Nowy potwór [ startup] 2792 2

O temacie

Autor HrK

Zaczęty 19.05.2009 roku

Wyświetleń 2792

Odpowiedzi 2

HrK

HrK

Użytkownicy
posty51
  • Użytkownicy

HrK

Nowy potwór [ startup]
2009-05-19, 17:18(Ostatnia zmiana: 2009-08-05, 17:08)
Witam. Żadko zaglądam do tego działu i nie wiem czy ktoś miał już taki problem.
Zrobiłem nowego potwrowa " Wściekły Goblin" potem dodałem do startupa i wyskakuje następujący błąd :

UNKNOW IDENTIFITER : ZlyGoblin





/*************************************************************************
**   AngryGobbo Prototype                                    **
*************************************************************************/

PROTOTYPE Mst_Default_ZlyGoblin(C_NPC)         
{
   name                     =   "Wściekły Goblin";
   guild                     =   GIL_GOBBO;
   aivar[AIV_MM_REAL_ID]         =    ID_GOBBO;
   level                     =   6;
//------------------------------------------------------------------
   attribute   [ATR_STRENGTH]      =   25;
   attribute   [ATR_DEXTERITY]      =   25;
   
   attribute   [ATR_HITPOINTS_MAX]   =   40;
   attribute   [ATR_HITPOINTS]      =   40;

   attribute   [ATR_MANA_MAX]       =   0;
   attribute   [ATR_MANA]          =   0;
//------------------------------------------------------------------
   protection   [PROT_BLUNT]      =   15;
   protection   [PROT_EDGE]         =   15;
   protection   [PROT_POINT]      =   8;
   protection   [PROT_FIRE]         =   15;
   protection   [PROT_FLY]         =   0;
   protection   [PROT_MAGIC]      =   0;
//------------------------------------------------------------------
   damagetype                   =   DAM_EDGE;
//   damage      [DAM_INDEX_BLUNT]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_EDGE]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_POINT]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_FIRE]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_FLY]      =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_MAGIC]   =   0;
//------------------------------------------------------------------
   fight_tactic   =   FAI_GOBBO;
//------------------------------------------------------------------
   senses         =   SENSE_HEAR | SENSE_SEE | SENSE_SMELL;
   senses_range   =   3000;      // 30m

   aivar[AIV_MM_Behaviour]      = PACKHUNTER;
   
   aivar[AIV_MM_PercRange]      = 1500;
   aivar[AIV_MM_DrohRange]      = 1000;
   aivar[AIV_MM_AttackRange]   = 700;
   aivar[AIV_MM_DrohTime]      = 4;
   aivar[AIV_MM_FollowTime]   = 10;
   aivar[AIV_MM_FollowInWater] = FALSE;
//------------------------------------------------------------------
   start_aistate            = ZS_MM_AllScheduler;

   aivar[AIV_MM_RestStart]    = OnlyRoutine;   
};
//------------------------------------------------------------------
func void Set_ZlyGoblin_Visuals()
{
   Mdl_SetVisual         (self,   "Gobbo.mds");
   //                        Body-Mesh      Body-Tex   Skin-Color   Head-MMS   Head-Tex   Teeth-Tex   ARMOR
   Mdl_SetVisualBody      (self,   "Gob_Body",      0,         DEFAULT,   "",         DEFAULT,     DEFAULT,   -1);
};


/*************************************************************************
**   Green Gobbo Club                                        **
*************************************************************************/

INSTANCE ZlyGoblinClub   (Mst_Default_ZlyGoblin)
{
   Set_ZlyGoblin_Visuals();

   fight_tactic               =   FAI_MONSTER_COWARD;

   Npc_SetToFightMode (self, ItMw_1h_Club_01); //+5
   attribute[ATR_STRENGTH] = attribute   [ATR_STRENGTH] + 5;// da technisch im Faustkampf
};


/*************************************************************************
**   Green Gobbo Sword                                       **
*************************************************************************/

INSTANCE ZlyGoblinSword (Mst_Default_ZlyGoblin)
{
   Set_ZlyGoblin_Visuals();
   Npc_SetToFightMode (self, ItMw_1H_Sword_Old_01); //+10
   attribute[ATR_STRENGTH] = attribute   [ATR_STRENGTH] + 10; // da technisch im Faustkampf
};



Tak wygląda w pliku  :lol2:
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Zamiast tego:
INSTANCE ZlyGoblinSword (Mst_Default_ZlyGoblin)
{
Set_ZlyGoblin_Visuals();
Npc_SetToFightMode (self, ItMw_1H_Sword_Old_01); //+10
attribute[ATR_STRENGTH] = attribute [ATR_STRENGTH] + 10; // da technisch im Faustkampf
};
Powinno być:
INSTANCE ZlyGoblin (Mst_Default_ZlyGoblin)
{
Set_ZlyGoblin_Visuals();
Npc_SetToFightMode (self, ItMw_1H_Sword_Old_01); //+10
attribute[ATR_STRENGTH] = attribute [ATR_STRENGTH] + 10; // da technisch im Faustkampf
};

HrK

HrK

Użytkownicy
posty51
  • Użytkownicy
dzięki wielkie
temat można zamknąc
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry