[G2NK] Revisioned 15834 149

O temacie

Autor Simen

Zaczęty 19.03.2020 roku

Wyświetleń 15834

Odpowiedzi 149

Simen

Simen

Moderator
Nilfgaard
posty6276
Propsy2829
ProfesjaTester
  • Moderator
  • online
  • Nilfgaard
Pomysł z kluczami brzmi ciekawie, ale prawda jest taka, że pewnie wywołałoby to mnóstwo błędów xD Zastanawiam się, tak poważnie, nad usunięciem tego zwoju. Smoczy zębacz w NK jest w stanie zabić Feomathara, co naprawdę niszczy grę.

Zmniejszenie potwory na czwartym kręgu jest naprawdę dobrym rozwiązaniem, dzięki czemu to zaklęcie będzie miało ręce i nogi, jedynie trzeba stworzyć listę potworów/bossów odpornych na nie.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Splash

Splash

Moderator
posty4107
Propsy3310
ProfesjaNierób
  • Moderator
Pomysł z kluczami brzmi ciekawie, ale prawda jest taka, że pewnie wywołałoby to mnóstwo błędów xD
Prawda jest taka, że to nieprawda
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...

Fabio

Fabio

The Modders
posty3293
Propsy2032
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
  • online
Potwierdzam, testowane z @Siemekk w innym modzie odnośnie tych kluczy.

Simen

Simen

Moderator
Nilfgaard
posty6276
Propsy2829
ProfesjaTester
  • Moderator
  • online
  • Nilfgaard
No to najwidoczniej muszę to dopisać do TODO :D
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



gothic123

gothic123

Użytkownicy
posty74
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy

gothic123

[G2NK] Revisioned
#144 2020-07-26, 18:50(Ostatnia zmiana: 2020-07-26, 18:57)
witam zaciekawił mnie wasz projekt przypomina mi trochę moda do gothic nazywa się edycja rozszerzona
do g2 noc kruka też cos takiego sie przyda był keidysnawet taki mod robiony ale został anulowany gothic 2 noc kruka edycja rozszrzona wg mnie mod byłby genialny i pomysły całkeim

Post połączony: 2020-07-26, 18:57
soro juz korzystacie z vikarusa i l hivera co pochwalam to z tej modyfikacji też można by było pare nowych zadań npc nowe lokacje w świecie orginalnego gothica bez żadnych dziwactw

Post połączony: 2020-07-26, 18:57
Trzymam kciuki i pozdrawiam
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Cesarz
posty2143
Propsy1128
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Cesarz
No to najwidoczniej muszę to dopisać do TODO :D
Niech stracę.
// Remove key on open chest:
// 0x00726500 protected: virtual void __thiscall oCMobContainer::Open(class oCNpc *)
// 0x0071A430 protected: virtual void __thiscall oCMobDoor::Open(class oCNpc *)

void __fastcall hOpen_Container(oCMobContainer*, void*, oCNpc*);
void __fastcall hOpen_Door(oCMobDoor*, void*, oCNpc*);
CInvoke<void(__thiscall*)(oCMobContainer*, oCNpc*)> pOben_Container(0x00726500, hOpen_Container, IVK_AUTO);
CInvoke<void(__thiscall*)(oCMobDoor*, oCNpc*)> pOpen_Door(0x0071A430, hOpen_Door, IVK_AUTO);

void __fastcall hOpen_Container(oCMobContainer* _this, void*, oCNpc* npc)
{
pOben_Container(_this, npc);
if (!_this->locked && !_this->keyInstance.IsEmpty())
if (oCItem* key = npc->IsInInv(_this->keyInstance, 1))
npc->RemoveFromInv(key, key->amount);
}

void __fastcall hOpen_Door(oCMobDoor* _this, void*, oCNpc* npc)
{
pOpen_Door(_this, npc);
if (!_this->locked && !_this->keyInstance.IsEmpty())
if (oCItem* key = npc->IsInInv(_this->keyInstance, 1))
npc->RemoveFromInv(key, key->amount);
}
 


Dodatkowo - odpłatnie pomagam przy zaawansowanych skryptach (AST, UNION, IKARUS).
Po więcej informacji zapraszam na PW na DISCORD.

Testo899

Testo899

Użytkownicy
posty1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Hej, czy nie zastanawialiście się nad zwiększeniem obszaru farm tj. pól i pastwisk, ewentualnie budynków? Być może wymaga to więcej wysiłki niż wart jest sam efekt, ale od zawsze wydawało mi się, że farmy są zbyt małe w stosunku do populacji, która zamieszkuje cała wyspę. O ile na farmach Sekoba, czy Bengara większość mieszkańców pracuje na polu lub przy owcach to na farmie Onara tylko Pepe wypasa owce i poza tym nic sie nie dzieje. Trochę też dziwnym wydaje się, że jedyna stodoła na terenie farmy służy do spania. A oprócz młyna, do którego nie można wejść, nie ma żadnych budynków, które by świadczyły, ze to działająca farma. Do tego sami najemnicy, którzy mają patrolować pobliskie tereny i chronić wieśniaków, nie ruszają nigdzie.
 

Harris

Harris

Użytkownicy
Give me your soul... Please
posty182
Propsy78
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Give me your soul... Please
Na wstępie chciałbym pochwalić szefa projektu oraz pozostałych członków pracujących nad modyfikacją, świetna robota panowie. Jeśli będę miał odświeżać sobie poczciwego Goticzka to właśnie w takim wydaniu. Teraz kilka pytań.

1. Czy jest w planach dodanie splashowych InfoBoxów? Te w porównaniu do oryginalnego Gothica czy Czasu Zapłaty były fajnie zrobione chociażby dlatego, że wpis do dziennika czy poszczególnne przedmioty otrzymywaliśmy po konkretnej kwestii dialogowej a nie na początku dialogu (sic!).
2. Dodacie paski kinowe ala Czas Zapłaty? Przyznam, że wygląda to efektownie i nowocześnie jak na tak starą grę jak Gothic, no i wyświetlane dialogi są znacznie czytelniejsze.
3. Jak wygląda kwestia nazewnictwa uzbrojenia? W G1 bronie miały fajne nazwy np. wrzask berserkera, język topielca itd. Planujecie przywrócić chociaż część z nich i ewentualnie wzbogacić nowymi modelami?
4. Czy przywrócicie część roślin alchemicznyci z G1?
5. Czy kowalstwo oraz alchemia będzie wyglądać jak w oryginalnym G2NK? Tzn. musimy wydać PN na poszczególne receptury? Alternatywą mógłby być podział tych umiejętności na trzystopniowy (np. czeladnik, fachowiec, mistrz), a za naukę poszczególnych receptur płaciło by się określoną liczbę w złocie. W jakiejś rosyjskiej modyfikacji (Outhfaith albo Alternative Story) widziałem bardzo fajny ekran alchemii. Z chęcią zobaczyłbym coś podobnego w tym modzie.
6. Czy będzie możliwość krótkiego sprintu jak w CZ?
7. Ostatnia kwestia - wizualna. Skoro zen Khorinis jest z L'hivera to modtfikacja będzie korzystać z jego tekstur?
 

gothic123

gothic123

Użytkownicy
posty74
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
no i edycja rozszerzona jak wsomiałem warto by było chociaż zobaczyc ich streone i założenia
 

Simen

Simen

Moderator
Nilfgaard
posty6276
Propsy2829
ProfesjaTester
  • Moderator
  • online
  • Nilfgaard
1. No te InfoBoxy to super sprawa, trzeba jedynie je dostosować pod Uniuna.
2. Paski już są, trzeba je jedynie zrobić opcjonalnymi w menu.
3. Nope.
4. Nope.
5. Chciałbym zrobić system rozwoju 1-100 pkt i zależnie od punktów możesz daną miksturę uwarzyć. Alchemia na poziomie 100 pozwoli na stworzenie Embarla Firgasto.
6. Możliwe.
8. Tak, ale z tymi teksturami będziemy szukać złotego środka.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu




0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry