Tak dla informacji można to uprościć:
FUNC VOID DIA_Mud_Random_Info()
{
Zmienna = Hlp_Random (10);
if (Zmienna <= 5)
{
AI_Output (self, other,"DIA_Mud_Dialog_01"); //Wygrałeś! Oto twoja ruda.
CreateInvItems (self, ItMiNugget, 10);
B_GiveInvItems (self, other, ItMiNugget, 10);
}
else if (Zmienna > 5)
{
AI_Output (self, other,"DIA_Mud_Dialog_02"); //Przegrałeś! Ruda jest moja.
B_GiveInvItems (othe<span style="color: red;">r</span>, self, ItMiNugget, 10);
};
NA
FUNC VOID DIA_Mud_Random_Info()
{
Zmienna = Hlp_Random (2);//wartosc 0 lub 1
if (Zmienna)
{
AI_Output (self, other,"DIA_Mud_Dialog_01"); //Wygrałeś! Oto twoja ruda.
CreateInvItems (self, ItMiNugget, 10);
B_GiveInvItems (self, other, ItMiNugget, 10);
}
else
{
AI_Output (self, other,"DIA_Mud_Dialog_02"); //Przegrałeś! Ruda jest moja.
B_GiveInvItems (other, self, ItMiNugget, 10);
};
Choć wątpię żeby to jakoś znacząco wpływało na wydajność, o ile wogóle wpływa choć wydaje mi się że tak, tu musiałby się wypowiedzieć Zysk.
Jeżeli chodzi o przypadek w którym chciałeś wybrać 5 par różnych liczb wystarczyłoby zamiast
if (Zmienna == 1) || (Zmienna == 2)
if (Zmienna == 3) || (Zmienna == 4)
if (Zmienna == 5) || (Zmienna == 6)
if (Zmienna == 7) || (Zmienna == 8)
if (Zmienna == 9) || (Zmienna == 10)</span>
Zrobić
Zmienna = Hlp_Random (5);//skoro 5 wariantów to w zupełności wystarczy
if (Zmienna == 0) {instrukcja();}
else if (Zmienna == 1) {instrukcja2();}
else if (Zmienna == 2) {instrukcja3();}
else if (Zmienna == 3) {instrukcja4();}
else /*zmienna przyjęła wartość 4*/{instrukcja5();};
Poza tym wpisując
Zmienna = Hlp_Random (10);
otrzymamy zmienna od 0 do 9, nie od 1 do 10 (tak jak wynikałoby z twoich warunków)
acha brakuje jeszcze deklaracji zmiennej tu w zupełności wystarczy zmienna lokalna (wewnątrz klamry funkcji w której będzie używana) czyli:
var int zmienna;