Developing > Twórczość

Unnamed project

<< < (2/3) > >>

Leinnan:

Kolejny update, projekt jeszcze nie porzucony :D
Dodane rzeczy:
- animowany veil na starcie(te kwadraty)
- spawn pointy- spawnuje jednostkę w wskazanym miejscu
- obsługa spdlog do logowania
- możliwość zmiany kamery pomiędzy izometryczną a trzecioosobową
- presety jednostek

Teraz następne w kolejce są:
- przebudowa kolizji
- AI- steering behaviours: https://gamedevelopment.tutsplus.com/series/understanding-steering-behaviors--gamedev-12732
- ładowanie innych poziomów i przeładowywanie aktualnego- na szczęście struktura gry jest taka, że nie stanowi to problemu.

W międzyczasie klaruje się pomysł na pierwsze tech demo- będzie to ucieczka słowiańskiego(obodryckiego) szpiega z frankijskiego obozu, czas akcji- VIII-IX wiek. Ma to oznaczać, że walczyć nie możemy, jedynie przemykać się pomiędzy strażnikami, gdy nas dorwą- przegraliśmy. Jeśli jednak uda mi się sensowną walkę dodać to wtedy można łatwo zrobić, że po początkowej ucieczce uda nam się zdobyć broń i możemy zacząć walczyć o drogę do wyjścia.

Wideo:
https://streamable.com/synss

Lotnik:
Kolejna epicka słowiańska przygoda  :lol: czekam!
(chociaż widać recykling assetów ze Sclavini  :wstyd: )

Leinnan:
Trochę zabawy shaderami aby upodobnić grę do gier na PSXa

Wowoz:
CaRPG 2.0 :F sum good shit

Leinnan:
Coś w tym stylu xDD

BTW Zintegrowałem ImGUI- w planach jest edytor więc dobrze byłoby mieć jak go obsłużyć :P

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej