[G2NK] Revisioned 85731 231

O temacie

Autor Simon Said

Zaczęty 19.03.2020 roku

Wyświetleń 85731

Odpowiedzi 231

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
@outlander Ale to nie powód aby strażnik kamienny gdzie walczmy z nim 1vs1  którego mamy na 2-3 hitów nas bił za 1/15 naszego życia to się nazywa brak balansu i odbiera chęć do gry.

Tak samo  nie spawnujemy na ten etap gry czarnych goblinów które są trywialne tylko niech no przyzwie  szkielety gobliny tak o z dupy przykład i już mamy znacznie lepszy balans  do szkieletów się nie czepiam jest tu ok,  maja dmg jaki maja ale jest ich solidna grupa wiec sprawiedliwie 

I da się ostrożność zastosować, chodzi o fakt ze jeśli wiem ze np: warg  może mnie zabić 3-4 atakimi to nie wpierdole się w grupę 5 osobników ale jeśli  zadaje mi jakieś trywialny dmg to robi się jolo akcje bo i tak może z 15% życia strace, to jest ostrożność o jako mi chodzi masz ciągle wyzwanie i nie podejmuje złych decyzji,  bo przeciwnik jest   kilkukrotnie słabszy niż postać jaka sterujesz.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4090
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Co do Duszy Pogorzelisk to przyznam, że chcę zachować tą muzykę (jest to jedyna dobra rzecz jaka wyjdzie od Requiem xD) i potraktować to jako własne uhonorowanie Dark Soulsów.
No właśnie osobiście uważam, że lepiej jakakolwiek, byle nie ta. Requiem użył też motywu Biskupów Głębin do walki z czarnym magiem na Irdorath i to mnie tak nie raziło, nawet całkiem pasowało. Jakoś tak... źle się czuję, słysząc plin-plin-plon poza miejscem przeznaczenia. Chyba że będzie zapętlona muzyka z 1. fazy, bez motywu Gwyna, wtedy okej. Oczywiście to tylko moje odczucia, nie czuj się związany, jak jakiś wybór mnie będzie osobiście bardzo bódł, to umiem się posługiwać GothicVDFSem... ale sądzę, że miejsce tych trzech nut jest przy Gwynie i tylko tam. :redface:
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
@Jao, przepraszam za brak odpowiedzi w dłuższym czasie, ale nie miałem jakoś chęci odpisywać xD
Generalnie ja też nie jestem zwolennikiem plin-plin-plon w tej walce, to jest właśnie ten moment z Requiem, który mnie trochę odrzucił, więc bardzo dobrym rozwiązaniem jest zapętlenie pierwszej części. Z drugiej strony, nie wydaje mi się, żeby gracz doszedł do plin-plin-plon xD
Also, dzięki za Biskupów, już wiem co będzie w walce z Czarnym Magiem xD
@Tizgar ja zgadzam się, że obrażenia kamiennych strażników, bądź też jak szybko załatwiliśmy Kruka jest trochę za proste i na pewno im się zwiększy HP, obrażenia, ale z drugiej strony trzeba mieć na uwadze to, że jak się przesadzi to może być lipa. Nie możemy wychodzić z założenia, że każdy gracz grając w moda wybije wszystkie wargi na wyspie, ani że to zrobi, gdyby walka z Krukiem okazała się niepowodzeniem tj. chce sobie poexpić, czy też sfrustrowany porzuci grę. Jednocześnie, wszyscy jesteśmy świadomi, że powergamerzy i tak nie znajdą w modzie wyzwania :P
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
I to już jest krok w dobra stronę, ważna jest grupa docelowa, czyli zawsze to będą gracze średnio zaawansowani, bo nie robimy modów pod powergaming to nigdy nie miało sensu, tak samo jak robienie moda pod płaczków co maja problem z czymkolwiek.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Othello

Othello

Użytkownicy
posty20
Propsy2
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
@Simon Said a trick z bryłą lodu i handlarzem planujesz naprawic, albo jest juz naprawiony?
 
Główny Administrator modyfikacji - Othello mode do Gothic 1

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Tak, oczywiście.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Rivet

Rivet

Użytkownicy
posty102
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Czy Górnicza Dolina też zostanie podmieniona na tą z l'hiver'a, czy zostawicie oryginalną z Wasteland Mod'em?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Wystarczy spojrzeć na opis...
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



koooonek

koooonek

Użytkownicy
posty28
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Cechy modyfikacji:
- zwiększenie terenu do grania. Khorinis zostało wymienione na te z L’Hiviera z własnymi poprawkami w świecie m.in. usunięciem zbędnego nadmiaru drzew znacznie obciążających silnik. Górnicza Dolina została powiększona o tereny Wasteland Moda, przy czym dodatkowo światy (Cmentarzysko Orków, Wolna Kopalnia czy zawalona Świątynia Śniącego) zostały przyłączone do OldWorlda. Ponadto Opuszczona Kopalnia w modzie stanowić będzie faktyczny ZEN do przebycia, by dostać się do Górniczej Doliny i odwrotnie. Jarkendar zostanie wykorzystany z modyfikacji Varus Biker Edition.
 

Marcino254

Marcino254

Użytkownicy
posty23
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Marcino254

[G2NK] Revisioned
#169 2020-12-16, 14:27(Ostatnia zmiana: 2020-12-16, 15:14)
Cześć wszystkim mam problem z odpaleniem moda, a mianowicie z fixem 2.6.0 przez który wywala mi Acces Volation, a jest on potrzebny do modyfikacji. Klikam nowa gra i error. Próbowałem już grę odpalać przez Gothic Starter, ale i przez program Spine i tak i tak ten sam błąd. Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc w tej sprawie. Niżej cały kod problemu. Posiadam Windows 10 64-bitowy, a Gothic 2 NK w wersji pudełkowej.

Spoiler
======================================= UNHANDLED EXCEPTION OCCURED ======================================================
======================================= CRASH INFOS: =====================================================================
Gothic II - 2.6 (fix), Parser Version: 50
User:  Marix,  CPUType: 586,  Mem: 2048 MB total, 2048 MB free
Startup Options:-game:Atariar.ini
=============================================== CALLSTACK : ==============================================================
0023:291EE418 (0x1A5A0761 0x0000000E 0x0000001F 0x00000000) <UNKNOWN>

Post połączony: 2020-12-16, 15:11
Cześć wszystkim mam problem z odpaleniem moda, a mianowicie z fixem 2.6.0 przez który wywala mi Acces Volation, a jest on potrzebny do modyfikacji. Klikam nowa gra i error. Próbowałem już grę odpalać przez Gothic Starter, ale i przez program Spine i tak i tak ten sam błąd. Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc w tej sprawie. Niżej cały kod problemu. Posiadam Windows 10 64-bitowy, a Gothic 2 NK w wersji pudełkowej.

Spoiler
======================================= UNHANDLED EXCEPTION OCCURED ======================================================
======================================= CRASH INFOS: =====================================================================
Gothic II - 2.6 (fix), Parser Version: 50
User:  Marix,  CPUType: 586,  Mem: 2048 MB total, 2048 MB free
Startup Options:-game:Atariar.ini
=============================================== CALLSTACK : ==============================================================
0023:291EE418 (0x1A5A0761 0x0000000E 0x0000001F 0x00000000) <UNKNOWN>


Udało mi się  :facepalm:. 3 godziny szperania po zakamarkach internetu i się udało. Jakby ktoś potrzebował to tak:

1. Instalacja czystego Gothica 2 NK (mój w wersji pudełkowej).
2. Zaawansowane ustawienia systemu>Wydajność>Ustawienia>Zapobieganie wykonywaniu danych>DEP włącz dla wszystkich oprócz wybranych poniżej. W tym miejscu dodajemy wszystkie pliki z rozszerzeniem .exe z folderu System naszego Gothica i klikamy zastosuj, a następnie restartujemy komputer.
3. Teraz instalujemy na Gothica fix 2.6.
4. Instalujemy Player Kit 2.6.
5. Instalujemy System Pack 1.7.
6. Odpalamy gierkę poprzez GothicStarter.

Jeśli komuś pomogłem to bardzo się cieszę :)

!Pamiętajcie o wyłączeniu kaligrafii w opcjach już w grze!
 

Delph(Delphoxed)

Delph(Delphoxed)

Użytkownicy
posty136
Propsy28
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Chłopie, jak ty odpalasz moda, który nie miał nawet jeszcze swojej premiery? Naucz mnie tego!
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty141
Propsy60
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Chłopie, jak ty odpalasz moda, który nie miał nawet jeszcze swojej premiery? Naucz mnie tego!

Magia chrono-translokacyjna 7. kręgu. Marcino jest już w 2022, właśnie parę dni po dacie premiery Revisioned, hehe. A tak na serio, to widać w spojlerze, że chyba pomyliły mu się wątki i miał napisać w edycji Atriara, a nie tutaj.
 

Marcino254

Marcino254

Użytkownicy
posty23
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
O kurde przepraszam :D Coś musiałem naklikać podczas pisania postu.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Chłopie, jak ty odpalasz moda, który nie miał nawet jeszcze swojej premiery? Naucz mnie tego!
Nie szkodzi! Niech się podzieli opinią, chcę wiedzieć :D
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



koooonek

koooonek

Użytkownicy
posty28
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Coś wiadomo o postępie prac ? Czy są już na ukończeniu czy też raczej nastawić się na 2021 r. :D ?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Na 2023
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Post stanowi kopię mojej wypowiedzi z fejsa:
Cytuj
Dobra, bo jak widzę co się dzieje, to aż mi głupio też nie dawać żadnego posta z postępami. Możecie go potraktować jako podsumowanie roku 2020. Nie będę Was okłamywał, w modzie niewiele się działo. Jestem trochę zażenowany tym, ale przeliczyłem się z siłami, źle szacując swoje skromne umiejętności i wiarę w modderów przy pracy nad modem. I tak, mieliście okazję posłuchać nowego Thorbena, pooglądać ciekawą walkę z bossem, ale niestety tytuł ciągle jest dość mocno zbugowany i wiele nowości niedopracowanych. Dużym problemem jest Union, gdzie w pierwszych wersjach powstało do niego sporo wtyczek (typu losowe loadingi), które okazały się jednak niestabilne i wymagają update'u do nowszych wersji. Z fajniejszych rzeczy, to mogę Wam przedstawić nowe potwory, pewnie jedne z ostatnich jakie już wprowadzę do moda, czyli smokoczłeka i orka-mumię. Ten pierwszy zastąpi jaszczuroludzi na wyspie Irdorath, bo wiadomo, final dungeon winien być trudniejszy. Z kolei ork-mumia będzie gościem orkowego cmentarzyska. Lokacje z G1 zintegrowane u mnie do kolonii są już częściowo zrobione. Wolna Kopalnia ma już całkiem sporo vobów, jak i Cmentarzysko. W końcu też dodane jest tam oświetlenie, więc na screenach będziecie coś widzieć 😛 Khorinis z L'Hiviera zostanie jednak gruntownie przerobione. Usuniemy m.in. tą fortecę na wzgórzu, która nie miała żadnej fabularnej podstawy się tam znajdować, a w dodatku droga do niej prowadzi przez port (xD). Zamiast tego planujemy tam zrobić miejski cmentarz. Jedną ze zmian w Khorinis, możecie już zobaczyć na screenach: Ten pozbawiony sensu posąg orka pod miastem został wymieniony na kapliczkę Beliara, jednocześnie pozbywając się tej z kanałów. Żeby tez tereny za palisadą nie zostały fabularnie olane, przeniesiemy Bagiennego smoka do starego obozu bractwa, walkę z nim dzieląc na dwa etapy, no i ciągle rozmyślam nad wątkiem Ur-Shaka, który bądź co bądź, w dwójce został dość chamsko potraktowany. Pozdrawiam 🙂

https://imgur.com/a/ruwHBnb
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
https://www.youtube.com/watch?v=kguSW3HhMZ0
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Delph(Delphoxed)

Delph(Delphoxed)

Użytkownicy
posty136
Propsy28
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Przepięknie ten mod wygląda, mój hype na niego ostro teraz wzrósł i serio nie mogę się doczekać, by w niego zagrać :)
 

Fletcher

Fletcher

Użytkownicy
Strażnik
posty240
Propsy52
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Strażnik
Mod ma spory potencjał i jeżeli ujrzy światło dzienne, to na spokojnie będzie mógł konkurować z takimi tytułami jak Varus Biker Edition czy Atariar. Ciekawe jak będzie wyglądała Stara Kopalnia. Martwi mnie, że nikt nie weźmie pod uwagi prostego faktu - została zalana. Jeżeli miałaby być dostępna, to według mnie tylko jej górne poziomy.

A swoją drogą, to właśnie ukończyłem wspomnianego Varus Biker Edition. Mam ochotę na coś trudniejszego, ale jeszcze nie zdecydowałem, w co zagram.
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry