Wartość przedmiotu jako zmienna 4179 8

O temacie

Autor wert

Zaczęty 27.12.2008 roku

Wyświetleń 4179

Odpowiedzi 8

wert

wert

Użytkownicy
posty19
  • Użytkownicy

wert

Wartość przedmiotu jako zmienna
2008-12-27, 16:36(Ostatnia zmiana: 2008-12-27, 17:45)
Czy da się tak robic zeby value jakiegoś przedmiotu miało wartośc zmiennej?
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
value = NAZWA_ZMIENNEJ;pamiętaj tylko, aby zmienna była wcześniej określona.
 

wert

wert

Użytkownicy
posty19
  • Użytkownicy
A ta zmienna ma byc określona w story_globals czy jescze w pliku gdzie jest ten item?
Bo jak dałem tylko w story_globals to value nie zmienialo sie gdy sie zmieniła sie wartośc zmiennej
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Popatrz, jak jest w pliku z przedmiotami. Zmienne są określone na początku dokumentu.
 

wert

wert

Użytkownicy
posty19
  • Użytkownicy
wiem,ale mi chodzi o to zeby wartosc value zmieniala sie wraz z wartoscia zmiennej
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Ale chcesz, żeby wartość zmiennej zmieniała się jakoś w trakcie gry i razem z tym zmieniała się wartość przedmiotu?
 

wert

wert

Użytkownicy
posty19
  • Użytkownicy
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Kiedyś robiłem reputację na kartce. To również opierało się na wyświetlanie zmienionych zmiennych w trakcie gry. Pokażę ci skrypt, może coś z niego wybierzesz:

INSTANCE reputacja (C_Item)
{
name = "Moja reputacja";

mainflag = ITEM_KAT_DOCS;
flags = ITEM_MISSION;

value = 0;

visual = "ItWr_Scroll_01.3DS"; //VARIATIONEN: ItWr_Scroll_01.3DS, ItWr_Scroll_02.3DS
material = MAT_LEATHER;
on_state[0] =   usereputacja;
scemeName = "MAP";
description = "Moja reputacja";
};
func void usereputacja ()
{

var string REP1; REP1 = "Reputacja u piratów: "; REP1 = ConcatStrings(REP1,IntToString(pirreput));
var string REP2; REP2 = "Reputacja u assasynów: ";   REP2 = ConcatStrings(REP2,IntToString(assreput));
var int nDocID;

nDocID = Doc_Create () ; // DocManager
Doc_SetPages ( nDocID,  1 ); //wieviel Pages
Doc_SetPage ( nDocID,  0, "letters.TGA"  , 0 );
Doc_SetFont ( nDocID,  0, FONT_BookHeadline  ); // -1 -> all pages
Doc_SetMargins ( nDocID, -1, 50, 50, 50, 50, 1   );  //  0 -> margins are in pixels
Doc_PrintLine ( nDocID,  0, "Reputacja" );
Doc_SetFont ( nDocID,  0, FONT_Book ); // -1 -> all pages
Doc_PrintLine ( nDocID,  0, "" );
Doc_PrintLine ( nDocID,  0, REP1);
Doc_PrintLine ( nDocID,  0, REP2);
Doc_PrintLine ( nDocID,  0, "");
Doc_PrintLine ( nDocID,  0, "");
Doc_PrintLine ( nDocID,  0, "");
Doc_PrintLine ( nDocID,  0, "");
Doc_PrintLine ( nDocID,  0, "");
Doc_PrintLine ( nDocID,  0, "");
Doc_PrintLine ( nDocID,  0, "");
Doc_PrintLine ( nDocID,  0, "");
Doc_PrintLine ( nDocID,  0, "");
Doc_PrintLine ( nDocID,  0, "");
Doc_PrintLine ( nDocID,  0, "");
Doc_PrintLine ( nDocID,  0, "");
Doc_PrintLine ( nDocID,  0, "");
Doc_PrintLine ( nDocID,  0, "");
Doc_PrintLine ( nDocID,  0, "");
Doc_PrintLine ( nDocID,  0, "");
Doc_PrintLine ( nDocID,  0, "");
Doc_PrintLine ( nDocID,  0, "");
Doc_PrintLine ( nDocID,  0, "");
Doc_PrintLine ( nDocID,  0, "Maksymalna reputacja: 100");
Doc_Show ( nDocID );

};

pirreput i assreput to zmienne określone wcześniej, w innym pliku.
 

wert

wert

Użytkownicy
posty19
  • Użytkownicy
dzięki dekster,bardzo mi to pomogło
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry