Co do pytania:
1 Jakiś myśliwy stoi pod bramą do SO bo krótkiej wymianie zdan proponuje polowanie.Jak zrobic żeby Npc biegł do jakiegoś waypointu w lesie i po drodze wszystko zabijał oraz na nas czekał jak nie nadążamy i żebyśmy dostawali expa jak on coś ubije.
W dialogu stosujesz zmianę rutyny na takiej zasadzie:
TA_GuidePC (11,00,22,00,"Do_Jakiego_Waypointa");
TA_GuidePC (22,00,11,00,"Do_Jakiego_Waypointa");
gdzie Do_Jakiego_Waypointa to waypoint który jest celem naszej podróży.
Co do tego:
2 Jakiś gosc proponuje nam zrobic z nim "rewolucje" w SO.Jak zrobic gdy włączy się zadanie gosc bedzie biegał po obozie i wszystko zabijał.Jego i mnie też oczywiście mają atakowac strażnicy,cienie i reszta..Gdy zabije się Gomeza gosc sie odzywa i cos tam nam mówi i koniec...
Tutaj możesz zrobić zmianę gildii wszystkich przyszłych wrogów na np. Troll. I dodać warunek:
if Npc_IsDead(TUTAJINSTANCEGOMEZA);
Aha, cienie prawdopodobnie będą uciekać, bo to TCHÓRZE!