Gothic 2 problem ze skryptem 2807 2

O temacie

Autor Panbanan123

Zaczęty 21.06.2019 roku

Wyświetleń 2807

Odpowiedzi 2

Panbanan123

Panbanan123

Użytkownicy
posty6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam mam problem z tym skryptem:

//*********************************************************************
//   Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Aron_EXIT   (C_INFO)
{
   npc         = SLD_888_Aron;
   nr          = 999;
   condition   = DIA_SLD_888_Aron_EXIT_Condition;
   information = DIA_SLD_888_Aron_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Aron_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Aron_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
//   Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Aron_Hello   (C_INFO)
{
   npc         = SLD_888_Aron;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_SLD_888_Aron_Hello_Condition;
   information = DIA_SLD_888_Aron_Hello_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "co s³ychac?";
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Aron_Hello_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Aron_Hello_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Aron_Hello_15_00"); //co s³ychac
   AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Aron_Hello_55_01"); //Umieram...

};
//*********************************************************************
//   zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Aron_zadanie   (C_INFO)
{
   npc         = SLD_888_Aron;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_SLD_888_Aron_zadanie_Condition;
   information = DIA_SLD_888_Aron_zadanie_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Umierasz?";
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Aron_zadanie_Condition()
{
if(npc_knowsinfo(other,DIA_SLD_888_Aron_Hello))
   return TRUE;
};   

FUNC VOID DIA_SLD_888_Aron_zadanie_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Aron_zadanie_15_00"); //Jak to umierasz?
   AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Aron_zadanie_55_01"); //Umieram, bo od jakis 10 godzin nie jadlem zadnej kiely a nie mam sil aby dojsc na farme .
    AI_Output (self,other,"DIA_SLD_888_Aron_zadanie_15_02"); //Jezeli móglbys mi przyniesc kielbe to bede dozgonnie wdzieczny.
   
   Log_CreateTopic(TOPIC_BACON_ARON, Log_MISSION);
   Log_SetTopicStatus (TOPIC_BACON_ARON,LOG_RUNNING);
   B_LogEntry(TOPIC_BACON_ARON,"Aron potrzebuje kielby");
};
//*********************************************************************
//   koniec
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Aron_kielba   (C_INFO)
{
   npc         = SLD_888_Aron;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_SLD_888_Aron_kielba_Condition;
   information = DIA_SLD_888_Aron_kielba_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Mam kielbase";
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Aron_kielba_Condition()
{
if(npc_knowsinfo(other,DIA_SLD_888_Aron_zadanie
&& (npc_hasitems (other,ItFo_Sausage)>= 6)
   return TRUE;
};   
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Aron_kielba_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Aron_kielba_15_00"); //Mam kielbase
   AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Aron_kielba_55_01"); //Bozesz ty mój chlopie ratujesz mi zycie!
    AI_Output (self,other,"DIA_SLD_888_Aron_kielba_15_02"); //Naprawde wielkie dzieki za kielbe wkoncu kawal miesa porzadnego.
   
   
   B_giveinvitems(other,self,ItFo_Sausage,6);
   Createinvitems(self,itmi_gold,300);
   B_giveinvitems(self,other,itmi_gold,300);
   Log_CreateTopic(TOPIC_BACON_ARON, Log_MISSION);
   Log_SetTopicStatus (TOPIC_BACON_ARON,LOG_SUCCES);
   B_LogEntry(TOPIC_BACON_ARON,"dalem Aronowi kielbase");
};
----------------------------------------------------------------------------------------
Otóż problem jest z linijką 68 i nie wiem o co chodzi proszę o pomoc.Korzystałem z poradnika Youtubera o nazwie Czip17 i zawsze szło wszystko dobrze a teraz dupa.
 

A.K.

A.K.

Użytkownicy
posty159
Propsy161
Profesjabrak
  • Użytkownicy

A.K.

Gothic 2 problem ze skryptem
#1 2019-06-22, 10:07(Ostatnia zmiana: 2019-06-22, 20:04)
1. To jest dział moddingu gier innych niż Gothic. Pomoc z moddingiem Gothika jest TUTAJ, ze skryptami TUTAJ, a z błędami przy parsowaniu TUTAJ. Ten punkt już nieaktualny, bo ktoś przeniósł temat we właściwe miejsce

2. Kod na forum wklejaj w znaczniki: [code] Będzie czytelniej.

3. Podawaj treść komunikatu. Będzie prościej.

4. W Gothikowych skryptach pojedyncze instrukcje warunkowe też trzeba wziąć w klamry.

Zamiast:
if(npc_knowsinfo(other,DIA_SLD_888_Aron_Hello))
   return TRUE;

Powinno być:
if(npc_knowsinfo(other,DIA_SLD_888_Aron_Hello))
{
return TRUE;
};

5. Tutaj:
FUNC INT DIA_SLD_888_Aron_kielba_Condition()
{
if(npc_knowsinfo(other,DIA_SLD_888_Aron_zadanie
&& (npc_hasitems (other,ItFo_Sausage)>= 6)
return TRUE;
};   
};

Pogubiłeś klamry i nawiasy.

6. Log_SetTopicStatus (TOPIC_BACON_ARON,LOG_SUCCES);Literówka. Stała nazywa się LOG_SUCCESS
 

Panbanan123

Panbanan123

Użytkownicy
posty6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki za pomoc i zapamiętam to.Bo to był mój pierwszy post tutaj.Temat Można zamknąć.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry