Inicjowanie GFA i LeGo 448 6

O temacie

Autor RandomRadioactiveMonster

Zaczęty 29.03.2020 roku

Wyświetleń 448

Odpowiedzi 6

RandomRadioactiveMonster

RandomRadioactiveMonster

Użytkownicy
posty14
Propsy7
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Dzień Dobry
Mam jedno szybkie pytanie; mianowicie jak zainicjować Gothic Free Aiming z LeGo. Szukając informacji na stronie twórcy GFA https://github.com/szapp/GothicFreeAim/wiki/Features-and-Configuration#required-lego-packages w startup.d w INIT_GLOBAL dodałem LeGo_Init(LeGo_All | GFA_All); jednak nie zadziałało, ale to pewnie przez to, ze czegoś nie zrozumiałem
Z góry dziękuję za pomoc
 

Splash

Splash

Moderator
posty4092
Propsy3295
ProfesjaNierób
  • Moderator
w startup.d w INIT_GLOBAL dodałem LeGo_Init(LeGo_All | GFA_All); jednak nie zadziałało
A GFA_Init(GFA_ALL); wpisałeś?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...

RandomRadioactiveMonster

RandomRadioactiveMonster

Użytkownicy
posty14
Propsy7
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Jak daje nad LeGo to się Lego nie inicjuje i na odwrót
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1596
Propsy130
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Większość modyfikacji odchodzi od tego pakietu np.Cienie Przeszłości  (ver. 1.1 a 1.2).  Dużo sprawniej jest zainstalować pakiet Ninja 2.01 i dodać FreeAiming.vdf.  Działa wtedy na wszystkich modyfikacjach.
 

RandomRadioactiveMonster

RandomRadioactiveMonster

Użytkownicy
posty14
Propsy7
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Tylko Ninja wymaga Unionu, który za dobrze z Ikarusem I LeGo nie działa
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1596
Propsy130
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Tylko Ninja wymaga Unionu, który za dobrze z Ikarusem I LeGo nie działa
Proszę sprawdzić na wersji 1.0f czy 1.08g. Wszystko działa.
Ninja wymaga System Packa , bądź Uniona we wspomnianej wersji.
 

RandomRadioactiveMonster

RandomRadioactiveMonster

Użytkownicy
posty14
Propsy7
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Ok naprawiłem. Dla osób mających podobny problem:
w pliku startup.d mam wpisane
LeGo_Init(LeGo_All | LeGo_Render &~ LeGo_BloodSplats | LeGo_Draw3D &~ GFA_ALL );
GFA_Init(GFA_ALL & ~GFA_REUSE_PROJECTILES & ~GFA_SPELLS);
PS
| LeGo_Render &~ LeGo_BloodSplats to odnosi się do quickslotow Siemkka wiec można na spokojnie usunąć
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry