)
Robiłem tak, tyle że nie mogę się połapac. Ja w ostateczności zawsze pisze.
Podszedłe do tego inaczej i sobie już poradziłęm.
Ale i tak dzięki bo wy mi to nasuneliliście.
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Waypoint [Gothic 2]
#5 2009-10-11, 16:38(Ostatnia zmiana: 2009-10-11, 18:23)
Cytuj
No tak, tylko jak to zrobić?

W pierwszej części gry wygląda to tak:
Npc_ExchangeRoutine (self,"FOLLOW");,
gdzie FOLLOW to nazwa rutyny określona wcześniej w skrypcie postaci.

Skoro już wszystko jasne to zamykam temat
Avallach
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry