Modding Gothica > Skrypty
NPC nie atakuje
(1/1)
Ru$h:
Ostatnio przerobiłem w skryptach poszukiwacza. Zmieniłem wszystko tak, aby używał broni a nie magii, ale gdy wchodzę do gry i do niego podchodzę to wykonuje obrót w moją stronę jakby chciał wyciągnąć broń, ale natychmiast wraca do pozycji takiej w jakiej stał i tak w kółko. Nadal mówi swoje klasyczne zdania kiedy mnie widzi i da się z nim rozmawiać. Czy ktoś wie jaka fraza za to odpowiada albo czy jest to jakiś inny problem?
Skrypt:
prototype DEFAULT_AMBIENT DEMENTOR (C_NPC)
{
name|0|=NAME DEMENTOR;
guild = GIL_DMT;
voice = 19;
flags = 0;
npctype = NPCTYPE_AMBIENT;
aivar [AIV_ENEMYOVERRIDE] = TRUE;
b_setattributestochapter(self,3);
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG;
EquipItem(self, itmw_2h_special_01);
b_createambientinv(self);
b_setnpcvisual(self, MALE, "Hum_Head_Bald", FACE_N_MADPSI, BODYTEX_N, itar_mil_1);
Mdl_SetModelFatness(self, 0);
Mdl_ApplyOverlayMds(self, "Humans_Mage.mds");
b_givenpctalents(self);
b_setfightskills (self, 70);
bodystateinterruptableoverride = TRUE;
};
instance DMT_DEMENTORAMBIENT (DEFAULT_AMBIENT DEMENTOR)
{
start_aistate = zs_stand_dementor;
};
instance DMT_DEMENTORAMBIENTSPEAKER (DEFAULT_AMBIENT DEMENTOR)
{
outlander:
To nie jest poprawny skrypt NPC, tylko prototyp, czyli taki jakby "szablon" do tworzenia NPC o podobnych parametrach.
Spróbuj napisać skrypt wzorując się na którejś z istniejących postaci.
Ru$h:
Okej, pogrzebałem przy innych postaciach i okazało się, że dobrze edytowałem ten skrypt tylko brakowało frazy aivar Following time. Mam jeszcze jedno pytanie a żeby nie tworzyć nowego wątku to wiesz może jaka jest ścieżka prowadząca do waypointów i przypisanych do nich npc? Zauważyłem, że każda postać, która występuje pojedynczo na mapie posiada rutynę. Npc które występują na mapie w wielu ilościach jak orkowie czy inne potwory, nie posiadają tej rutyny, a nie mogę znaleźć w żadnym folderze miejsca w którym mogę przypisać npc do obecnych waypointów czy też do waypointów, które stworzyłem w spacerze.
outlander:
W pliku startup.d.
Ru$h:
Dzięki wielkie👍
Nawigacja
Idź do wersji pełnej