Mroczne Tajemnice 2.5 Unofficial Rebalance: zapowiedź modyfikacji 16417 30

O temacie

Autor BeziJuve

Zaczęty 16.03.2025 roku

Wyświetleń 16417

Odpowiedzi 30

waldess

waldess

Użytkownicy
posty31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Parzival

Parzival

Użytkownicy
Niedzielny gracz
posty108
Propsy27
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • Niedzielny gracz
Zacząłem dzisiaj grać w moda, mam już 1h 20 min zrobione w grze i co mi się rzuciło w oczy:

Plusy:
+ fajnie, że opcja, że handlarze skupują tylko określone rzeczy jest opcjonalna, gdyby nie była, to pewnie bym w tego moda nie grał :D

Minusy:
- poszedłem z Mordragiem do Nowego Obozu i dwukrotnie doświadczyłem freezowania postaci Mordraga. Raz jak szedł z łukiem, zapisałem grę, wczytałem i stoi jak wryty, ani nie idzie, ani nic, gość jest nieśmiertelny, przywaliłem mu - to żadnej reakcji, tylko napis mu się zmienił na żółty xd Drugi raz sfreezował się jak przechodziliśmy obok tego fanatyka, co tam stoi przy ognisku przy moście. Tam już się sfreezował na amen - mogłem z nim gadać, ale ani drgnął xd Zdążyłem sam pójść do Nowego Obozu pospać smacznie w łóżeczku, wrócić pod bramę NO, do której Mordrag się tepną (dzięki temu, że poszedłem spać). Przyznam, że to wszystko było mega frustrujące.
- za dużo nieśmiertelnych postaci, być może ekonomia jest naprawiona, ale to irytuje i nie jest realistyczne; jak w MT 2.02 spotykało się typa, to dawało mu się w mordę i zabierało co miał - w końcu to kolonia karna! :D (PS: Bawienie się w rzeźnika z Blaviken w MT w ostatnich rozdziałach to najfajniejsza rzecz w G1).
- ziomek na początku gry, ten od questa "Porwanie" jak mu przywaliłem od tyłu i przeszedłem obok niego z wyciągniętą bronią zaczął się dziwnie bugować, ostatecznie nawet po schowaniu broni już nie chciał do mnie zagadać xd Tak się bugował, że musiałem ostatecznie wczytać ostatniego sejva.

Podsumowując - grając przez 1h i 20 min, głównie odczuwałem frustrację, więc trochę lipa. Jedynie z czego byłem zadowolony, to że zainwestowałem w trofea myśliwskie na dzień dobry i fajna kaska się zaczęła z tego zwracać - STONKS! Zobaczymy jak będzie dalej - dam jeszcze szansę temu modowi, ale początek był jak droga przez mękę xd Mam nadzieję, że dalej będzie lepiej...

EDIT: Mam już 5,5h zrobione. Ogólnie ekonomia zaczyna mi się trochę podobać, nie jest lekko, ale też czuć progress. Jedyne co mnie zmartwiło, to jak podszedłem tam na przełęcz orków, gdzie stoi dwóch strażników z SO, podbiegł tam jeden orkowy pies i pięknie ich zjadł :D Smuteczek xD Jak zobaczyłem, że ten pies ma 1000 hp, to łooo w pień xd Wziąłem nogi za pas :D
 
Strona bez SEO jest jak San Escobar - nikt tam jeszcze nie trafił.


BeziJuve

BeziJuve

Użytkownicy
posty189
Propsy76
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Początek jest ciężki to prawda, staram się trochę zbalansować by aż takich problemów z rudą na start nie było, ale i tak od 2 rozdziału z rudą nie ma żadnego problemu. Jeśli chodzi o wątek z pytaniami - nie zaglądam tu za często więc lepiej się na discordzie odezwać moim :)
 

Huta99

Huta99

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
O co chodzi z tym narzuceniem dołączenia do strażników kopalni? Jestem nowicjuszem w sekcie i chciałem awansować na strażnika świątynnego i nie mam opcji dialogowych. To jakiś bug czy autor narzucił, że musze być w tej gildii a nie innej?
 

BeziJuve

BeziJuve

Użytkownicy
posty189
Propsy76
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
O co chodzi z tym narzuceniem dołączenia do strażników kopalni? Jestem nowicjuszem w sekcie i chciałem awansować na strażnika świątynnego i nie mam opcji dialogowych. To jakiś bug czy autor narzucił, że musze być w tej gildii a nie innej?

Dokładnie tak - fabularnie dołączamy do Strażników Kopalni.
 

Huta99

Huta99

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A dobrze wiedzieć. W takim wypadku nic mi nie pozostaje jak usunąć moda xD Poczekam na jakąś normalną wersję, która wyjdzie po X patchach.
 

BeziJuve

BeziJuve

Użytkownicy
posty189
Propsy76
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
A dobrze wiedzieć. W takim wypadku nic mi nie pozostaje jak usunąć moda xD Poczekam na jakąś normalną wersję, która wyjdzie po X patchach.

Nie przywiduje pod tym względem zmian w następnych łatkach :)
 

Parzival

Parzival

Użytkownicy
Niedzielny gracz
posty108
Propsy27
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • Niedzielny gracz
Ale tak chyba było w oryginale z tego co kojarzę
 
Strona bez SEO jest jak San Escobar - nikt tam jeszcze nie trafił.


BeziJuve

BeziJuve

Użytkownicy
posty189
Propsy76
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ale tak chyba było w oryginale z tego co kojarzę

Tzn w oryginale było to opcjonalne, ja ze względu na decyzje projektowe jakie podjąłem pod kątem rozwiązań fabularnych wymusiłem to.
1. Obóz ten miał masę zawartości, więc i tak był w 90% wybierany, żeby nie tracić zadań i expa.
2. Pozostałe obozy i tak nic nie miały nowego, a przynależność do nich na tak naprawdę nie wpływała.
3. Zapewnia to większą spójność fabularną.
4. Cały wątek ma swoje zwieńczenie w 5 rozdziale.

Widzę, że gracze zostali przyzwyczajeni, że większość modów dodaje nowe zadania dla każdego obozu i nie wiadomo co tam jeszcze i jak ja poszedłem w całkiem inną stronę to jest zdziwienie "ale jak to, tak nie można!"  :lol:
 

Parzival

Parzival

Użytkownicy
Niedzielny gracz
posty108
Propsy27
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • Niedzielny gracz
Właśnie skończyłem moda, zajęło 27h 48 min. Grałem pod łuk i zręczność.

Jeśli chodzi o trudność, to na początku mega ciężki, jak nie nauczymy się zdobywania trofeów, to turbo ciężko na początku. Wilk ma nas na hita xd Potem w środku gry, najbardziej upierdliwe są zębacze i "zębaczopodobne" czyli brzytwy i co gorsza rozpruwacze. Do końca gry miałem z nimi problem. Twarde to jak cholera :D Pod koniec gry czuć było, że bohater to kox, ale nie taki giga kox, tylko taki umiarkowany, bo jednak stado strażników apokaliptycznych może nam złoić dupkę - ale jednoręczny uriziel robi robotę, polecam. Nie wiedziałem tylko jak dodać klejnot do tego najlepszego łuku "Piewca śmierci" czy coś takiego. Mod bardzo fajny, sporo rozbudowanych smaczków, zdecydowanie polecam, klimat zachowany. Ogólnie jestem fanem przechodzenia modów na łatwym, więc było to moje pierwsze przejście MT na średnim. Trzeba się trochę napocić w tej kolonii, żeby do czegoś dojść, więc elegancka gierka.

Dzięki Bezi za opracowanie nowej wersji. Daj znać, jak jeszcze coś będę mógł w przyszłości od Ciebie ograć. Pozdrówka :D

PS: W 4 rozdziale, atak czarem "Grom" na Ognistego Golema (tego jak się idzie do Xardasa) crashuje grę.
PS2: Ilość crashów w Wolnej Kopalni to jakiś hit, odbijałem ją chyba z 3 razy, bo jak próbowałem w niej zapisać, to mi crashowało i za chwilę odpalałem gierkę i było... oh shit here we go again xD Może to zniechęcić innych, mniej cierpliwych graczy. Nie wiem czy da się z tym coś zrobić, ale by się przydało :)
 
Strona bez SEO jest jak San Escobar - nikt tam jeszcze nie trafił.


BeziJuve

BeziJuve

Użytkownicy
posty189
Propsy76
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
...

Dzięki wielkie za ogranie. Myślę, że w przyszłości coś się jeszcze pojawi jeśli chodzi o mody w których tworzeniu będę brał udział.

- Jeśli chodzi o ulepszenie łuku - klejnotem jest Uriziel. Trzeba z naładowanym Urizielem 2h udać się do Servina :)
- Takie były założenia by trofea były głównym źródłem zarobku i na początku było ciężko. Planuję jednak lekko ułatwić na początek, by rozwój był tańszy :)
- Grom już zapisuję do excela by sprawdzić i spróbować naprawić!
- Co do wolnej kopalni tu jest temat bardziej złożony bo nie jestem w stanie zreprodukować błędu. Nie wiem czy masz jeszcze zapis ( jeśli masz wyślij proszę mi go jakoś ), ale to co byłoby mi również potrzebne to skopiowana (tekstowa, nie screenshot) zawartość AV. Niestety ostatnio gdy ktoś mi to zgłosił - wysłał mi save i u mnie żadnego problemu. Podeślij proszę również listę pluginów którą masz.

No i mam nadzieję że, może później skusisz się na 2.5.1 albo już finalną 2.5.2 :)
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry