Prace 3D 1137085 3194

O temacie

Autor Zdunek

Zaczęty 20.01.2008 roku

Wyświetleń 1137085

Odpowiedzi 3194

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Prace 3D
#1680 2011-03-20, 12:35(Ostatnia zmiana: 2011-03-20, 12:41)
Pierwsza lepsza z brzegu
Battlefield: Bad Company 2 - Vietnam

Albo od polaczków robaczków Call of Juarez.
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Prace 3D
#1681 2011-03-20, 14:12(Ostatnia zmiana: 2011-03-20, 14:13)
Cytuj
Battlefield: Bad Company 2 - Vietnam

Wspaniały przykład sieciowego fps, gdzie wszelkie duperele i przeszkadzajki zostały ograniczone do minumum dla większego framerate i grywalności. Przy takiej ilości probsów to i można było to wszystko wytoczyć w hipoly, jak w przypadku unreal engine. W każdym razie i tak na screenach nie mogę się dopatrzyć tych na tyle cdownych normalmap, aby tworzyło to jakiś kolosalny skok jakości wobec standardowego rozwiązania. Nie widzę ich tu: http://www.gry-online.pl/S055.asp?ID=200841
http://www.gry-online.pl/S055.asp?ID=200808

 czy tu http://www.gry-online.pl/S055.asp?ID=200839 nie widzę. Może dla twórców priorytet stanowiły drewniane skrzynki, tudzież ławki. Nie wiem. Tutaj nawet bronie są co najmniej tak drewniane jak w pacific assault z 2004 roku.

Call of juarez - tu się zgodzę, jednak ile jest takich gier? Nie nazwałbym tego z resztą wielką produkcją. Postaw na przeciw temu gta, assasyna, call of duty czy choćby te żałosne dragon age. W bad company2 podobno to jest, w tych tego nie ma a ja nie widzę różnicy więc po co robić problem?
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Prace 3D
#1682 2011-03-20, 19:52(Ostatnia zmiana: 2011-03-20, 19:53)
W GTA IV faktycznie nie ma i uważam że gra wygląda bardzo słabo jak na wymagania.
Normalki na assetach były nawet w zasranym G3 czy nowej Arcanii lub Sniper: Ghost Warrior, Metro 2033. Tak można wymieniać.
Normalki się nadal robi jak są potrzebne, nawet na assetach.
Ja różnice widzę ogromną, choćby we wspomnianym już GTA które mnie po prostu obrzydza. Screeny z black opsa tez mnie odstraszyły, nie wiem jak to wygląda w grze, ale na screenach nic ciekawego nie ma jeśli chodzi o grafikę. O Dragon Age nie wspominam bo to lipa na wszystkich frontach.
 

LordNerevar

LordNerevar

Użytkownicy
posty38
Propsy19
  • Użytkownicy
Stara beczka:

Triscount: 288
Tekstury: 1024
 
YARRrrr...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Zdecydowanie mi sie nie podoba :D
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Prace 3D
#1685 2011-03-23, 18:51(Ostatnia zmiana: 2011-03-23, 18:51)
Dużo wniosła twoja krytyka, Wojtuś...
Zjebana normalka na tych pierścieniach, ale w miarę fajnie wygląda całość :)
Jednak IMO 1024 na beczkę to zdecydowanie za dużo. Powinno wystarczyć seamless 256, góra 512.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
  • Material drewna mi sie nie podoba. Jest bardzo podobny do tego, ktorego użyles wczesniej
  • Odcien taki sraczkowy, rowniez mi nie podchodzi
  • Powinien byc bardziej widoczny podzial na te deski. U ciebie wyglada to jakbys przejechal po prostu brushem i dal na overlay (na dodatek bardzo male pokrywanie procentowe)
  • Metal nie powinien tak wygladac. Powienien byc gladki. Nie widac w ogole jego kolorytu. Powinien miec rozne odcienie (zblizone do siebie, ale rozne). Obrecze wygladaja jakbys przejechal szarym brushem i dal zbyt mocna fakture na normalce.
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Material drewna mi sie nie podoba. Jest bardzo podobny do tego, ktorego użyles wczesniej
  • Odcien taki sraczkowy, rowniez mi nie podchodzi
  • Powinien byc bardziej widoczny podzial na te deski. U ciebie wyglada to jakbys przejechal po prostu brushem i dal na overlay (na dodatek bardzo male pokrywanie procentowe)
  • Metal nie powinien tak wygladac. Powienien byc gladki. Nie widac w ogole jego kolorytu. Powinien miec rozne odcienie (zblizone do siebie, ale rozne). Obrecze wygladaja jakbys przejechal szarym brushem i dal zbyt mocna fakture na normalce.
I to się nazywa konstruktywna krytyka  :ok:  
Leci props  :ok:
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Ogółem konstruktywna krytyka ale do jednego mam pretensje a konkretnie czepiania się tego że materiał jest podobny do tego którego użył wcześniej. Według mnie dobrze zrobił bo po prostu zaosczędził który może wykorzystać na np dopracowanie modelu. Przy okazji daję fajny tutek  autorstwa gutkafiutka()
Spoiler

 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy

Klark Cent

Prace 3D
#1689 2011-03-26, 21:51(Ostatnia zmiana: 2011-03-26, 21:55)
Jako że nie ma idealnie pasującego do mojej pracy tematu ten był powiedzmy jej najbliższy xd
Moje nowe hobby od wczoraj czyli rzeźbienie w glinie xd

Ok 12cm, łapy i reszta poucinana bo brakło materiału. Jest parę mankamentów anatomicznych ale to dlatego ze robione z własnych rysunków.

 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Wyrzezbil bys kutasa?
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cedric

Prace 3D
#1691 2011-03-31, 19:17(Ostatnia zmiana: 2011-03-31, 22:18)
Jako że nie ma idealnie pasującego do mojej pracy tematu ten był powiedzmy jej najbliższy xd
Moje nowe hobby od wczoraj czyli rzeźbienie w glinie xd

Ok 12cm, łapy i reszta poucinana bo brakło materiału. Jest parę mankamentów anatomicznych ale to dlatego ze robione z własnych rysunków.


Zrobisz mu tylko jakąś twarz i będzie lepszy niż Wenus z Milo  :ok:  
Chociaż moim zdaniem za dużo rakjet fjuel i dabl blasta wziął .
Żeby nie double postować :
Zrobiłem taka tarczę :
Mam nadzieję że moje umiejętności w waszych oczach (trochę  :ok:  ) wzrosły :wink:
Ma 220 tris
A i sorry za  kiepską teksturę
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Prace 3D
#1692 2011-04-02, 16:17(Ostatnia zmiana: 2011-04-02, 16:19)
BIEDA Z NĘDZĄ AXE
198 tri.
Na renderze nie widac niestety spadku ostrza, ale i tak wydaje mi sie ze ladnie wyszlo :D
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Prace 3D
#1693 2011-04-03, 14:05(Ostatnia zmiana: 2011-04-03, 15:03)

Render by Wietrzyk (WIP).
Texy 512x512 bez spec. Chyba 142 tri nie pamietam :D  do EF
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Szczerze mówiąc, nic nie widać.
"Zdobienia" do poprawy.

Jedaith bardzo fajnie, sam chciałem kiedyś zrobić ten toporek, ale bez modelowania detali. Fajnie wyszło, czekam na efekt końcowy.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
veq nie oplaca sie poprawiac. Tex ostatecznie i tak bedzie 256 :P
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
256? Nie za mało? Na teksturach chyba brakuje sharpena. Nie rozumiem tego układu skóry - ciemno/jasno. Specular na metalu mógłby być i przydałaby się tekstura gloss. No i render przy pokazywaniu modelu low poly? Jest tyle shaderów do 3ds maxa, UDK, czy nawet marmoseta... Reszta fajnie.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Prace 3D
#1697 2011-04-03, 16:31(Ostatnia zmiana: 2011-04-03, 16:33)
To jest do Ether fieldsa. Nie ma sensu robic wiecej. Normalnie jest reflective także spec niepotrzebny (i tak nie ma :P)
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Odnośnie samej tekstury (gdy pisałem tego jeszcze nie było) to ja bym jeszcze pracował. Pierwsze co rzuca się w oczy to zdecydowanie zbyt monotonna plecionka w miejscu służącym do trzymania. Zrobiłem kiedyś coś takiego, aby zróżnicować i wizualnie oddzielić różne elementy splotu:



Oczywiście możesz to zrobić również w mniej agresywny sposób, np. za pomocą samego pędzla miękkiego tworząc jedynie coś w rodzaju delikatnych przebarwień.

Czarny metal pimpuj dalej, również pod względem przebarwień i polerki.


Jeśli chodzi o ten model to akurat mogłeś sobie darować realtime i zajebać porządny render :D .
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Ja polecam nalozyc ci jakis pedzel taki z ostrymi krawedziami typu rozpierucha. Robisz nowa warstwe, malujesz tym pedzlem, potem gumka (tym samym pedzlem i rozmiarem) wymazujesz z deka gdzieniegdzie (pokrywanie zmniejszasz, masz tablet dasz rade) i dajesz na overlaya. Robisz to z czarnym i bialym kolorem. Efekt zajebisty
 


0 użytkowników i 5 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry