Ręce z palcami od strony skryptowej 3814 5

O temacie

Autor Cragann

Zaczęty 26.06.2023 roku

Wyświetleń 3814

Odpowiedzi 5

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Siema
Szło by zrobić dłonie z palcami?
Model i szkielet mogę ogarnąć, interesuje mnie jak to wygląda od strony programistycznej.
Ktoś to umie zrobić?
 

outlander

outlander

Użytkownicy
posty462
Propsy234
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Nie trzeba nic programować. Trzeba zrobić od nowa absolutnie każdą animację dostępną w grze z użyciem nowego szkieletu.
 

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty452
Propsy257
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
Ulepszałem potwora z gry dodając mu m. in. nowe kości i nie przypominam sobie żadnych problemów. To raczej ty będziesz miał trochę pracy. W końcu jeden model z palcami będzie trochę dziwnie wyglądać. Trza przerobić wszystkie. To plus modyfikacja istniejących animacji o ruch palców.
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tak, wiem że wszystkie.
Tak bym to widział https://ibb.co/DVhkJV9
Kości nie muszą brać udziału w animacjach, chodzi mi o to żebym mógł nimi swobodnie manipulować w programie graficznym, no i żeby tak były jakbym zdecydował się dodać animacje. Wystarczy że będą usztywnione w jednej pozycji. Nie wiem jednak czy trzeba coś robić po stronie skryptowej, żeby silnik się nie pogubił z rozbudowanym szkieletem.
 

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty452
Propsy257
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
Silnik się nie pogubi z rozbudowanym szkieletem. Jak mi nie wierzysz dodaj do szkieletu kilka kości na próbę i dodaj do gry.
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ufam, czyli, teoretycznie nie ma potrzeby reeksportowania wszystkich animacji na nowym szkielecie, a wystarczy sama podmiana modeli?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry