[G1/G2NK] Panker Mod Mix 2.0 15839 85

O temacie

Autor Panker

Zaczęty 3.08.2019 roku

Wyświetleń 15839

Odpowiedzi 85

Panker

Panker

Użytkownicy
posty140
Propsy57
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Panker

[G1/G2NK] Panker Mod Mix 2.0
2019-08-03, 13:01(Ostatnia zmiana: 2020-08-28, 16:50)


Paczka kompatybilna z Gothic I, Gothic II NK, jak i z większością modyfikacji, ale nie gwarantuję, że się nie pojawią jakieś błędy,


Co jest zawarte w mixie?
- Zbiór różnych tekstur, dźwięków, animacji oraz modeli (wszystko wybierane przeze mnie z różnych modyfikacji).


Robiąc mix, korzystałem z tych paczek tekstur i modyfikacji:
* Podstawowe tekstury Gothic I & Gothic II NK
* Gothic I - Textures Gothic Reloaded Mod by Artemiano
* Gothic I - Reloaded Mod
* Gothic I - Carnage Fixed Heads Models
* Gothic I - Riisis Texture Mix
* Gothic I - Big Nature Mod
* Gothic I - Weapons Rebuilt
* Gothic II - Texture Pack by Artemiano
* Gothic II - Riisis Texture Mix
* Gothic II - Returning 2.0
* Gothic II - Returning 2.0 AB
* Gothic II - Textures Replacer
* Gothic II - L'Hiver Edition 1.1 PL & L'Hiver English Edition 1.1.5 & L'Hiver Edition DE 2.0.4
* Gothic II - High Vegetation Mod
* Gothic II - Vurt's Graphics Overhaul
* Gothic II - Improved_Magic_Scrolls

WSZELKIE PRAWA AUTORSKIE, JEŚLI CHODZI O TEKSTURY, DŹWIĘKI, MODELE I ANIMACJE NALEŻĄ DO ICH TWÓRCÓW!!!!
Ja tylko wykonałem mix wszystkiego tak, aby wszystko ze sobą współgrało.


Prezentacja:
Spoiler
* Prezentacja robiona na czystym Gothic I & Gothic II NK z DirectX 11.
* Kolory, kontrast i gamma mogą się nieco różnić na żywo ze względu na to, że program do edycji wideo robi mi takie psikusy.
* Oczywistym jest też, że nie da się wszystkiego pokazać, więc to, czego nie ma w prezentacji najlepiej zobaczyć podczas gry.
* W modyfikacjach wygląd niektórych rzeczy może się różnić.
* Modyfikacja zmienia również przedmioty niebędące oryginalnie w grze, na przykład: nowe przedmioty występujące w Returning 2.0 (nie jest to przedstawione w prezentacji).
https://www.youtube.com/watch?v=4OugrKjbpKM


Wykonanie mixa:
Panker / PankerGames


Instalacja:
Gothic I:
W przypadku Gothic I wymagane jest zainstalowanie GMDK z polskimi skryptami (przenosisz pliki do folderu z grą i podmieniasz, jeśli o to poprosi).
https://drive.google.com/open?id=1vexJrlwb0HnyrjikekyTnVzQ7lsWQI4F

1.   Otwórz paczkę "Gothic I&II - Panker Mod Mix 2.0".
2.   Przenieś pliki do folderu Data z folderu "Gothic I & Gothic II", w tym folderze znajdziesz również drugi folder o nazwie "Optional files", znajdują się tam pliki opcjonalne, możesz je wgrać, ale nie musisz. (Pliki opcjonalne można wgrywać też jako samodzielne pliki bez reszty i będą one działać.)
3.   Przenieś pliki do folderu Data z folderu "Gothic I", w tym folderze znajdziesz również drugi folder o nazwie "Optional files", znajdują się tam pliki opcjonalne, możesz je wgrać, ale nie musisz. (Pliki opcjonalne można wgrywać też jako samodzielne pliki bez reszty i będą one działać.)
4.   Jeśli grasz z jakąś modyfikacją, zajrzyj też do folderu "Patches for modifications" i sprawdź, czy nie ma tam patcha dla modyfikacji, w którą chcesz zagrać. Jeżeli takowy jest, to go wgraj, jeśli natomiast nie ma, to już nic więcej nie musisz robić.
5.   Opcjonalnie wgraj pliki z paczki "GI&GII - TexturesMixUpscaled", jeśli zapyta o podmianę plików, to się zgódź. Ta paczka zawiera te same tekstury co są w "TexturesMix", ale te są upscalowane do różnych rozdzielczości (głównie do 2K).

Gothic II:
1.   Przenieś pliki do folderu Data  z folderu "Gothic I & Gothic II", w tym folderze znajdziesz również drugi folder o nazwie "Optional files", znajdują się tam pliki opcjonalne, możesz je wgrać, ale nie musisz. (Pliki opcjonalne można wgrywać też jako samodzielne pliki bez reszty i będą one działać.)
2.   Przenieś pliki do folderu Data  z folderu "Gothic II", w tym folderze znajdziesz również drugi folder o nazwie "Optional files", znajdują się tam pliki opcjonalne, możesz je wgrać, ale nie musisz. (Pliki opcjonalne można wgrywać też jako samodzielne pliki bez reszty i będą one działać.)
3.   Jeśli grasz z jakąś modyfikacją, zajrzyj też do folderu "Patches for modifications" i sprawdź, czy nie ma tam patcha dla modyfikacji, w którą chcesz zagrać. Jeżeli takowy jest, to go wgraj, jeśli natomiast nie ma, to już nic więcej nie musisz robić.
4.   Opcjonalnie wgraj pliki z paczki "GI&GII - TexturesMixUpscaled", jeśli zapyta o podmianę plików, to się zgódź. Ta paczka zawiera te same tekstury co są w "TexturesMix", ale te są upscalowane do różnych rozdzielczości (głównie do 2K).

Opisy plików:
* TexturesMix -----> Mix tekstur
* Anims&DynamicModelsMix -----> Mix animacji i dynamicznych modeli
* StaticModelsMix -----> Mix statycznych modeli (wymaga TexturesMix)
* SoundsMix -----> Mix dźwięków
* TexturesPatch -----> obowiązkowy do wgrania patch tekstur, jeśli chcesz grać w Gothic I
* Bars -----> zmienia tekstury pasków życia, many, wytrzymałości itp.
* DialogBoxes -----> zmienia tekstury okien dialogowych
* Inventory -----> zmienia tekstury ekwipunku
* Menu -----> zmienia tekstury menu, okien zapisz/wczytaj, dziennika, okna statystyk itp.
* WorldsLoadingScreens -----> zmienia tła ładowania światów
* Chapters -----> zmienia tekstury rozdziałów
* HeroHead -----> zmienia teksturę twarzy Bezimiennego bohatera na taką o wyższej rozdzielczości
* FriendsHeads -----> zmienia tekstury twarzy Gorna, Diego, Miltena i Lestera na takie o wyższej rozdzielczości
* OtherHeads -----> zmienia tekstury twarzy innych postaci, które wystąpiły w oryginalnej grze na takie o wyższej rozdzielczości
* HumansBodiesTextures -----> zmienia tekstury ciał na takie o wyższej rozdzielczości
* NoGrass -----> plik ten usuwa trawę, krzaki i drzewa (plik ten może powodować dziwne zjawiska typu: wiszący szkielet w powietrzu -- bez pliku wisi on na drzewie)
* AlternativeGrassModel -----> zmienia trawę na alternatywną
* AlternativeLeatherArmor -----> zmienia skórzany pancerz na alternatywny
* AlternativeXardasArmor -----> zmienia szatę Xardasa na alternatywną
* AcrobaticRollingAnim -----> animacja fikołków na boki z Returninga 2.0, gdy się ma wyuczoną akrobatykę
* Alternative1hMasterLeftRightAttackAnim -----> alternatywna animacja zamachu w lewo mieczem 1H, gdy jest się mistrzem w tej dziedzinie
* DeathAnim -----> animacja umierania z Returninga 2.0
* SprintAnim -----> animacja sprintu z Returninga 2.0
* StandAnim -----> animacja ruszania się postaci, gdy stoi z Returninga 2.0
* FontPL_fromGI -----> polska czcionka z Gothic I dla Gothic II
* Patch_for_Ret2.0_&_Ret2.0AB -----> obowiązkowy do wgrania patch, jeśli chcesz grać w modyfikację Returning 2.0 / Returning 2.0 AB


Download:
Gothic I&II - Panker Mod Mix 2.0
https://bit.ly/3298Txj

GI&GII - TexturesMixUpscaled
https://bit.ly/3aKrfII

Inne pliki:
* 1hBeginnerOldAnim -----> dla Gothic I; mix przenosi animację walki bronią jednoręczną, gdy jest się początkującym (zielonym) z Gothic II do Gothic I, jeśli Ci to nie odpowiada wgraj ten plik, przywraca on oryginalną animację z Gothic I.
https://mega.nz/file/JcEwUC4A#m4s6xTxmrR9kPZpitfWlRboFJgWmRyoGgwHI1udw7cg

* HQFontPL_fromGI.vdf -----> dla Gothic II; upscalowana wersja polskiej czcionki przeniesionej z Gothic I dla Gothic II; aby ten plik działał, usuń plik FontPL_fromGI, jeśli wgrałeś go wcześniej.
https://mega.nz/file/IEcURaAS#XyQ1PKCWW2i_ma4sxwnbFDfj992Nl9Z4iZZIsA8k240

Normalmapy, jeśli masz zamiar grać z DirectX 11:
Normalmapy stworzyłem z tekstur z paczki, gdzie wszystkie tekstury zostały upscalowane, ale wymagają one bardzo mocnego komputera, dlatego stworzyłem też paczkę z normalmapami dla średnich komputerów i paczkę z normalmapami dla słabych komputerów.
Czyli do wyboru są trzy paczki z normalmapami:
* w wysokiej rozdzieczości (plik "a) - Normalmaps high resolution")
* w średniej rozdzielczości (plik "b) - Normalmaps medium resolution")
* w niskiej rozdzielczośći ((plik "c) - Normalmaps low resolution")

Instalacja:
Po otwarciu pobranych wybranych normalmap ujrzysz foldery:
* Gothic I & Gothic II - Normalmaps
* Gothic I - Normalmaps
* Gothic II - Normalmaps
* Gothic II - Normalmaps Patch for Ret2.0 & Ret2.0AB

- Aby zainstalować normalmapy dla Gothic I przenosisz do głównego katalogu z grą i zgadzasz się na nadpisanie plików, jeśli o to poprosi zawartość folderu 'Gothic I & Gothic II - Normalmaps' i folderu 'for TexturesPatch', który jest w folderze "Gothic I - Normalmaps". Jeśli wgrałeś wcześniej jakieś opcjonalne pliki, to w folderze "Gothic I - Normalmaps" znajdziesz folder "for Optional files", w folderze tym masz foldery, które są podpisane nazwami opcjonalnych plików, przenieś zawartość tych, które wgrałeś.

- Aby zainstalować normalmapy dla Gothic II NK przenosisz do głównego katalogu z grą i zgadzasz się na nadpisanie plików, jeśli o to poprosi zawartość folderów 'Gothic I & Gothic II - Normalmaps' i 'Gothic II - Normalmaps'  Jeśli wgrałeś wcześniej jakieś opcjonalne pliki, to w folderze "Gothic II - Normalmaps" znajdziesz folder "for Optional files", w folderze tym masz foldery, które są podpisane nazwami opcjonalnych plików, przenieś zawartość tych, które wgrałeś.

- Jeśli masz zamiar grać w modyfikację Returning 2.0 / Returning 2.0 AB to analogicznie przenosisz dodatkowo zawartość folderu 'Gothic II - Normalmaps Patch for Ret2.0 & Ret2.0AB' i nadpisujesz pliki.

- Jeśli grasz z wersją DirectX 11 od Kiridesa (https://github.com/Kirides/GD3D11/releases) i jeśli grasz z jakąś modyfikacją, to musisz zmienić nazwę folderu "Normalmaps_Original" (który znajduje się w system/GD3D11/textures/replacements) na nazwę "Normalmaps_***", gdzie *** = nazwa pliku .ini ogrywanej modyfikacji (znajdziesz go w folderze system). Jeśli modyfikacja nie wymaga uruchamiania za pomocą GothicStarter.exe (na przykład Returning 2.0), to nie musisz tego robić.

- Aby normalmapy poprawnie się wgrały --> uruchom grę, wczytaj, wyłącz grę i uruchom ponownie.

Download:
https://bit.ly/3l4NuOj


To tyle, życzę miłej gry.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6317
Propsy2865
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Skoro zrobiłeś takiego mixa, wypadałoby żebyś porobił zdjęcia z gry z nim.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Panker

Panker

Użytkownicy
posty140
Propsy57
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Skoro zrobiłeś takiego mixa, wypadałoby żebyś porobił zdjęcia z gry z nim.

Jak znajdę dłuższą chwilę wolnego czasu to zrobię :D
 

Panker

Panker

Użytkownicy
posty140
Propsy57
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Post zaktualizowany o prezentację G1 oraz obszerniejszą instalację.
 

Panker

Panker

Użytkownicy
posty140
Propsy57
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Aktualizacja paczki:

- wyeliminowałem błędy graficzne, które występowały na przykład w modzie Banda Quentina
- wyeliminowałem błędy związane z animacjami (prawdopodobnie)
- dodałem animację człowieka gdy stoi w G1 i G2 (są to te animacje z Returning 2.0)
- dodałem animację przewrotu/fikołka w lewo i w prawo gdy się ma akrobatykę w G@ (są to te animacje z Returning 2.0)
- animacja nowego sprintu została zintegrowana ze wszystkimi animacjami
- dodałem prezentację Gothic II
- zmieniłem nazwy plików .vdf, aby instalacja była łatwiejsza
- od teraz jest możliwość wyboru, czy chce się mieć nowe menu, nowe paski życia itp oraz nowy ekwipunek
 

VVrongVVay

VVrongVVay

Użytkownicy
posty16
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Większość działa dobrze i wygląda fantastycznie jednak występują problemy.
Aktualnie ogrywam moda przeznaczenie, nie ma niektórych txt, nie możemy na to wejść, po prostu znikają.
Przy wyrzuceniu pliku "(GI&GII) MeshesMix" wszystko działa odpowiednio jednak razem z nim znikają nam eleganckie tekstury roślin na których mi najbardziej zależało.
Mógłbyś poprawić to co widać na screenach lub zarzucić osobny Meshes bez tych textur lub z samymi roślinami?

Tu powinny być jakieś kładki czy coś w tym stylu:



Tutaj prawdopodobnie brakuje podobnych tekstur co wyżej ale sie na tym nie znam więc tak tylko sugeruje:



Tu w jednym pomieszczeniu wszystko lata praktycznie jednak to nie to samo to screeny wyżej bo tu chociaż te tekstury istnieją:




Btw modyfikacje testowałem też na Artemiano, Vurt więc to nie jej wina. Twój mix jak na razie najbardziej mi się podoba, jakbyś poprawił to co ci wypisałem byłoby super  :cool:

PS: Jakiego reshade używasz?
 

Panker

Panker

Użytkownicy
posty140
Propsy57
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@VVrongVVay Świetnie, że się podoba :D Spróbuję coś z tym zrobić, czy jak wyrzucisz (GI&GII) MeshesMix to nie latają już te przedmioty na ostatnim ss? A Reshade jest to https://reshade.me/ z moim plikiem konfiguracyjnym https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1zdfL_0fsElfDMY0e18_vP_4w7k-5i-2n
 

VVrongVVay

VVrongVVay

Użytkownicy
posty16
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tak nie latają, na screenie w poście wcześniej nie widać ale tu oprócz problemu z latającymi obiektami nie ma też chyba ściany - bo widać te drewno co leży tak jakby w domu natomiast na screenie poniżej to drewno jest za ścianą chatki.
Aktualnie na screenie -
Zamiast twojego pliku Meshes na screenie poniżej dorzucony plik z innego txt packa "RiisisTextureMix_V1.5_Plants", wszystko elegancko z tym plikiem współgra ale twoj plik Meshes to nie tylko rośliny więc czekam na naprawioną wersję jeśli chcesz się za to zabrać.  :D




 

Panker

Panker

Użytkownicy
posty140
Propsy57
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@VVrongVVay Naprawione, zrobiłem to jako plik ogólny Meshes, nie tylko do Przeznaczenia, tutaj download: http://www.mediafire.com/file/nikf18pody8n1c6/%2528GI%2526GII%2529_MeshesMix.vdf/file

Post połączony: 2019-11-09, 23:32
Jakbyś napotkał jeszcze jakieś upierdliwe błędy to pisz śmiało :D
 

VVrongVVay

VVrongVVay

Użytkownicy
posty16
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wszystko działa elegancko przynajmniej dla mnie.
Dziwi mnie to że Mix wygląda na dosyć zasobożerny a jednak całość o wiele lepiej "dogaduję się" z DX11 niż przed zaczęciem użytkowania tego Mixa  O_O

DX11 ustawiona pod siebie, reshade + ta paczka = 60 fpsów(VSync) i pięknie wyglądająca (dla mnie) gra praktycznie w każdym miejscu. Spadki do 35-40 fpsów są tylko w mieście Khorinis oraz blisko npc w pancerzach/broniach z efektami typu ogień/magia.
Co do Khorinis i DX11+Mix wystarczy wyłączyć cienie i jest 60 fpsów xd.

Jeśli ktoś chce mieć już naprawdę w opór tych fpsów to nie wrzucajcie pliku Meshes, wtedy wszędzie praktycznie będzie w opór fps bez ścinek. Nie polecam jednak tego bo gra wygląda o wiele wiele lepiej przy użyciu nowego pliku Meshes z tego tematu  :ok:

Oczywiście wszystko zależy od sprzętu dla przykładu mój sprzęt na którym hula
GTX 1050ti 4GB, 8 GB RAM, procesor i7-3770 3,4 GHz 4 rdzeniowy, Dysk HDD 2TB (polecam na SSD jednak grać jak macie)
 

Panker

Panker

Użytkownicy
posty140
Propsy57
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@VVrongVVay Łoo Panie, na pewno przydadzą się kolejnym te informacje :D
 

RaHim aka RhM

RaHim aka RhM

Użytkownicy
posty23
Propsy6
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Jeżeli chodzi o tekstury zbroi w G1:
- Szata Guru ma teksturę lekkiej zbroi nowicjusza
- Stroje szkodników różnią się od siebie kolorystyką
- Strój Cienia i Zbroja Cienia mają taką samą teksturę (to samo tyczy się lekkich spodni kopacza i stroju kreta)

wygląda to mniej więcej tak: https://ifotos.pl/z/qahhnes

Gdyby udało ci się znaleźć odpowiednio pasujące do tych zbroi tekstury byłoby super. Cała reszta wygląda naprawdę świetnie
 

„Nie szukam bogów kiedy to Magik albo Lance Armstrong” - Kartky
„26 grudnia, bro 2000 rok i dlatego nienawidzę drugiego dnia świąt” - O.S.T.R.

Panker

Panker

Użytkownicy
posty140
Propsy57
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@RaHim aka RhM Dobra, spróbuję coś z tym zrobić ;)

Post połączony: 2019-11-11, 16:21
Aktualizacja pliku (GI) TexturesMix_Patch - pobrać i zamienić z poprzednim
- zmiana czterech tekstur zbroi dla Gothic I
http://www.mediafire.com/file/yv75w9hf8nmuifa/%2528GI%2529_TexturesMix_Patch.vdf/file
Spoiler



 

RaHim aka RhM

RaHim aka RhM

Użytkownicy
posty23
Propsy6
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
To samo jest jeśli chodzi o tekstury lekkiej zbroi najemnika, średniej zbroi bandyty i ciężkiej zbroi bandyty w G2:
https://s6.ifotos.pl/img/ZBROJE-Go_qahxrer.jpg

Generalnie, jeśli chodzi o G1 to zostawiłbym teksturę z niebieskim kołnierzem w lekkiej zbroi szkodnika, a podmienił tekstury średniej i ciężkiej zbroi na te z niebieską kolorystyką: https://s6.ifotos.pl/img/Zbroje-G1_qahxrwh.jpg

W końcu te zbroje reprezentują Nowy Obóz, który używa niebieskich barw

Z kolei w G2 odwrotnie, teksturę średniej zbroi bandyty zamienił na tą z brązowym kołnierzem.

No i co jeszcze dziwnego zauważyłem to tekstura stroju kowala, która jest teksturą ciała postaci: https://s6.ifotos.pl/img/Stroj-kow_qahxrwn.jpg

Wygląda to dosyć komicznie zwłaszcza na czarnoskórej postaci.

Nie mówiąc o Bezimiennym, który wygląda jakby brał chińską metę od Spejsona :P

Aaa... I jeśli mógłbyś to wrzuć to na jakiś lepszy hosting bo nie wiem jak u innych, ale u mnie z mediafire nie pobiera plików z pełną prędkością. Poza tym pliki na mediafire mogą chyba po jakimś czasie wygasnąć.
 

„Nie szukam bogów kiedy to Magik albo Lance Armstrong” - Kartky
„26 grudnia, bro 2000 rok i dlatego nienawidzę drugiego dnia świąt” - O.S.T.R.

Panker

Panker

Użytkownicy
posty140
Propsy57
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@RaHim aka RhM Jeśli dobrze zrozumiałem co masz na myśli to poprawię to w wolnym czasie, dzisiaj już nie dam rady. Dam też na inny upload, ale konto masz na mediafire? Może to jest przyczyną
 

RaHim aka RhM

RaHim aka RhM

Użytkownicy
posty23
Propsy6
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
A no właśnie nie mam, więc tak może być. Przepraszam.
 

„Nie szukam bogów kiedy to Magik albo Lance Armstrong” - Kartky
„26 grudnia, bro 2000 rok i dlatego nienawidzę drugiego dnia świąt” - O.S.T.R.

Panker

Panker

Użytkownicy
posty140
Propsy57
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Aktualizacja:
- zbroje szkodników w G1 mają niebieski kołnierz
- zbroje bandytów w G2 mają brązowy kołnierz
- lekki pancerz najemnika w G2 ma teraz niebieski kołnierz
- ponownie zmieniłem teksturę szaty gury na jeszcze inną dla G1
- tekstura zbroi kowala dla G2 jest inna
- pliki TexturesMix zostały zmniejszone do trzech, TexturesMix_IV został usunięty, a jego zawartość przeniesiona
- dodany plik z alternatywnym skórzanym pancerzem dla G2
- ponownie wyciągnąłem niektóre tekstury i dałem je jako alternatywne pliki
- ogólna poprawa błędów

ZALECANE POBRANIE CAŁEJ PACZKI I USUNIĘCIE POPRZEDNIEJ

Instalacja:

Gothic I:
W przypadku G1 wymagane jest zainstalowanie GMDK z polskimi skryptami (przenosisz pliki do folderu z grą Gothic)
https://drive.google.com/open?id=1vexJrlwb0HnyrjikekyTnVzQ7lsWQI4F

Jeśli Mix chcesz wgrać do Gothic przenosisz podane niżej pliki do folderu Data:
* GI&GII - TexturesMix_I
* GI&GII - TexturesMix_II
* GI&GII - TexturesMix_III
* GI&GII - MeshesMix
* GI&GII - SoundsMix
* GI&GII - Bars -----> opcjonalnie, zmienia tekstury pasków życia, many, wytrzymałości itp.
* GI&GII - Inventory -----> opcjonalnie, zmienia tekstury ekwipunku i okna dialogowe
* GI&GII - Menu -----> opcjonalnie, zmienia tekstury menu, dziennika, save/load, statystyk
* GI - AnimsMix
* GI - MeshesPatch
* GI - TexturesPatch
* GI - Chapters -----> opcjonalnie, zmienia tekstury rozdziałów
* GI - HeroFaceTexture -----> opcjonalnie, twarz Bezimiennego bohatera w wyższej rozdzielczości
* GI - FriendsFacesTextures -----> opcjonalnie, twarze Gorna, Diego, Miltena i Lestera w wyższej rozdzielczości


Gothic II:
Jeśli Mix chcesz wgrać do Gothic II przenosisz podane niżej pliki do folderu Data:
* GI&GII - TexturesMix_I
* GI&GII - TexturesMix_II
* GI&GII - TexturesMix_III
* GI&GII - MeshesMix
* GI&GII - SoundsMix
* GI&GII - Bars -----> opcjonalnie, zmienia tekstury pasków życia, many, wytrzymałości itp.
* GI&GII - Inventory -----> opcjonalnie, zmienia tekstury ekwipunku i okna dialogowe
* GI&GII - Menu -----> opcjonalnie, zmienia tekstury menu, dziennika, save/load, statystyk
* GII - AnimsMix
* GII - AnimsMix_Returning2.0_or_Returing2.0AB - tylko dla Returning 2.0 lub Returning 2.0 AB
* GII - TexturesPatch
* GII - TexturesPatch_L'hiver -----> tylko dla L'hiver
* GII - TexturesPatch_Returning2.0 -----> tylko dla Returning 2.0
* GII - TexturesPatch_Returning2.0AB -----> tylko dla Returning 2.0 AB
* GII - Chapters  -----> opcjonalnie, zmienia tekstury rozdziałów
* GII - HeroFaceTexture -----> opcjonalnie, twarz Bezimiennego bohatera w wyższej rozdzielczości
* GII - FriendsFacesTextures -----> opcjonalnie, twarze Gorna, Diego, Miltena i Lestera w wyższej rozdzielczości
* GII - OtherFacesTextures -----> opcjonalnie, inne twarze, które wystąpiły w oryginalnej grze w wyższej rozdzielczości
* GII - HumansBodyTextures -----> opcjonalnie, zmienione tekstury niektórych ciał w wyższej rozdzielczości
* GII - AlternativeLeatherArmor -----> opcjonalnie, zmienia wygląd skórzanego pancerza na taki https://i.imgur.com/PZmeufC.png

Download:
https://drive.google.com/open?id=1WlDdfd0RNZu9Zji-nyuQdtN3IYG7l4QW

Na razie nie planuję więcej aktualizacji, jednak jeśli napotkasz jakieś błędy albo masz jakieś propozycje co można zmienić to pisz śmiało ;)
 

R0ckwe11

R0ckwe11

Użytkownicy
posty23
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zauważyłem, że w modzie Edycja Rozszerzona do G1 niektóre przedmioty potrafią być niewidoczne (do tej pory wystąpiło to dla Zdobionego sztyletu i Wątroby kretoszczura). Po deinstalacji twojego mixa wszystko wraca do normy. Korzystając z Classic Texture Mix 3.3 też wszystko gra. Od czego to może zależeć?

Swoją drogą świetny mix, bardzo mi się podobają tekstury i modele, chyba najbardziej ze wszystkich przeze mnie ogrywanych. Mam nadzieję, że da radę w miarę szybko poprawić te znikające przedmioty :D
 

Panker

Panker

Użytkownicy
posty140
Propsy57
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@R0ckwe11 Dziękuję za opinię, cieszę się że się podoba 😀. Dzięki też za informacje, przyjrzę się temu bliżej jak będę mieć czas, jakbyś napotkał jeszcze takie znikające przedmioty to daj znać 😀 i jeszcze jedno, Edycja Rozszerzona najnowsza wersja o nazwie Banda Quentina czy zwykła Edycja Rozszerzona 1.4.9?
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1626
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Bardzo fajny pomysł zebrać te wszystkie patche vdf do jednej kupy. Warto rozważyć dopisanie wersji , bo już sam się gubię , którą pobrałem i czy jest aktualna.
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry