[G1] Dolina Zombie: Edycja Definitywna 181645 406

O temacie

Autor OrtegaX

Zaczęty 16.12.2019 roku

Wyświetleń 181645

Odpowiedzi 406

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
No cóż, jak masz Gothica na Steam, to musisz sobie aktywować warsztat wchodząc w właściwości > beta > workshop beta. Pobiera Ci mała łatka i wchodzisz w warsztat gry (Gothica na Steam) > instalujesz ninja > instalujesz freeaim.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



smox

smox

Użytkownicy
posty162
Propsy149
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
No cóż, jak masz Gothica na Steam
Mam Gothica w wersji pudełkowej.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
No to w sumie żaden problem, musisz zainstalować sobie Ninja od mudfreaka i do tego freeaima też od Mudfreaka. Na stronie Bractwa Spolszczenia wszystko jest.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



smox

smox

Użytkownicy
posty162
Propsy149
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
Jeszcze raz dziękuję za pomoc @Simon Said. Jakoś to ogarnąłem.
 

FabsMichuPL

FabsMichuPL

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Potrzebuję porady co i jak. Po wejściu i wyjściu ze starej kopalni nie działają skrypty na sen. Kładę się do łóżka i tyle. Nie ma opcji żadnej. A w misji złodziej na zamku czekam do północy i nie ma żadnej opcji dialogowej ze skorpionem. Tak to gra świetna i ten klimat przetrwania
 

Xardas nekromanta

Xardas nekromanta

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam pewien problem, podczas zadania w wieży mgieł(insygium) wywala mi grę gdy zejde 2 pietra w dół, prawdopodobnie gra dostaje padaki gdy zbliże sie do nemezisa. Z góry mówię że dx11 u mnie nie dziala. Ktoś pomoże bo zależy mi na przejściu tego modzika?
 

profesorek61

profesorek61

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Hej
Nie wiem czy tylko ja mam ten problem ale za nic w świecie nie mogę znaleźć klucza do skrzyni Cor Kaloma pod wodospadem, pływam wokół tego Krakena już chyba od godziny i nigdzie go nie ma 🤦🏼‍♀️ Może szukam w złym miejscu, może ktoś coś poradzić?

Edit.
Okej, klucz znaleziony. Mam za to inny problem, po rozpoczęciu walki z bullitem i złym w zadaniu Bunt na zamku wywala mi grę do pulpitu, wczytywałam kilka razy i za każdym razem to samo  :hmmm:

Witaj!
Mam ten spam problem z niektórymi npc'tami.
Jedyne co odkryłem to że gra się wyłącza jak Oni nas zaatakują.
Gram magiem więc pirokinezą jestem w stanie ogołocić delikwenta z hp a na koniec obejść go i położyć mieczem że ten nawet nie zdąży się ruszyć.
Nie wiem jak to by trzebabyło zrobić w wypadku woja.  ostatecznie spróbuj wejść w oprawców marvinem jak dasz rade i ich powalić przez "h". 
Mało satysfakcjonujące ale przynajmniej zajdziesz dalej ;)   

Ja podziemia w lochch musiałem na kodach przejść bo zepsuła mi się brama i nawet mając klucz to brama nie chciała się otworzyć :P

Gdzie ten zakichany klucz?
Też pływam od godziny i znaleźć nie mogę.

Post połączony: 2022-11-06, 20:20
Hej
Nie wiem czy tylko ja mam ten problem ale za nic w świecie nie mogę znaleźć klucza do skrzyni Cor Kaloma pod wodospadem, pływam wokół tego Krakena już chyba od godziny i nigdzie go nie ma 🤦🏼‍♀️ Może szukam w złym miejscu, może ktoś coś poradzić?

Edit.
Okej, klucz znaleziony. Mam za to inny problem, po rozpoczęciu walki z bullitem i złym w zadaniu Bunt na zamku wywala mi grę do pulpitu, wczytywałam kilka razy i za każdym razem to samo  :hmmm:

Witaj!
Mam ten spam problem z niektórymi npc'tami.
Jedyne co odkryłem to że gra się wyłącza jak Oni nas zaatakują.
Gram magiem więc pirokinezą jestem w stanie ogołocić delikwenta z hp a na koniec obejść go i położyć mieczem że ten nawet nie zdąży się ruszyć.
Nie wiem jak to by trzebabyło zrobić w wypadku woja.  ostatecznie spróbuj wejść w oprawców marvinem jak dasz rade i ich powalić przez "h". 
Mało satysfakcjonujące ale przynajmniej zajdziesz dalej ;)   

Ja podziemia w lochch musiałem na kodach przejść bo zepsuła mi się brama i nawet mając klucz to brama nie chciała się otworzyć :P

Gdzie ten zakichany klucz?
Też pływam od godziny i znaleźć nie mogę.
Dobra znalazłem, ale odpowiem dla innych.
Opłynąłem krakena od prawej do lewej i dopiero przy lewej ściance, będąc przy dnie dostałem komunikat o znalezieniu klucza.
 

monkuu

monkuu

Użytkownicy
posty12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
zadanie z kims spod bramy, nigdzie nie moge znalezc tej osoby ktora krzyczy
 

Delth

Delth

Użytkownicy
posty193
Propsy48
  • Użytkownicy
Jeśli to zadanie o którym myślę - bocznej ścianie głównej bramy są drzwi i pokoik gdzie ktoś jest.
 

monkuu

monkuu

Użytkownicy
posty12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Delth dzięki zobacze, a kojarzysz co z zadaniem choroba thorusa? gdzie ta jaskinia
 

Araxus1995

Araxus1995

Użytkownicy
posty117
Propsy10
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Wie ktoś jak odtruć się od jadu krwiopijcy bo odtrutka nie działa.
 

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty362
Propsy304
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Krwiopicja to glass cannon, zabija na hita i sam jest na hita

Matero77

Matero77

Użytkownicy
posty14
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam,
mam problem, zainstalowałem moda z linki podanego na tym forum, wgrałem DX11 z instrukcji, mam uniony wgrane i kiedy próbuje wejść w menu statystyk wywala mi grę, wie ktoś co może być powodem tego?
 

Fletcher

Fletcher

Użytkownicy
Strażnik
posty240
Propsy52
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Strażnik
Wiadomo, czy prace nad nową wersją będą kiedykolwiek kontynuowane?
 

pawian

pawian

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Siema, mam błąd z nauką walki bronią dwuręczną. Po nauczeniu się u Thorusa poziomu drugiego wszystko jest git, ale po wczytaniu znowu walczę tak jak przed nauką. W statystykach mam wpisane Mistrz i 15%, ale walka nie jest już jak przed wczytaniem zapisu. Ktoś wie coś na ten temat?
 

pawian

pawian

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Czy jest ktoś w stanie sprawdzić mi mój save? U mnie wywala grę (bez komunikatu żadnego) w momencie wejścia do starej kopalni oraz więzienia. Próbowałem instalować wersję GOG (wcześniej używałem wersji STEAM) i też jest to samo...
https://filetransfer.io/data-package/Qz1wbVMy#link


PS na nowej grze i na baaaaaardzo wczesnym save działa wchodzenie do więzienia...

PS2 Ok już nieistotne, wywaliłem Tajemniczy róg i nagle zaczęło działać :D
 

zephyr

zephyr

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam buga, który pewnie nie wyklucza mnie z dalszej rozgrywki, ale bardzo zniechęca do kontynuacji.

Spoiler
Mianowicie mam 2 rozdział i do zdobycia insygnię z obozu na bractwie, teoretycznie sekciarze powinni mi pomóc, ale stoją u mnie dalej wszyscy przed obozem odkąd budziliśmy guru. Dowiedziałem się, że powinni stać w jaskini do której Angar dał nam klucz, ale niestety tak nie jest. Ktoś zna sposób na odbugowanie tego, czy pozostaje mi zdobycie insygni samodzielnie?

Dodatkowo, po zdobyciu insygni z wieży mgieł, jak pojawia się Znachor i Torghan ginie, po zabiciu Ogryzka, nie miałem żadnej kwestii dialogowej z znachorem, po prostu sobie stał.

Post połączony: 2023-12-28, 23:58
@Delth dzięki zobacze, a kojarzysz co z zadaniem choroba thorusa? gdzie ta jaskinia

Jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś, ta jaskinia jest między wejściem na orkowe ziemie i jaskinią u góry w której chowa się Gilbert.
 

adrirolnik

adrirolnik

Użytkownicy
posty166
Propsy5
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Czy znajdę jeszcze jeden zwój przemiany w chrząszcza? Jeden wykorzystałem bezmyślnie a drugi mam od maga
 

pudzianek1

pudzianek1

Użytkownicy
posty206
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mam wersję 2.0 a piszę w opisie 2.2. Jakiś path jest do pobrania niech mi ktoś pomoże podajcie linka do patha bardzo bym był wdzięczny za pomoc
 

Kirgo2

Kirgo2

Użytkownicy
posty17
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jako, że jestem świeżo po ograniu modyfikacji pokuszę się o kilka uwag.

Zacznijmy od tych dobrych stron :)

1. Bardzo fajny motyw z „koszmarem” czyli z tym fragmentem gry, w którym jesteśmy we własnym śnie. Idealny pomysł do wykorzystania nawet w jakimś modzie do podstawowej wersji Gothica 2 gdy za pierwszym razem zostajemy opętani przez Poszukiwacza.
2. Motyw z pozostającym w śpiączce guru – tutaj czuję lekki niedosyt, bo oczekiwałem czegoś bardziej paranormalnego i „demonicznego” związanego z tą śpiączką. Np. by w związku z tą śpiączką dochodziło do jakichś niewytłumaczalnych, strasznych zjawisk.
3. Motyw z krakenem Cor Kaloma w jeziorze – naprawdę mi się podobał. Można byłoby jedynie popracować nad zachowaniem potwora to by było już w ogóle ekstra.
4. Wizja całkowicie opanowanego przez zło obozu na bagnach – chciałbym coś takiego zobaczyć w V rozdziale Gothica I :)
5. Chyba z tuzin nowych rodzajów zombiaków przy czym wiele z tych zombiaków różniło się nie tylko modelem zombiaka ale i stylem walki. Naprawdę ogromny szacun za te wszystkie nowe zombiaki.
6. Rzecz chyba najbardziej nieuchwytna – klimat.

Pewne rzeczy były mniej lub bardziej uciążliwe:
1. Ogromna ilość bieganiny w tę i z powrotem. Gra wiele by zyskała gdyby Sz. Twórca dodał możliwość teleportacji – np. takiej na wzór portali z Gothica 2 i Jarkendaru. Kilka razy się odbiłem od modyfikacji ze względu na to, że nie chciało mi się znowu biec np. z wieży Xardasa na drugi koniec mapy.
2. Zbieranie insygniów – szczerze powiedziawszy przy którymś z kolei z insygniów miałem byłem już trochę znużony, szczególnie uwzględniając konieczność bieganiny (wspomniany niedostatek teleportów). Doceniam, że szczególnie w przypadku Klasztoru Zmiennokształtnych i Obozu na Bagnie zostało to trochę urozmaicone ale tutaj warto byłoby jeszcze trochę nad tym pokombinować.
3. Dzielenie się miksturami z postaciami – tego też mi brakowało. Nieraz widziałem, że jakaś postać zjadła już całe swoje jedzenie i wypiła wszystkie swoje mikstury. Niestety nawet w przypadku postaci, które nam towarzyszyły nie było opcji by podzielić się z nimi miksturkami.
4. Też często u towarzyszących nam postaci przydałaby się opcja „Zaczekaj”. Pamiętam, że przykładowo w Wieży Mgieł przy zbieraniu insygniów mój towarzysz wyrywał się przede mnie i ginął tak, że żałowałem, że nie oczyściłem wcześniej Wieży Mgieł.
5. Gdy zombiaki zaatakowały Stary Obóz to Gomez mi przeżył i ciągle za mną biegał. Udało mi się wyprowadzić go nawet ze Starego Obozu. Nie wiedziałem w końcu czy przypadkiem nie powinienem go gdzieś zaprowadzić :) Tyle, że fabularnie powinien on zginąć.
6. Jak się zbierało wszystko na swojej drodze z martwych ciał i z zombiaków to w końcu miało się ogromną ilość przedmiotów w ekwipunku. Fajnie by było gdyby dodano u Xardasa np. kilka-kilkanaście super drogich mikstur dodających np. +10 PŻ czy jakichś innych przedmiotów żeby systematyczni zbieracze zostali w jakiś sposób nagrodzeni i by mogli dokonać rozładunku :)
7. Trochę  bardziej by mi się podobało gdyby apokalipsa zombie miała mniej wspólnego z bogami i nie była wstępem do „podboju całego świata” a miała więcej wspólnego z ludzkim szaleństwem lub eksperymentem, który się wymknął spod kontroli. Możliwe jednak, że to ja mam po prostu „modną” w fandomie Gothica alergię na wątki „bogo-epickie” i komuś taka historia bardziej przypadnie do gustu niż bardziej „prozaiczne” wytłumaczenia wątku wirusa.
8. Dobrze by było gdyby miecz, którym mamy stoczyć finałową walkę posiadał także wersję jednoręczną.
9. Zakończenie w ogrywanej przeze mnie wersji pozostawiało naprawdę duży niedosyt. Z chęcią bym zobaczył outro, w którym dowiedziałbym się jakie skutki miała finałowa walka - czy epidemia ustąpiła, co się stało z poszczególnymi grupkami ocalałych, itd.

Podsumowując: Modyfikacja jest naprawdę świetna i warta polecenia. Broni się ona klimatem, szczególnie w początkowych fazach gry gdy jesteśmy słabi i gdy naprawdę boimy się goniących nas zombiaków. Nowe modele i nowe rodzaje zombiaków – KLASA! Chętnie bym kiedyś powrócił do tej modyfikacji ale jedyne co mnie zniechęca do ponownego jej ogrania to właśnie backtracking. Gorąco więc zachęcam Sz. Twórcę rozważenia możliwości dodania jakiś teleportów czy run teleportacyjnych. Ogólne jednak wrażenia z modyfikacji są naprawdę dobre. Myślę, że warto ją rozwijać i doszlifowywać bo to jest chyba moddingowe "Opus magnum" w dorobku Autora. Tyle ode mnie.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry