zwróćcie uwagę jest miasto i oczywiście co brama a za nią zamek czyli zdobywanie reputacji [...] gratuluje tworca arcani tworczego myslenia....
Ja natomiast gratuluje idiotycznego toku rozumowania, doprawdy zaintrygował mnie ciąg przyczynowo-skutkowy: brama-zdobywanie reputacji

. Reszty nawet nie chcę mi się komentować, gdyż to zwykły bełkot i dziwne spostrzeżenia wyciągnięte sam nie wiem z czego. Jak się nie ma czego przyczepić to trzeba robić to na siłę a gra będzie do kitu bo jes... jest... brb.... BRAMA!!! Oczywiście, najlepiej by było gdyby zrobili domki na chmurkach, toż to takie innowacyjne i fantastyczne.
Żadnych fantastycznych konstrukcji typu drzewodomów wyrastających z magicznmych kryształów w Morrowind,
(w szczególności mam tu na myśli obóz na bagnie)
http://worldofgothic.de/screenshots/gothic...kel-Artwork.jpghttp://worldofgothic.de/screenshots/gothic.../arcania_01.jpghttp://worldofgothic.de/screenshots/gothic...k_1920x1200.jpghttp://forum.gothic.phx.pl/galeria/albums/...sumpf-lager.jpghttp://forum.gothic.phx.pl/galeria/albums/...mpf-huetten.jpgŻeby uprzedzić odpowiedź o "plagiat" G1, to dodam że g4 będzie prequelem gothic 1 bądź będzie z nim bardzo powiązany. Świadczy o tym również:
http://worldofgothic.de/screenshots/gothic.../arcania_12.jpghttp://worldofgothic.de/screenshots/gothic.../arcania_10.jpghttp://worldofgothic.de/screenshots/gothic.../arcania_04.jpgdwemerowych pałacy wypełnionych starożytnymi robotami również z TES 3
http://worldofgothic.de/screenshots/gothic...d_1920x1200.jpghttp://worldofgothic.de/screenshots/gothic...k_firegolem.jpg (budowle w tle)
Więcej dodawać nie trzeba, gdyż powyższe ilustracje mówią same za siebie. Gothic to od zawsze quasiśredniowiecze więc nie wiem Gother czego oczekujesz a branie pod lupę gry z perspektywy tesów to już w ogóle lekkie nieporozumienie.
Dajcie spokój, wystarczyło że zamieściłem wybiórcze arty z gry a już grono spekulatorów rozwija swe teorie snując zarzuty o brak kreatywności, inwencji i powielanie realnego świata

. Polecam nieco bardziej obiektywne podejście do tematu, choćby poprzez obejrzenie reszty materiałów; tych powyżej i innych:
http://worldofgothic.de/screenshots/gothic.../arcania_14.jpghttp://worldofgothic.de/screenshots/gothic.../arcania_02.jpghttp://worldofgothic.de/screenshots/gothic...onastery_US.jpghttp://worldofgothic.de/screenshots/gothic.../arcania_05.jpg (klasztor z g2?)
http://worldofgothic.de/screenshots/gothic...rk_swamp_EU.jpghttp://worldofgothic.de/screenshots/gothic...fortress_EU.jpghttp://forum.gothic.phx.pl/galeria/albums/...Battlefield.jpghttp://forum.gothic.phx.pl/galeria/albums/...astle_gorge.jpghttp://forum.gothic.phx.pl/galeria/albums/...arcania_107.jpgświat gry jest bardzo zróżnicowany
zaczął się spadek serii.
Oh i co teraz?! Doprawdy, moje i wielu fanów życie straciło w tej chwili sens, jak mogłeś?! ;p
Cała ta Wasza seria upada już od kilku lat począwszy od Gothica 3, zaś została dobita przez dodatek który był nieporozumieniem.
Ja osobiście wole sprawdzone rozwiązania i bazowanie na prawdziwym świecie niż jakąś upośledzoną twórczość dziwnej treści w postaci domków na kurzej łapce ludzi którzy nie mają o niczym pojęcia. Skoro tak bardzo boli Was, że niektórzy postanowili pójść o krok dalej i wprowadzić nieco świeżości do serii, która swój potencjał spaliła już na g3 to polecam Srisen. Tam kałoludów, super mhrocznych tajemniczych świątyń, cyganów i starożytnych baz dla ubotów jest aż nadto.
Bardzo się cieszę, w końcu dostaniemy grę z normalnym, solidnym światem który ma własny klimat i charakter bez udzwien. Lepsze to niż wtórne, lub nieudolne pomysły ludzi którzy na siłę próbują stworzyć coś oryginalnego, tak aby tylko było "fantasty", tajemnicze, mroczne i "stare".