Pozwól ze wyjaśnię czym jest sekwencja zachowań o jakiej myślę, bo to nie ma nic wspólnego z zmiana animacji walki, silnik raczej ogranicza możliwość wprowadzenia zaawansowanych sekwencji zachowań do gry.
Dajmy prosty przykład sekwencji z Risnea 1
Ghoul atakuje seria szybkich ataków które można albo uniknąć krokiem w tył albo zablokować w przypadku bloku następuje zmiana w zachowaniu wynikająca z naszej postawy i ghoul używa eksplozji lodu aby przełamać nasza obronę, to w takiej sytuacji zadziała my mamy taki niedobór klatek ze następstwa tego są ataki których nie da się uniknąć
Stad wiemy ze z ghoulem walczy się agresywnie zamiast defensywnie, bo ma on sekwencje całkowicie kontrującą defensywna postawę ze strony gracza.
Wiesz ocb bo grałeś w risena zapewne, to jest prosta sekwencja i takie coś da się zaimplementować do gotuka ale to jest prosta sekwencja bazująca na 2 zachowaniach gracza i polega tylko na skontrowaniu jednego z nich.
Takie sekwencje można rozwijać i to mocno ale to przekracza już chyba możliwości w gotuku