Modding Gothica > Spacer

Dwa identyczne waypointy na jednej mapie (G2 NK)

(1/1)

Vamper:
Witam, od jakiegoś czasu zauważyłem, że po kilku edycjach świata NewWorld (Khorinis) postacie nie docierają do swoich waypointów albo nie prowadzą naszego bohatera do wyznaczonego waypointu (np. Greg po zakończeniu rozmowy przed karczmą Orlana wstaje z ławki ale nie prowadzi Beziego do jaskini gdzie są gobliny, skarb Grega i skradziony posążek Innosa). Udało mi się ustalić przyczynę tego niechcianego zjawiska. Okazało się, że jakimś sposobem zdublowałem waypointy i są teraz na mapie dwa waypointy o tej samej nazwie i w tym samym miejscu. Mógłbym pousuwać te waypointy ręcznie, lecz jest ich tyle, że zajęłoby mi ze dwa lata na ich usunięcie i przy tym ręcznym usuwaniu można by było znów coś zepsuć.

Czy da się usunąć te dodatkowe waypointy za jednym zamachem? Ewentualnie czy da się na mapie NewWorld przywrócić ustawienia "fabryczne" niniejszych waypointów i jednocześnie nie usuwając przy tym własnych waypointów i freepointów?

Jeżeli problem ten został już rozwiązany w innym wątku to poproszę o link  :)

Erwin:
Masz w Spacerze opcje Analyse World. Ona powinna wykryć wszystkie podwójne nazwy WP. W okienku jest opcja fix, którą, jak dobrze pamiętam można  od razu poprawić nazwę, albo przenieść się do błędnego voba. Choć to pewnie nie rozwiąże problemu, ale poza ręcznym usuwaniem nic nie przychodzi mi na myśl.
Tak, żeby to hurtem usunąć to raczej ciężko. Przy usuwaniu i tak trzeba uważać na to, który z którym jest połączony, żeby później tego na nowo nie spinać.

Vamper:
Koniec końców sam załatwiłem problem ręcznie. Za pomocą listy waypointów pozaznaczałem i pousuwałem te dodatkowe. Trochę trwało usuwanie i teraz postacie się normalnie przemieszczają po mapie. Temat do zamknięcia.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej