Kolejny update, projekt jeszcze nie porzucony
Dodane rzeczy:
- animowany veil na starcie(te kwadraty)
- spawn pointy- spawnuje jednostkę w wskazanym miejscu
- obsługa spdlog do logowania
- możliwość zmiany kamery pomiędzy izometryczną a trzecioosobową
- presety jednostek
Teraz następne w kolejce są:
- przebudowa kolizji
- AI- steering behaviours:
https://gamedevelopment.tutsplus.com/series/understanding-steering-behaviors--gamedev-12732- ładowanie innych poziomów i przeładowywanie aktualnego- na szczęście struktura gry jest taka, że nie stanowi to problemu.
W międzyczasie klaruje się pomysł na pierwsze tech demo- będzie to ucieczka słowiańskiego(obodryckiego) szpiega z frankijskiego obozu, czas akcji- VIII-IX wiek. Ma to oznaczać, że walczyć nie możemy, jedynie przemykać się pomiędzy strażnikami, gdy nas dorwą- przegraliśmy. Jeśli jednak uda mi się sensowną walkę dodać to wtedy można łatwo zrobić, że po początkowej ucieczce uda nam się zdobyć broń i możemy zacząć walczyć o drogę do wyjścia.
Wideo:
https://streamable.com/synss