Problem z nowym skryptem zbroi 2981 2

O temacie

Autor

Zaczęty 21.09.2008 roku

Wyświetleń 2981

Odpowiedzi 2

FireBoll
  • Gość

FireBoll
Gość

Problem z nowym skryptem zbroi
2008-09-21, 11:23(Ostatnia zmiana: 2008-09-21, 12:01)
Mam problem przerobiłem zbroje i dodałem ją do complied tak jak w tutku w formacie tex. i napisalem jej skrypt jednak pokazuje mi się błąd z Equip_ITAR_KDF_L; czy może ktoś mi pomóc macie tu skrypta zbroi :D

Cytuj
// ******************************************************
INSTANCE ITAR_KDF_L1 (C_Item)
{
   name                =   "Lekka Zbroja koczownika";

   mainflag             =   ITEM_KAT_ARMOR;
   flags                =   0;

   protection [PROT_EDGE]   =   35;
   protection [PROT_BLUNT] =    30;
   protection [PROT_POINT] =    20;
   protection [PROT_FIRE]    =    10;
   protection [PROT_MAGIC] =    10;

   value                =   VALUE_ITAR_KDF_L;

   wear                =   WEAR_TORSO;

   visual                =   "ItAr_KdF_L.3ds";
   visual_change          =   "Armor_Kdf_L.asc";
   visual_skin          =   1;
   material             =   MAT_LEATHER;
   
   on_equip            =   Equip_ITAR_KDF_L;
   on_unequip            =   UnEquip_ITAR_KDF_L;
   
   description            =   name;

   TEXT[1]               =   NAME_Prot_Edge;         
   COUNT[1]            =    protection   [PROT_EDGE];
   
   TEXT[2]               =   NAME_Prot_Point;      
   COUNT[2]            =    protection   [PROT_POINT];
   
   TEXT[3]             =   NAME_Prot_Fire;         
   COUNT[3]            =    protection   [PROT_FIRE];
   
   TEXT[4]               =   NAME_Prot_Magic;      
   COUNT[4]            =    protection   [PROT_MAGIC];
   
   TEXT[5]               =   NAME_Value;         
   COUNT[5]            =    value;
};
FUNC VOID Equip_ITAR_KDF_L()
{
   if Npc_IsPlayer (self)
   {
      KDFArmor_Equipped = TRUE;
      
      if (KDF01_Equipped == TRUE)
      {
         self.protection[PROT_EDGE]    += BA_Bonus01;
         self.protection[PROT_BLUNT] += BA_Bonus01;
         self.protection[PROT_POINT] += BA_Bonus01;
         self.protection[PROT_MAGIC] += BA_Bonus01;
         self.protection[PROT_FIRE]    += BA_Bonus01;
      };
   };
};
FUNC VOID UnEquip_ITAR_KDF_L()
{
   if Npc_IsPlayer (self)
   {
      KDFArmor_Equipped = FALSE;
   
      if (KDF01_Equipped == TRUE)
      {
         self.protection[PROT_EDGE]    -= BA_Bonus01;
         self.protection[PROT_BLUNT] -= BA_Bonus01;
         self.protection[PROT_POINT] -= BA_Bonus01;
         self.protection[PROT_MAGIC] -= BA_Bonus01;
         self.protection[PROT_FIRE]    -= BA_Bonus01;
      };
   };
};

//Edit by Bula: Nie zapominajcie o tych tagach [code] XD[/color]

Z góry dziękuje za wszelką pomoc :P
 

Whiteye
  • Gość
Eeee, nie wiem czy ty uwielbiasz komplikować sobie życie ale po co piszesz skrypt na equipa i unequipa żeby zwiększał tylko obronę przed obrażeniami, przecież możesz po prostu wyedytować wartości i będzie to samo, rozumiem gdyby armor dodawał coś do statsów, albo dawał jakiś VFX przy założeniu, ale to co ty napisałeś jest pozbawione sensu. :D
 

FireBoll
  • Gość
Wielkie dzięki podziałało :D  Pozdrowienia:)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry