S.T.A.L.K.E.R. - temat zbiorczy 17715 58

O temacie

Autor

Zaczęty 14.08.2008 roku

Wyświetleń 17715

Odpowiedzi 58

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

S.T.A.L.K.E.R. - temat zbiorczy
#40 2009-09-10, 20:07(Ostatnia zmiana: 2009-09-10, 20:08)
Cytuj
Podano oficjalną datę premiery Zewu Prypeci - bedzie to 2 października 2009 roku. Tak podaje serwis http://stalker-game-world.com/. Ponadto pisze też o trzech wariantach, w których można kupić grę: jako normalny DVD-box z grą, instrukcją i mapą Zony, CD-box z samą grą [na 99% tylko na rynek rosyjski, gdyż tam taka dystrybucja jest niezwykle popularna] oraz... jako nakładka na którąś z poprzednich gier (Cień Czarnobyla lub Czyste Niebo).
stalker.funday.pl
 

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
Cytuj
Stalkera uwielbiam mimo, że gra ma tyle błędów i niedociągnięć że wypadałoby to napisać i zrobić od nowa

Apropo, ostatnio naptrafiłem na coś takiego:

Cytat: SandFighter\'
Ostatnio naczytałem się sporo o historii powstawania Stalkera SoC, dowiedziałem się również komu zawdzięczamy naszą udrękę i narzekania na ukochaną grę. Oto przed państwem główny winowajca i gorszyciel siejący zamęt i spustoszenie wśród programistów z GSC, człowiek, który nie waha się poddać produkt kastracji w imię dobra materialnego zleceniodawcy nie bacząc na konsekwencje merytoryczne. Powitajcie pana Deana Sharpe#msgote]Stalkera uwielbiam mimo, że gra ma tyle błędów i niedociągnięć że wypadałoby to napisać i zrobić od nowa

Apropo, ostatnio naptrafiłem na coś takiego:

Cytat: SandFighter\'
Ostatnio naczytałem się sporo o historii powstawania Stalkera SoC, dowiedziałem się również komu zawdzięczamy naszą udrękę i narzekania na ukochaną grę. Oto przed państwem główny winowajca i gorszyciel siejący zamęt i spustoszenie wśród programistów z GSC, człowiek, który nie waha się poddać produkt kastracji w imię dobra materialnego zleceniodawcy nie bacząc na konsekwencje merytoryczne. Powitajcie pana Deana Sharpea, faceta, który zrujnował nasze marzenia o prawdziwym Stalkerze...

Ten gość został wysłany przez THQ około roku 2004 by "zebrać do kupy panujący tam (rzekomo) burdel". W rzeczywistości został uczyniony nadzorcą projektu ze strony wydawcy i został wyznaczony do przyspieszenia terminu wydania gry. W istocie człowiek ów popełnił takie znane i cenione produkcje jak:
- The Simpsons Wrestling (2001), Activision Publishing, Inc.
- Star Wars: Episode I - The Phantom Menace (1999), LucasArts Entertainment Company LLC
- Herc#msgote]Stalkera uwielbiam mimo, że gra ma tyle błędów i niedociągnięć że wypadałoby to napisać i zrobić od nowa

Apropo, ostatnio naptrafiłem na coś takiego:

Cytat: SandFighter\'
Ostatnio naczytałem się sporo o historii powstawania Stalkera SoC, dowiedziałem się również komu zawdzięczamy naszą udrękę i narzekania na ukochaną grę. Oto przed państwem główny winowajca i gorszyciel siejący zamęt i spustoszenie wśród programistów z GSC, człowiek, który nie waha się poddać produkt kastracji w imię dobra materialnego zleceniodawcy nie bacząc na konsekwencje merytoryczne. Powitajcie pana Deana Sharpes Adventures (1997), LucasArts
- Metal Warriors (1995), Konami Corporation
- Zombies Ate My Neighbors (1993), Konami Corporation
- Wordtris (1992), Nintendo of America Inc.
Jak widać zna się na rzeczy jako executive producer .

Jak widzicie jest idealnym kandydatem na przewodzenie projektowi tak zaawansowanemu jak Stalker. Czym się wsławił, m.in.:
- wyciął pojazdy i sen z gry;
- wprowadził nam granice między mapami i kazał przerobić Cordon, który był inny na filmikach z wczesnego Stalkera (Oblivion Lost);
- odmóżdżył AI przeciwników, bo jak sam stwierdził: "jest cienka granica miedzy realnym AI i przyjemnym dla gracza AI, nasze AI było zbyt realistyczne i przez to mniej nadające sie do gry" - dlatego je wyciąłem (cytat z wywiadu z Deanem Sharpem z IGN).
- twierdził, że społeczność za dużo chce i nie wolno ich słuchać bo się potem zrobi masa założeń do dupy (także z tego wywiadu);
- sam jest totalnym dupkiem i ignorantem, który myśli, że jest najlepszy i jak się za coś weźmie to się zrobi to złote od dotknięcia;
- kompletnie zszargał opinię o Stalkerze w każdym ze swoich wywiadów mówiąc, że nie wyróżnia się niczym szczególnym: no tak, to nie jego gra, więc leje na to.
- chlubi się, że zebrał do kupy cały burdel jaki panował w GSC, a jak tymczasem sami wiemy, oni już mieli wszystko tylko dopracowywali Stalkera do perfekcji, którą on zepsuł jako "najważniejszy" członek ekipy;

No i na koniec linki:
http://www.atomicmpc.com.au/News/37941,e3-...nd-stalker.aspx
http://pc.ign.com/articles/737/737610p1.html
http://www.halflife2.net/forums/archive/in...p/t-106716.html

Źródło: http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=61&t=1875
 

Kazzmir
  • Gość

Kazzmir
Gość

S.T.A.L.K.E.R. - temat zbiorczy
#42 2009-11-15, 10:51(Ostatnia zmiana: 2009-11-15, 11:08)
takich "doradców" pewnie wszyscy developerzy się boją. jak ktoś jest uzależniony finansowo od wydawcy to właśnie tak się dzieje.

ale wieśniak:
http://www.mobygames.com/images/portraits/...57363174-00.jpg
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

S.T.A.L.K.E.R. - temat zbiorczy
#43 2009-11-15, 11:12(Ostatnia zmiana: 2009-11-15, 11:20)
Również czytałem ale to nie wszystko. Zapewne stalker był projektem za ambitnym i większości założeń ze względu na finanse, potencjał ludzki i wtedy jeszcze technologie wykonać się nie dało. Nie ma co na siłę szukać przyczyn, skutków i winowajców gdyż prawda jest zapewne podobna do tej z historii o Gothic 3 - panowie się zwyczajnie przeliczyli. Obydwa projekty były bardzo ambitne, o podobnych założeniach i mimo, że poziom technologiczny oraz zapewne finanse to dwie różne półki to wniosek jest oczywisty a jest nim fakt, że małe studia nie są w stanie realizować tak złożonych i wielkich produkcji a w najlepszym wypadku wychodzi z tego bezpłciowe gówno w stylu obliviona. Stalker poratował się niesamowitym klimatem i dobrą grywalnością mimo tego, że pierwotne założenia poszły się walić, zaś gothic 3 pojechał na fejmie marki i kupionych recenzjach co z resztą na dłuższą metę okazało się zgubne. Ta druga gra też była broniona jak dziewictwo madonny przez armie krzyżowców nie mając ku temu żadnych podstaw i bazując na żałosnych, populistycznych pierdołach o tym jak zły joowood ich wychujał. Jak ktoś jest nieudacznikiem albo zwyczajnie próbuje srać wyżej niż ma głowę to takie są tego skutku i nie ma to bynajmniej żadnego związku z ambicjami czy marzeniem o czymśtam tylko zwykłym, nierealistycznym podejściem do BIZNESU.

Cieszy mnie to, że producenci Stalkera zaczęli w końcu mierzyć siły na zamiary, przeanalizowali błędy dwóch poprzednich produkcji i po prostu to naprawili nie wymyślając przy tym żadnych cudów. Najnowsza część Zew Prypeci nie wzbudziła entuzjazmu wśród graczy zapowiedzią, jednak kuriozalnie okazała się najbardziej dopracowaną, pozbawioną błędów i grywalną częścią ze wszystkich stalkerów.

A jeśli chodzi o rzeczy, które hamburger powycinał z gry to:

Cytuj
- wyciął pojazdy i sen z gry;

W pełni działające pojazdy wprowadza masa modów i co? Fizyka jak i model jazdy jest beznadziejny a poruszanie się pojazdem po mapie jest równie praktyczne i komfortowe co poruszanie się na wózku inwalidzkim po placu budowy nie wspominając już, że dzięki temu przekroczenie kordonu z posterunku wojska do bariery na wysypisko trwa kilkanaście sekund. Obszary tej gry są małe, podzielone na sektory i zagracone czyli nie są zupełnie przystosowane do poruszania się pojazdem co zabija cały jej sens.

Cytuj
- wprowadził nam granice między mapami i kazał przerobić Cordon, który był inny na filmikach z wczesnego Stalkera (Oblivion Lost);

Akurat jest to bzdurą, bo podzielenie gry na obszary zostało wymuszone przez techniczne aspekty gry (kiedyś niedostateczna technologia, dziś stary rdzeń gry) a nie widzimisie jakiegoś kolesia.

Cytuj
- twierdził, że społeczność za dużo chce i nie wolno ich słuchać bo się potem zrobi masa założeń do dupy (także z tego wywiadu);

Bo jest to prawdą. Nowy Modern Warfare jest wielokrotnością poprzedniego i co? Gra jest tak zajebiście przeładowana, że aż tandetna i kiczowata tracąc przy tym sens i ogólne założenia serii. Większość tych rzeczy, których oczekuje społeczność jest nie do spełnienia jak wspominałem ze względu na potencjał i możliwości studia oraz fakt, że stalker już w 2005 był technicznym starociem.
Cytuj
- chlubi się, że zebrał do kupy cały burdel jaki panował w GSC, a jak tymczasem sami wiemy, oni już mieli wszystko tylko dopracowywali Stalkera do perfekcji, którą on zepsuł jako "najważniejszy" członek ekipy

Z dupy założenia może pisać każdy co widać choćby na przykładzie tego forum. Prawda jest taka, że panowie w cholerę naobiecywali, sypali wywiadami z rękawa a jak przyszło co do czego (techniczne planowanie gry) to się okazało że większość tych rzeczy jest średnio realna, czy to ze względu na technologie czy możliwości małego studia.

Oczywiście, najlepiej by było gdyby to wszystko wywalili wpizdu, stworzyli nowy silnik i zaczęli tworzyć historie stalkera na nowo w oparciu o pierwotne założenia survival rpg nastawionego na eksploracje obszarów i szeroko pojęte życie w zonie z włączeniem walki jako element ostateczny jednak każdy wie, że to nierealne. Na to trzeba hajsu i paruset osób z doświadczeniem a nie zajebistymi pomysłami, aby to całe gówno ogarnąć i finalnie wykonać i to jest poza zasięgiem małego studia na ukrainie, mimo że stalker to produkt uniwersalny.
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

S.T.A.L.K.E.R. - temat zbiorczy
#44 2009-11-30, 15:56(Ostatnia zmiana: 2009-11-30, 15:56)
Nowy stalker gniecie pały bez zupełnie żadnego porównania do poprzednich części. Pod względem jakości i różnorodności rozgrywki, zadań to w tej serii ewenement. Najbardziej zaskakujące jest to, że przy tym ich całym partactwie udało się stworzyć coś co rucha większość dzisiejszych gier "nowej generacji", już nie wspominając o poprzednich stalkerów które przy "Zewie Prypeci" wyglądają co najwyżej jak dzieło modderów. Jeśli ktoś nie grał w stalka ta część jest dobrą okazją, aby to poczynić.
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Macie jakąś radę na crash gry przy wejściu do Prypecia?
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
wybranie poprzedniego zapisu gry.
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Wybrałem zapis zanim wszedłem do tunelu do Prypecia przeszedłem od nowa i nic zabiłem wszystkich swoich i nic  już nic innego nie przychodzi mi do głowy.
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

S.T.A.L.K.E.R. - temat zbiorczy
#48 2009-12-07, 16:35(Ostatnia zmiana: 2009-12-07, 16:35)
moze patch? a jak nie to od nowa. ja poprzedniego stalka przez bugtrapy w agropromie musialem zaczynac 3 razy od nowa na polmetku gry :D
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
a sa patrze ? ja widać nie znalazłem jak by co to do ruskiej wersji jeśli ktoś by wiedział gdzie są : P a ja nie chcę od nowa już tak pięknie zdobywało mi się te osiągnięcia byłem tak zachwycony że aż mi szczena opadła jak włączyłem max ustawienia i okazało się że bez najmniejszych problemów mi śmiga : P
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
sa patche
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
a i przy okazji gdzie jak coś znajdę średnie i najlepsze narzedzia?
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
w której lokacji?
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
NAjlepiej w każdej ja znalazłem tylko jedne w Tartaku
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Dobra patch nic nie dał nawet nie szło go zainstalować : P leżę i kwiczę ma ktoś sejv po wejściu do prypecia? : P
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
mam sejwa przed zbieraniem ekipy pod prypec. a co do skrzynek to wpisz to poprostu w gogle. nie mam czasu ci teraz tego szuyakc
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Naprawiłem już i przeszedłem całą gre a szkoda ze taka krótka bo czuje teraz wielki niedosyt i chce więcej i więcej : P
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
no to przejdz poprzednie czesci + priboi story
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Od początku weekendu zaczynam grać w Zew Prypeci od nowa i jest super. Polecam wszystkim jako odskocznie, gdyż gra jest jedyna w swoim rodzaju. Świetne połączenie rpg z fps, w tej części serii z naciskiem na to pierwsze.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry