Użyłeś czegoś czego wcześniej nie "zadeklarowałeś".
Daj to przed dialogiem, a nie po:
func void DIA_Vilop_OldGaurad_Puuub()
{
AI_Output (other,self,"DIA_Vilop_OldGaurad_2_01"); //Po co ci piwo?
AI_Output (self, other,"DIA_Vilop_OldGaurad_2_02"); //W piwie można zatopić wszystkie smutki a ja mam dzisiaj nie mam szczęścia.
AI_DrawWeapon (self);
AI_Output (self, other,"DIA_Vilop_OldGaurad_2_03"); //Więc rusz dupe po to piwo bo inaczaj nie zdzierżże i ci przywale!
AI_RemoveWeapon (self);
Info_ClearChoices (DIA_Vilop_OldGaurad);
};
func void DIA_Vilop_OldGaurad_fuck()
{
AI_Output (other,self,"DIA_Vilop_OldGaurad_3_01"); //Spieprzaj!
AI_Output (self, other,"DIA_Vilop_OldGaurad_3_02"); //Wkurwiłeś mnie!
Info_ClearChoices (DIA_Vilop_OldGaurad);
AI_StopProcessInfos (self);
Npc_SetAttitude ( self, ATT_HOSTILE );
Npc_SetTempAttitude ( self, ATT_HOSTILE );
Npc_SetTarget (self, other);
AI_StartState (self, ZS_ATTACK, 1, "");
};