Developing > Silniki graficzne

Unreal Engine 5

(1/1)

inż. Avallach:
https://www.unrealengine.com/en-US/blog/a-first-look-at-unreal-engine-5

Import modeli o dowolnym poziomie detalu i z globalnym dynamicznym oświetleniem. Koniec z wypalaniem normalmap i lightmap, silnik zrobi wszystko za ciebie i zależnie od sprzętu dobierze maksymalny płynnie działający poziom detalu. Ten sam silnik działa na high-endowych PC i smartfonach, automatycznie kalibrując poziom detalu i użyte algorytmy zależne od możliwości platformy.

Wygląda na to że duża część moich skilli graficznych stanie się przestarzała w ciągu następnych kilku lat. Grafika wymaga coraz mniej umiejętności technicznych bo silnik wszystko automatyzuje.

Anonymized:
https://www.youtube.com/watch?v=qC5KtatMcUw



Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale czy:
- filmowe assety (skany 3D trafiają prosto do gry),
- tekstury 8K,
- docelowo obsługa ray-tracingu

Czy to nie wystarczy (prócz ofc kolosalnego nakłądu pracy), by stworzyć super fotorealistyczną grafikę?

inż. Avallach:
Silnik nie tylko jest w stanie bezpośrednio wykorzystać skany 3d w fotorealistycznej rozdzielczości - ich największa istniejąca biblioteka, Quixel, została zakupiona przez Epic i udostępniona za darmo tak jak silnik. Możesz stworzyć prawie wszystkie tekstury do właściwie dowolnej lokacji używając tylko suwaków. Płacisz tylko po przekroczeniu miliona dolarów dochodu.

https://www.youtube.com/watch?v=oDQl9gw_fRM

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej