% bonus do broni do walki wręcz 5349 0

O temacie

Autor Defeatist

Zaczęty 9.12.2008 roku

Wyświetleń 5349

Odpowiedzi 0

Defeatist

Defeatist

Użytkownicy
posty11
  • Użytkownicy
Po długich bojach udało mi się wykminić jak to zrobić, aby do broni jedno i dwuręcznych dodać bonus % do biegłości w walce (jak np. w mieczy mistrzowskim). Takiego tutka tutaj nie znalazłem więc chyba nikt się nie obrazi.

Do wykonania tego tutka będziecie potrzebowali programów GMDK2, GothicStartera 2.6a oraz polskich skryptów. Wszystko jest tutaj: http://themodders.org/index.php?showtopic=...polskie+skrypty

Jedziemy:

1) Załóżmy, że chcemy dodać bonus 10% do biegłości w walce bronią jednoręczna do wszystkim dobrze znanej, poczciwej "Lagi". (szczególnie, że efekt b.łatwo sprawdzić bo laga jest na samym początku gry)

2) Otwieramy swój folder z zainstalowaną Nocą Kruka -> _Work -> data -> Scripts -> Content -> Items. Tutaj będziemy grzebać w skryptach.

3) Otwieramy plik IT_Melee_Weapons, wyszukujemy naszą lagę.

4) Między linie range =  RANGE_BauMace; a cond_atr[2]   = ATR_STRENGTH; wklejamy dwie linie on_equip = Equip_1H_10;
on_unequip = UnEquip_1H_10;

5) Linię TEXT[4] = NAME_OneHanded; zastępujemy linią TEXT[4] = NAME_ADDON_BONUS_1H; COUNT[4] = Waffenbonus_10;
Efekt końcowy pracy powinien wyglądać tak: INSTANCE ItMw_1h_Bau_Mace (C_Item)
{
name = "Samobij";  

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_AXE;
material = MAT_WOOD;

value = Value_BauMace;

damageTotal  = Damage_BauMace;
damagetype = DAM_BLUNT;
range =  RANGE_BauMace;

on_equip = Equip_1H_10;
on_unequip = UnEquip_1H_10;

cond_atr[2]   = ATR_STRENGTH;
cond_value[2]  = Condition_BauMace;
visual = "ItMw_010_1h_Club_01.3DS";

description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = NAME_ADDON_BONUS_1H; COUNT[4] = Waffenbonus_10;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};

6) Odpalamy GothicStarter 2.6a z opcją "Skripte Parsen" jeśli chcemy się upewnić czy wszystko zrobiliśmy dobrze, odpalamy nową grą i idziemy sprawdzić czy wszystko działa.

7) Wartość "10" w liniach, które trzeba wkleić zmieniamy na 01-10 aby uzyskać adekwatne bonusy jeśli chcemy dodać inny niż 10% bonus. Analogicznie zmieniamy "1H" na "2H" jeśli operujemy na broni dwuręcznej.

Big thanxy dla Adanosa, Buły i BlackDragona, dzięki którym w końcu doszedłem do tego jak cholerstwo zmodyfikować :lol2:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry