Nie testowałem, ale powinno działać:
func void Npc_TransferInvToChestLoop(var c_npc npc, var int category, var string chestName)
{
print(ConcatStrings("Czyszczenie eq: ", npc.name);
var int amount;
amount = Npc_GetInvItemBySlot (npc, category, 0);
print(ConcatStrings(item.name, IntToString(amount));
if (amount>0)
{
NPC_RemoveInvItems (npc, Hlp_GetInstanceID (item), amount);
Mob_CreateItems(chestName, Hlp_GetInstanceID (item), amount);
Npc_TransferInvToChestLoop(npc, category, chestName);
}
else if (category < INV_CAT_MAX-1)
{
print(ConcatStrings("Zmiana kategorii na: ", IntToString(category+1));
Npc_TransferInvToChestLoop(npc, category+1, chestName);
};
};
func void Npc_TransferInvToChest(var c_npc npc, var string chestName)
{
Npc_TransferInvToChestLoop(npc, 0, chestName);
};
W Spacerze musisz ustawić nazwę w polu vobName (nie mylić z focusName), które potem musisz w pisać w argumencie chestName