U:PAR: Expected \'{\' (line 443) 6760 20

O temacie

Autor

Zaczęty 15.08.2008 roku

Wyświetleń 6760

Odpowiedzi 20

Rohan
  • Gość

Rohan
Gość

U:PAR: Expected \'{\' (line 443)
2008-08-15, 18:42(Ostatnia zmiana: 2008-08-17, 17:30)
Mam problem z moim modem.
Tak w zrobiłem wpis w startupie w spacerze dodałem waypointy ale podczas reparsowania wyskuje błąd (line 443)

Startup wygląda tak
Cytuj
//------------------------------------------------------------
//      WORLDMOD
//------------------------------------------------------------
FUNC VOID STARTUP_WORLDMOD()
};
   Wld_InsertNpc (KDW_14000_Addon_Saturas_ADW   ,"ADW_ENTRANCE");
   Wld_InsertNpc (KDW_14010_Addon_Cronos_ADW    ,"ADW_ENTRANCE");
   Wld_InsertNpc (KDW_14020_Addon_Nefarius_ADW  ,"ADW_ENTRANCE");
   Wld_InsertNpc (KDW_14030_Addon_Myxir_ADW     ,"ADW_ENTRANCE");
   Wld_InsertNpc (KDW_14040_Addon_Riordian_ADW  ,"ADW_ENTRANCE");

func void INIT_SUB_WORLDMOD ()
{
};

func void INIT_WORLDMOF ()
{
   B_InitMonsterAttitudes ();
   B_InitGuildAttitudes();
   B_InitNpcGlobals ();
   
   INIT_SUB_WORLDMOD();

Co zrobić aby npc pojawiły się w modzie i nie występował ten błąd
 

Znag
  • Gość
Podaj treść błędu.
 

Rohan
  • Gość
Cytuj
U:PAR: Expected '{' (line 443)
 

Znag
  • Gość
Zamiast WORLDMOF wpisz WORLDMOD.Skompiluj skrypty spacerem i nawet jeśli wyskoczy błąd kliknij ok i włącz moda.NPC powinien być , bo u mnie też ciągle wyskakuje taki błąd , a jak włanczam moda to z npc jest wszystko w porządku.
 

Rohan
  • Gość
Jak spacerem próbowalem i pisze o otwieraniu jakich plików
 

Znag
  • Gość
Nie patrz na to.Widocznie skasowałeś plik GOTHIC.DAT - skompilowane skrypty.Więc skompiluj skrypty spacerem.
 

Rohan
  • Gość
Mam plik gothic.dat i jak wybieram ten plik podczas resparacji to występuje ten sam blond tylko ze line 1
 

Znag
  • Gość
Wybierasz plik gothic.src , sprawdza Ci skrypty , jak wyskoczy błąd kliknij ok , bo i tak Ci te skrypty skompiluje , włącz swojego moda i zobacz czy npc są w grze.Nie wszystkie błędy psują grę.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Zamiast tego:
FUNC VOID STARTUP_WORLDMOD()
};
Wld_InsertNpc (KDW_14000_Addon_Saturas_ADW ,"ADW_ENTRANCE");
Wld_InsertNpc (KDW_14010_Addon_Cronos_ADW ,"ADW_ENTRANCE");
Wld_InsertNpc (KDW_14020_Addon_Nefarius_ADW ,"ADW_ENTRANCE");
Wld_InsertNpc (KDW_14030_Addon_Myxir_ADW ,"ADW_ENTRANCE");
Wld_InsertNpc (KDW_14040_Addon_Riordian_ADW ,"ADW_ENTRANCE");
powinno być:
FUNC VOID STARTUP_WORLDMOD()
{
Wld_InsertNpc (KDW_14000_Addon_Saturas_ADW ,"ADW_ENTRANCE");
Wld_InsertNpc (KDW_14010_Addon_Cronos_ADW ,"ADW_ENTRANCE");
Wld_InsertNpc (KDW_14020_Addon_Nefarius_ADW ,"ADW_ENTRANCE");
Wld_InsertNpc (KDW_14030_Addon_Myxir_ADW ,"ADW_ENTRANCE");
Wld_InsertNpc (KDW_14040_Addon_Riordian_ADW ,"ADW_ENTRANCE");
};

dr inż. Fenix

dr inż. Fenix

The Modders
Dekadent
posty262
Propsy131
  • The Modders
  • Dekadent
Adanos mądrze gada wódki mu dać :D

i jeszcze jedno, po :
func void INIT_WORLDMOF ()
{
B_InitMonsterAttitudes ();
B_InitGuildAttitudes();
B_InitNpcGlobals ();

musi być
};
 
"Wolna wola jest iluzją!"

"Biorąc pod uwagę, że wszechświat jest układem zamkniętym, w którym wszystkie ruchy cząstek elementarnych, będących bodźcami organizmów żywych są determinowane ruchami Browna trwającymi od wielkiego wybuchu."

Jednak czy wszechświat to tylko cząstki elementarne?





"I am the blade of TheModders!"

Rohan
  • Gość
Zrobiłem jak mi mówiliście ale jak wybieram gothic.src to mi sie spacer wiesza i tyle. Co zrobić.
 

dr inż. Fenix

dr inż. Fenix

The Modders
Dekadent
posty262
Propsy131
  • The Modders
  • Dekadent
a jak długo czekasz? bo skryptów w gothicu jest sporo i czasem trzeba uzbroić się w cierpliwość.
 
"Wolna wola jest iluzją!"

"Biorąc pod uwagę, że wszechświat jest układem zamkniętym, w którym wszystkie ruchy cząstek elementarnych, będących bodźcami organizmów żywych są determinowane ruchami Browna trwającymi od wielkiego wybuchu."

Jednak czy wszechświat to tylko cząstki elementarne?





"I am the blade of TheModders!"

Gimbi
  • Gość
U mnie z rzeczonym "wieszaniem" jest podobnie, spacer wtedy kompiluje skrypty, ale wygląda jakby się zawiesił. Radzę wtedy obejrzeć jakiś krótki serial w TV lub zrobić sobie kawę, ew. herbatę.
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
GothicStarter szybciej kompiluje skrypty.
Jak ktoś ma słabe nerwy to lepiej go używać niż Spacera.
 

Rohan
  • Gość

Rohan
Gość

U:PAR: Expected \'{\' (line 443)
#14 2008-08-17, 12:07(Ostatnia zmiana: 2008-08-17, 17:23)
Czekałem już jakiej 50 minut i nic dalej to samo. A jak kompiluje gothicstarterem to wystepuje ten blond w którym pisałem w pierwszym poscie

//Edit by Bula: Posty połączone. Polecam czytanie regulaminu.

Jak teraz w GS resparuje to wyskakuje ten blond U:PAR UNKNOWN identifier :FUNC ( line 4824 )
 

Znag
  • Gość
No dobra , ale która to linijka?Podaj jej treść.
 

Rohan
  • Gość
juz pisałem
Cytuj
U:PAR UNKNOWN identifier :FUNC ( line 4824 )
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Chodzi oto, abyś podał która to linijka w skrypcie (jak wygląda, co tam jest napisane itd.), bo my nie mamy twego pliku.

Rohan
  • Gość
Teraz skrypty sie skompilowały ale dalej nie ma npc w grze? Czemu
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
A czy istnieje waypoint zrobiony w spacerze i który został przypisany twojemu NPC-owi?


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry