[G2NK] Problem z zSpy 4420 8

O temacie

Autor Diegomir

Zaczęty 17.08.2009 roku

Wyświetleń 4420

Odpowiedzi 8

Diegomir

Diegomir

Użytkownicy
Gnój
posty196
Propsy255
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Gnój
Zwykle gdy parsuje skrypty to odpalam zSpy i w spacerze reparse scripts. Spacer wywala błąd, sprawdzam który to plik w logu zspy i dalej. Teraz przesiadłem się na spartanskie warunki laptopa. Wszystko zainstalowałem. Robię wszystko zgodnie z poprzednia procedura ale zspy zapisuje tylko jaki to błąd.  czyli dostaje np "expected ; line 47" ale Pan Buk Jedyny wie chyba jaki to plik. Parsowałem też GStarterem z czułością zspy ustawiona na max ale to cholerstwo nadal nie pokazuje w jakim pliku mam błąd. I niech ktoś mi tu powie w czym rzecz

Diegomir

Diegomir

Użytkownicy
Gnój
posty196
Propsy255
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Gnój
odświeżam temat. Nikt takiego problemu nie miał?

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Czy w ogóle widzisz w Zspy dane o aktualnie sprawdzanym pliku?
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Diegomir

Diegomir

Użytkownicy
Gnój
posty196
Propsy255
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Gnój
Jakbym widział to by nie było problemu

Diegomir

Diegomir

Użytkownicy
Gnój
posty196
Propsy255
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Gnój

Diegomir

[G2NK] Problem z zSpy
#4 2009-08-19, 16:49(Ostatnia zmiana: 2009-08-19, 16:50)
[i] 00:31 Info:  3 D: MSH: Loading Mesh: SKYDOME_LAYER1.MSH .... <zMesh.cpp,#3445>
[i] 00:31 Info:  3 D: MSH: Loading Mesh: SKYDOME_COLORLAYER.MSH .... <zMesh.cpp,#3445>
[i] 00:31 Info:  3 D: MSH: Loading Mesh: SKYDOME_LAYER2.MSH .... <zMesh.cpp,#3445>
[i] 00:31 Info:  3 D: MSH: Loading Mesh: SKYDOME_LAYER3.MSH .... <zMesh.cpp,#3445>
[i] 00:31 Info:  4 N: GAME: Loading file Content\Gothic.src or .dat .... <oGame.cpp,#739>
[w] 00:31 Warn:  0 U: PAR: Ignoring CONTENT\STORY\DIALOG_MOBSIS\B_PLAYERMAP.D ( File already parsed ) .... <zParser.cpp,#784>
[F] 00:31 Fatal:-1 U: PAR: Expected ',' ( line 20 ) .... <zParser.cpp,#599>
[i] 00:31 Info:  5 X: Vid_SetScreenMode: No changes ... .... <zRndD3D_Vid.cpp,#559>
[i] 00:31 Info:  5 X: Vid_SetScreenMode: No changes ... .... <zRndD3D_Vid.cpp,#559>
[i] 00:31 Info:  8 C: WM_ACTIVATEAPP received .... <zWin32.cpp,#1738>
[i] 00:33 Info:  5 C: Shutting down MSS .... <zSndMss.cpp,#629>
Takowo to wygląda, plik B_PlayerMap jest nieruszony, zresztą jak jadę na parsowanie na czystym G2NK to tylko kilka plików poza tym pokazuje

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Dzisiaj sprawdzałem i mam tak samo. Z tego co pamiętam w G2 zawsze tak było.

Diegomir

Diegomir

Użytkownicy
Gnój
posty196
Propsy255
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Gnój
To jak ja mam sprawdzic bledy? :D  Ze tez sie wzialem za te cholerne G2

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
To chyba proste :D  Napisałeś jeden skrypt, sprawdzasz czy nie ma błędów i piszesz następny :D

Diegomir

Diegomir

Użytkownicy
Gnój
posty196
Propsy255
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Gnój
I tego się bałem :D   dzieki.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry