Modding Gothica > Skrypty
[ZenGine] Union
Siemekk:
Rosjanie udostępnili potężne narzędzie do modyfikacji silnika. Union bo ów takie narzędzie się nazywa, pozwala na dokonanie wszystkiego czego dusza zapragnie. Przykładami modyfikacji w których użyto ów narzędzia są niedawny port pierwszej części gry Gothic na silnik z drugiej części, oraz niewydana jeszcze Enklawa.
Dla ludzi którzy nie są programistami, oraz modderami łatka ta zawiera olbrzymie łatki dla gry. (System Pack 1.8)
Lista zmian:
* Naprawa olbrzymiej ilości błędów silnika
* Poprawia wydajność
* Umożliwia wyżej wspomnianą edycję silnika (C++)
* Wieloplatformowość
Instrukcja instalacji:
1) Zainstaluj grę Gothic | Gothic Sequel | Gothic 2 | Gothic 2: Noc Kruka
2) Pobierz "Resource Manager'a"
3) Uruchom Resource Manager'a i wybierz język polski
4) Kliknij na "Lista zasobów"
5) Wybierz zakładkę "Union"
6) Pobierz, a następnie zainstaluj "Union Game Patch" w folderze z wybraną grą Gothic
7) Pobierz, a następnie zainstaluj "Union 1.0b" w folderze z wybraną grą Gothic
8) Uruchom wybraną grę Gothic (Najlepiej jako administrator).
Jeżeli wszystko jest w porządku w menu ujrzycie napis "Union 1.0b"
Oficjalny temat na rosyjskiej stronie -> Klik.
Ważne!!!
Modyfikacje które oparte są o pakiety skryptowe (Ikarus & LeGo) nie będą działać z Unionem! To samo tyczy się Returning'a 2.0!
Instrukcja instalacji SDK:
1) Pobieramy oraz instalujemy Visual Studio (Dowolna wersja - jest to nasze środowisko programistyczne)
2) Przeszukujemy Google i poszukujemy instalki Visual Studio 10 (Potrzebujemy kompilatora z ów wersji)
3) Uruchamiamy Resource Manager'a, wybieramy zakładkę lista zasobów, następnie SDK.
4) Instalujemy Union SDK 1.0b, wybierając podczas instalacji naszą wersję Visual Studio.
5) Uruchamiamy Visual Studio, klikamy "Nowy projekt" -> C++ -> "UnionPlugin_1_0b".
6) Postępujemy jak ze zwykłym projektem w C++. Wybieramy ścieżkę gdzie mają być przechowywane dane, oraz nazwę naszej wtyczki.
7) Wchodzimy w opcje projektu i upewniamy się, czy mamy ustalony właściwy kompilator.
8) Piszemy co chcemy w naszym pluginie i go kompilujemy.
9) Kopiujemy nasz Plugin do folderu "Drive:\\Gothic\\System\\".
10) Uruchamiamy Union.ini za pomocą Notepada++ i dopisujemy naszą wtyczkę do "Plugin list"
Wkrótce nagram filmik jak się to instaluje, a link będzie tutaj!
P.S Plugin to to samo co wtyczka :F To info dla takich ameb :lol:
Nie zezwalam na kopiowanie, opisu na inne fora. Jedynym wyjątkiem jest Bractwo Spolszczenia, dla którego założyłem odpowiedni temat.
Splash:
Siemekk:
Wiedziałem xD
Siemekk:
@Splash przypnij wątek ;)
GaMBiD:
Spoko, choć nie sądze by przyczyniło się to do modów tak bardzo jak ikarus i lego. Chociaż dowolna modyfikacja silnika brzmi fajnie, to nie spodziewam się wiele modów wykorzystujących uniona. Pożyjemy, zo aczymy
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej