Błąd przy kompilowaniu mesha 2552 2

O temacie

Autor wietrzyk

Zaczęty 27.06.2009 roku

Wyświetleń 2552

Odpowiedzi 2

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games

wietrzyk

Błąd przy kompilowaniu mesha
2009-06-27, 18:40(Ostatnia zmiana: 2009-06-27, 18:40)
Mam miasto które jest podzielone na 2 części, pierwsza część daje się przerobić na zena, w drugiej przy kompilowaniu świata i światła wywala taki komunikat
D: zBSP(zCBspTree::CreateBspSectors)
: Illegal Sector Portals: ROOM11
a następnie spacer się wykrzacza.

Postanowiłem sprawdzić jak wygląda pierwsza część miasta w Gothicu, zrobiłem paczuszkę, odpalam gothica i przy wczytywaniu nowej gry Gothic się zamyka. Teraz pytanie czy jest to wina modelu i czy można to jakoś naprawić.
 

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu

Sergio

Błąd przy kompilowaniu mesha
#1 2009-06-27, 19:28(Ostatnia zmiana: 2009-06-27, 19:30)
Miałem kiedyś coś podobnego, może nie robiłem nowego modelu ale Gothic przy włączaniu się wyłączał a i spacer nie chciał się odpalić, kiedy  podmieniłem zena na tego przed przeróbką wszystko chodziło gładko. Wydaje mi się że to nie jest wina modelu.
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.

jamokiolE

jamokiolE

Użytkownicy
posty164
Propsy3
  • Użytkownicy
Dołączam do pytania i daje zdjęcie errora  :)  


Czy ktoś może pomóc?? :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry