Kontynuując nieco ten wątek. Stworzyłem nowego "potwora", zwykłego psa który będzie chodził po SO, nastawiony przyjaźnie do NPC itp. Oczywiście skrypty na podstawie zwykłego wilka, stworzyłem Mst_dog.d dodałem nową gildię w constants.d GIL_DOG jako 42 i rozszerzyłem GIL_MAX do 43. W B_InitMonsterAttitudes.d dodałem odpowiednie funkcje dal psa jak i dodałem do wszystkich potworów i ludzi. W Spieces też dodałem odpowiednie liniki (oczywiście skoro to ma byc pies to zmodyfikowałem odpowiednio skrypty dla wilka). W końcu dodałem w Startup.d NPC dog w SO.
I tu część erroru z Zspy, nie wiem czy to przez to wywala błąd ale może...
GUILDS:Guild-attitude-table changed : GIL_ATTITUDES .... <oGuilds.cpp,#132>
GAM: Init-Script finished. .... <oGame.cpp,#846>
[i] 03:42 Info: 3 B: ---------- 92% ---------- .... <zviewprogressbar.cpp,#142>
[i] 03:42 Info: 5 U: PAR: Warning : Engine calls an undefined function. (index : 0 ) .... <zError.cpp,#462>
Szybki edit. Kiedyś udało mi się dodać takiego zwierza ale przypisując mu gildię chrząszcza jak widziałem w jakims poradniku, tylko wtedy każdy atak na chrząszcza kończył się atakiem NPCtów, które to widziały ponieważ chrząszcze miały ustawione FRIENDLY dla ludzi. Dlatego chciałem stworzyć nową gildię.