[G1] Reworked 277 4

O temacie

Autor rezu93

Zaczęty 1.11.2025 roku

Wyświetleń 277

Odpowiedzi 4

rezu93

rezu93

Użytkownicy
posty21
Propsy32
ProfesjaTester
  • Użytkownicy

rezu93

[G1] Reworked
Wczoraj o 18:50(Ostatnia zmiana: Wczoraj o 19:17)
Modyfikacja do Gothic I rozwijająca grę w duchu pierwowzoru: rozbudowuje mechaniki, poprawia komfort i balans, a jednocześnie dodaje nowe poboczne wątki oraz odświeża wybrane lokacje. Walka i AI nawiązują do G2NK (z dopracowanym free aimem i blokowaniem), a eksploracja jest mocniej nagradzana dzięki wczesnemu systemowi teleportacji i licznym sekretom. Rozwój postaci pogłębiają nowe atrybuty (Inteligencja, Wytrzymałość) oraz przebudowany model obrażeń z krwawieniem, przebiciem i trafieniami krytycznymi. Twórca stawia na czytelność i płynność rozgrywki: szereg usprawnień QoL, wbudowany Ognik i rozbudowane rzemiosła (w tym runy, alchemia, jubilerstwo). Domyślny poziom trudności uzupełnia opcjonalny tryb udręki dla osób szukających maksymalnego wyzwania.
Co oferuje modyfikacja?
•   Zmiany fabularne zgodne z założeniami twórców gry
•   Nowe zadania poboczne
•   Easter eggi
•   Możliwość walki na arenie w SO dowolną bronią
•   Eliminacja błędów z oryginału
•   Poprawki oraz nowe mechaniki QoL
•   Mnóstwo poprawek animacji, modeli i tekstur
•   Przerobiona Górska Forteca oraz Wieża Xardasa (koniec z drabinami)
•   Rozbudowany system teleportacji od pierwszego rozdziału
•   Eksploracja nagradzająca gracza
•   Wbudowany Ognik
•   Rozbudowany system zarządzania przywołańcami
•   Ogromna ilość nowych przedmiotów
•   Mocno rozbudowany crafting i sam system wytwarzania.
•   Przerobione AI NPC oraz potworów na to z G2NK, ale dodatkowo podrasowane
•   Zmiany w balansie rozgrywki
•   Przerobiony i urozmaicony system obrażeń
•   Rozbudowany system budowania postaci:
o   Mnogość różnych buildów np. Topory cierpiały zawsze na mniejszy zasięg względem mieczy więc oprócz większych obrażeń będą miały również większe szanse na krwawienie (nowa mechanika)
o   Rzemiosło takie jak kowalstwo, łuczarstwo czy alchemia (3-poziomowa) polegająca na schematach oraz recepturach
o   Łucznicy oraz kusznicy będą posiadać więcej typów amunicji do wytworzenia oraz użycia
o   Bohater musi nauczyć się otwierania zamków lub użyć czaru, żeby dostać się do zawartości zamkniętych skrzyń
o   Kradzież podobna do oryginału, ale usprawniona i gruntownie przerobiona
o   Tworzenie run
o   Jubilerstwo
o   Pozostałe umiejętności jak regeneracja many czy zdrowia dająca procentową regenerację od maksymalnego zdrowia lub many
o   Nowy atrybut Inteligencja – zwiększa obrażenia czarów, a także zwiększa moc przyzwanych istot
o   Nowy atrybut Wytrzymałość – pozwala na sprintowanie (od samego początku gry) i ma wpływ na zadawane obrażenia
o   Obrażenia w zwarciu zależne od statystyki odpowiadającej za możliwość używania broni
o   Mechaniki przebicia pancerza i trafień krytycznych
o   Nauka atrybutów posiada progi, a każdy atrybut u trenera wymaga również opłaty kosztów w rudzie . Bonusy można konsumować od razu nie wliczają się w progi, a same bonusy są widoczne w oknie statystyk
•   Spora ilość przedmiotów do znalezienia/zakupu/zcraftowania
•   Gra ma podstawowy poziom trudności tylko jeden, ale zawiera opcjonalny wbudowany tryb udręki, który będzie przeznaczony dla tych, którzy szukają maksymalnego wyzwania, natomiast niezalecany jest na pierwsze przejście gry
•   Możliwość modliwy do Innosa oraz Beliara w kapliczkach natchnioną tą z G2NK jak i modyfikacji New Balance
•   Magiem można zostać już w pierwszym rozdziale
•   Mag ma dużo większą pule czarów niż w oryginale np. Otwieranie zamków, a runa Uriziela jest teraz single target spellem, a jeżeli już jesteśmy przy Urizielu to…
•   Jeśli grasz łucznikiem to będziesz nim grać do końca gry, nie będzie trzeba używać 2H Uriziela co nie znaczy że nie będzie trzeba skorzystać z samej mocy zaklętej w jego kamieniu ;)
•   Strażnik Świątynny – największa swoboda w tworzeniu buildów (hybryd z magią śniącego, która dostała jeszcze więcej zaklęć)
•   Czary posiadają również różne efekty dodatkowe np. ogniste powodują podpalenie skalowane z inteligencją, a lodowe mają szansę na zamrożenie itp.
•   Usprawniony system sterowania (wiele różnych dodatkowych hotkeyów)
•   Systemów rzucania czarów bez bugowania many oraz bardziej dynamiczny
•   System prowadzenia walki podobny do tej z G2NK jak np. blokowanie z G2NK. Natomiast wszelkie przerywanie animacji zostało bardziej rozbudowane z G1
•   Wolne celowanie (Gothic Free Aim) przerobiony i zbalansowany tak, aby bohater strzelał tam gdzie faktycznie celuje.
•   Na początkowym etapie bohater trzyma broń jednoręczną oburącz no chyba że trzyma broń krótką lub inne szpady wtedy trzyma ją jak w G2NK
•   Random Loot – bardzo mocno rozbudowany system losowego lootu w skrzyniach.
•   Losowy loot u NPC dostosowany do statusu społecznego
•   NPC wrogo nastawieni padają bez dobijania jak np. włóczędzy rozsiani po kolonii
•   Księgi w grze mogą mieć więcej stron niż dwie np. księgi kręgów runicznych
•   Automatyczne zbierania przedmiotów podczas nurkowania
•   I wiele wiele więcej czego nie udało mi się tutaj wypisać…
Chciałbym podziękować wszystkim osobom, dzięki którym powstała ta modyfikacja.
•   Lagger - mój przyjaciel z życia, który mimo że nigdy nie gral w Gothica, to zawsze potrafił prowadzić ze mną czasem bardzo długie dialogi odnośnie przeróżnych rzeczy związanych z modem.
•   Fawkes - za AFSP i za całą pomoc w rozwiązywaniu problemów w bardziej zaawansowanych tematach.
•   Splash - za Infoboxy i również za pomoc jeszcze na forum TheModders
•   fyryNy - za zbudowanie podstaw pluginu do rozszerzonego ekwipunku w modzie i udostępnienie kodu źródłowego oraz za pomoc w rozwiązywaniu problemów
•   Buzka - za cenne rady, pomoc w rozwiązywaniu problemów i że zawsze znalazł czas, żeby mi pomóc
•   Społeczności GMC i WoG za pomoc w rozwiązywaniu problemów
•   Kajmie i Simonowi za zorganizowanie pomocy w testach. Za pomysły i krytyczną ocenę.
•   Obu grupom testerskim za świetną robotę w podczas testów modyfikacji. Dzięki nim modyfikacja jest w takiej kondycji, a nie takiej, jakiej był jeszcze w lutym, więc ogromne zasługi dla tych panów:
•   Boris, Hexen, Qłaczek, Garok, Baniu34, Delph, fyryNy
•   Kajma, Razakel, Langus, Gotachi, Hanz, Bezixx, Senyak
•   I pozostałym, których nie wymieniłem, a nie chciałbym, żeby poczuli się urażeni moją sklerozą.

Galeria screenów: https://imgur.com/a/ROxzns9
Link do pobrania (instrukcja na dysku): https://drive.google.com/drive/folders/1Tblt1BRrAyfxvB2aGSBP09e2G2o3iSOE?usp=drive_link
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6347
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Za screeny w .png należy sie ogromna chłosta xD Nie mniej, daje lajka bo każdy mod do tej gry jest tego warty <3
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

rezu93

rezu93

Użytkownicy
posty21
Propsy32
ProfesjaTester
  • Użytkownicy

rezu93

[G1] Reworked
#2 Dzisiaj o 01:19(Ostatnia zmiana: Dzisiaj o 02:56)
Do godziny 21 na dysku była błędną wersja modyfikacji. Jeżeli odpalając playerkita widzisz wersję 0.9.9.0 neta to znaczy że posiadasz błędną wersję. Niestety przy kopiowaniu plików zaszedł błąd z mojej strony i opublikowana wersja była z przed kilku tygodni. Zalecane jest pobranie już nowej wersji link ten sam, przekopiowania plików  moda i konieczna jest nowa gra za co serdecznie przepraszam. Życzę dobrej zabawy.

Post połączony: Dzisiaj o 02:16
Do pobrania jest nowy patch plik o nazwie "02_11_2025_Patch v1.0.0.1.zip" trzeba pobrać i rozpakować. Zawartość pliku skopiować do głównego folderu (podmiana plików)
Patch v.1.0.0.1
[BŁĘDY]
- Naprawiono błąd który powodował czasami, że bohater tracił stal lub młot kowalski z ekwipunku poprzed powalenie gracza na ziemie lub zakończenie dialogu ze Stone'm
- Włączono animacje jedzenia dla stałych roślinek - dalej jest to informacja, że nic nie dają po zjedzeniu
- Naprawiono kostur z czarem "Śmierć ożywieńcom" - teraz czar zadziała tylko na nieumarłych
- Naprawiono migający ekran na czarno podczas klikania przedmiotu w handlu z NPC
- Naprawiono błąd krytyczny, który powodował crash gry w momencie otwierania zamków z wytrycha, kiedy złamał się wytrych przy pierwszej próbie
- Naprawiono błąd przy wydobyciu rudy z pochodnią - teraz po kliknięciu gracz schowa pochodnie i prawidłowo rozpocznie monolog
- Poprawiono literówki
 

outlander

outlander

Użytkownicy
posty474
Propsy241
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Wrzucisz na moddb? Nie idzie pobrać z dysku google. Pisze, że przekroczyłem limit.
 

rezu93

rezu93

Użytkownicy
posty21
Propsy32
ProfesjaTester
  • Użytkownicy

rezu93

[G1] Reworked
#4 Dzisiaj o 11:26(Ostatnia zmiana: Dzisiaj o 12:54)
Będzie dzisiaj na steamie wieczorem

Post połączony: Dzisiaj o 12:44
Pod tym samym linkiem jest wrzucony mirror do pobierania
 


1 Użytkownik i 2 gości przegląda ten wątek.
Do góry