Nieumierające potwory 3561 2

O temacie

Autor Yndrzej

Zaczęty 7.04.2020 roku

Wyświetleń 3561

Odpowiedzi 2

Yndrzej

Yndrzej

Użytkownicy
posty8
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam serdecznie, to mój pierwszy post na tym forum. Smutne, że zaczynam od problemu.
Problem polega na tym, że po zainstalowaniu Ikarusa i LeGo do G1 spotkałem się z problemem, polegającym na tym, że bestie po zabiciu, no właśnie, nie umierają. Są po prostu pobite jak zwykły NPC. Próbowałem wyszukać podobny problem, jednak istnieje możliwość, że zasób słów, którego użyłem, nie był wystarczający, abym znalazł odpowiedź.
Pytanie brzmi następująco: czy ktoś miał podobny problem i/lub wie jaka może być przyczyna problemu?
Z góry dziękuję za pomoc, sam postaram się też w dalszym ciągu analizować ten problem.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Pierwszy raz słyszę o takim przypadku. Co to za wersja LeGo?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Yndrzej

Yndrzej

Użytkownicy
posty8
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wersja bodajże 1.2.
Wszystko dopisane do pliku Gothic.src według instrukcji, znalezionej na tymże forum. Po głębszej analizie, zauważyłem, że sztuczna inteligencja potworów, również nie działa jak powinna. Bez znaczenia jest to, jaki ZEN załaduję najpierw.

Problem rozwiązany.
Dla rozjaśnienia dla przyszłych pokoleń, które moją popełnić mój błąd:
próbowałem dodać własny atrybut, który przeszedł w klasie NPC. Wywoływało to jednak swego rodzaju błąd w silniku. Po usunięciu tego atrybutu, wszystko wróciło do normy.

Temat można zamknąć.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry