Dziwny skrypt 2954 3

O temacie

Autor Kito

Zaczęty 10.06.2009 roku

Wyświetleń 2954

Odpowiedzi 3

Kito

Kito

Użytkownicy
posty162
Propsy17
  • Użytkownicy
Witam mam problem. Polega on na tym iż napisałem monolog na gotowanie zupy (Coś na wzór Mrocznych Tajemnic) podchodzę do kotła i (zong zamurowało mnie) to samo jak bym spał jeszcze sprawdzę czy tam nie wpisałem slepabit przypadkiem xD (wątpie w to) ale gdyby jednak było by tam cookabit (poprawne) to co może być tego powodem? HELP!
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Pokaż lepiej skrypt, bo wróżka jest na urlopie...

Kito

Kito

Użytkownicy
posty162
Propsy17
  • Użytkownicy

Kito

Dziwny skrypt
#2 2009-06-11, 10:50(Ostatnia zmiana: 2009-06-11, 11:09)
//****************************
// Cooking
//****************************

func void cook ()
{
self.aivar[AIV_INVINCIBLE] = FALSE;
MONOLOG = 0;
AI_StopProcessInfos(self);
PrintScreen ("Właśnie coś ugotowałeś.", -1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
PrintGlobals (PD_ITEM_MOBSI);
Npc_SendPassivePerc (hero, PERC_ASSESSENTERROOM, NULL, hero);

};

func void COOKABIT_S1 ()
{
monolog = m_cook;
var C_NPC him; him = Hlp_GetNpc(PC_Hero);
var C_NPC rocker; rocker = Hlp_GetNpc(PC_Rockefeller);

//***ALT** if (Hlp_GetInstanceID (self)== Hlp_GetInstanceID (Hero)) // MH: geändert, damit kontrollierte NSCs nicht schlafen können!
if ( (Hlp_GetInstanceID(self)==Hlp_GetInstanceID(him))||(Hlp_GetInstanceID(self)==Hlp_GetInstanceID(rocker)) )
{
self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=TRUE;
Ai_ProcessInfos (him);

};
};

//-------------------- Koniec gotowania -------------------------

INSTANCE NoCook2 (c_Info)

{
npc = PC_Hero;
nr = 999;
condition = NoCook2_Condition;
information = NoCook2_Info;
important = 0;
permanent = 1;
description = "Kończ Gotowwanie.";
};

FUNC INT NoCook2_Condition()
{
if (monolog == m_cook) && (cook_lerned == false)
{
return 1;
};
};


func VOID NoCook2_Info()
{
MONOLOG=0;
AI_StopProcessInfos (self);
self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=FALSE;
};

//---------------------- Zupka --------------------------------------

INSTANCE Zupka (C_INFO)
{
npc = PC_Hero;
condition = Zupka_Condition;
information = Zupka_Info;
important = 0;
permanent = 1;
description = "Rosół ze ścierwojada.";
};

FUNC INT Zupka_Condition()
{
if (monolog == m_cook) && (COOK_LERNED == FALSE)
{
return 1;
};
};

func void Zupka_Info ()
{

if (Npc_HasItems(other,ItFoMuttonRaw)>=2) && (Npc_HasItems(other,ItFo_Plants_Seraphis_01)>=7)
{
MONOLOG = 0;
AI_StopProcessInfos (self);
Npc_RemoveInvItems (hero, ItFoMuttonRaw, 2);
Npc_RemoveInvItems (hero, ItFo_Plants_Seraphis_01, 7);
CreateInvItems (hero, ItFoCrawlersoup,1);
Cook ();
}
else
{
monolog = 0;
AI_StopProcessInfos (self);
PrintScreen ("Nie masz składników.", -1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
};
};
 

Kito

Kito

Użytkownicy
posty162
Propsy17
  • Użytkownicy

Kito

Dziwny skrypt
#3 2009-06-11, 16:52(Ostatnia zmiana: 2009-06-11, 17:40)
ok już sobie poradziłem wystarczyło troche go poprawić

Temat zamknąłem
Adanos
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry