Modding Gothica > Zapowiedzi modyfikacji

[G2NK] Edycja Rozszerzona

(1/3) > >>

Reflide:
Nadszedł czas, aby oficjalnie zapowiedzieć kontynuację modyfikacji do pierwszej części Gothic'a- Edycja Rozszerzona +. W modzie będzie można spotkać postacie z "+" jak i mechaniki takie jak wywary czy szybka podróż. W każdym razie najwięcej zmian dostanie samo Khorinis (łącznie z Górniczą doliną jak i Jarkendarem).

Co mod będzie oferował:
- Znaczne rozbudowanie świata gry
 (Na ten moment zajmuję się głównie edycją miasta, które w mojej opinii nie do końca przypominało miasto portowe, a zabitą dechami dziurę. Kanały również zostaną rozbudowane jak i będą osobnym zenem, by zniwelować jak najbardziej obciążenie silnika gry).
- Około 100 nowych zadań (w pierwszej wersji)
- Masę nowych modeli i tekstur
- Nowe przedmioty z każdej kategorii (Bronie i pancerze również)
- Nowe czary ofensywne, defensywne itd.
- Gotowanie, kowalstwo, łuczarstwo i wytwarzanie amunicji, alchemia, bardzo możliwe, że tworzenie zwoi. (Do craftingu będą potrzebne również schematy).
- Przywrócone tereny za palisadą oraz orkowa arena w górniczej dolinie
- Całkiem nowy zen do eksploracji
- Mnóstwo poprawionych błędów z podstawki

https://imgur.com/a/te2mzOk  - Screeny

*Jeśli się coś zmieni (Wpadnę na jakieś nowę pomysły),będę aktualizował post.

Autorzy: Reflide, Vincent93 oraz Krypson.


 Zapraszam również na discorda gdzie na bieżąco umieszczam postępy z prac nad modem - https://discord.gg/g8AgNKfcXh

Werewolf:
W pyte, czekam, natomaist mala uwaga:



Na tym screenie ta lina w budynku po prawo z obciążeniem opiera sie na deskach. Jest to złe umiejscowienie, bowiem lina szurająca po deskach po jakimś czasie sie przetrze i pęknie. Lina powinna zwisać swobodnie i niczego nie dotykać. Mówie to jako wysokościowiec i powiedzmy, że może nie znawca, ale jednak jakaś tam wiedze w zakresie lin mam ;)

Koszary i ratusz wyglądają mega. Fajnie, ze fosa w koncu spelnia swoje zadanie, no i bardzo dobrze wyglada ta część miasta obok statku, jedynie ją ovobować, bo jednak to duze, plaskie przestrzenie.

Namiot:
Minimalnie trzymam kciuki za poprawki fabularne tzn. usunąć dialogi z Gothic 2, gdzie Khorinis jest na kontynencie.

I w sumie to fajnie by było jakbyśmy musieli znaleźć tych śmiałków do ostatecznej napie#@@#$ ze smokiem ożywieńcem, a nie tylko frajerów, którzy chcą wyspę opuścić.

Powiem wam szczerze, że po latach to Gothic 2 od strony fabuły to straszny syf jest.

HellVard:

--- Cytat: Reflide w 2023-09-17, 11:21 ---
 (Na ten moment zajmuję się głównie edycją miasta, które w mojej opinii nie do końca przypominało miasto portowe, a zabitą dechami dziurę.
--- Koniec cytatu ---
Dokładnie. Do Khorinis rzekomo regularnie zawijały statki handlowe, a w rzeczywistości mogą tam zacumować max trzy łódki rybackie i jeden większy okręt ;) Zawsze też zastanawiała mnie kwestia błyskawicznego upadku miasta. Handel rudą według lore ustał przecież jakiś miesiąc-dwa przed akcją G2, (jeśli liczyć od momentu zawalenia się Starej Kopalni), a Khorinis wygląda, jakby nie mogło się wygrzebać z recesji od dekady :)


--- Cytat: Reflide w 2023-09-17, 11:21 ---- Około 100 nowych zadań (w pierwszej wersji)

--- Koniec cytatu ---
Możemy się spodziewać jakichś bardziej rozbudowanych wątków, ciągnących się przez kilka lub więcej zadań? Czy będzie to raczej zbiór nie powiązanych, pojedynczych questów?

Screeny wyglądają naprawdę zacnie, oby tak dalej ;)

xMefistox:

--- Cytuj ---Możemy się spodziewać jakichś bardziej rozbudowanych wątków, ciągnących się przez kilka lub więcej zadań? Czy będzie to raczej zbiór nie powiązanych, pojedynczych questów?
--- Koniec cytatu ---

Oj tak

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej