[Płatne] Aplikacja dla pizzerii. 3784 4

O temacie

Autor Cragann

Zaczęty 4.03.2019 roku

Wyświetleń 3784

Odpowiedzi 4

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy602
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witajcie.

Poszukuje osoby która stworzy aplikacje na androida oraz ios.
Aplikacja jest dosyć prosta, powinna zawierać:
-weryfikacje numeru
-wybór punktu lokalu z którego chcemy zamówić
-menu z podziałem na kategorie z podanymi produktami i cenami
-"koszyk"
-możliwość płatności kartą
-język angielski i łatwą możliwość implementacji innych języków (aplikacja domyślnie ma być po islandzku)
Aplikacja ma być maksymalnie prosta i szybka w obsłudze.
Generowane zamówienia powinny być połączone z terminalem który znajduje się w lokalu i wydrukuje zamówienie po sfinalizowaniu.

Jeśli potrzebujecie więcej informacji, pytajcie. Aplikacje można wzorować na aplikacji Dominos Is/ Dominos islandia więc i prawdopodobnie na zwykłej aplikacji Dominosa.

Swoją pracę możecie wycenić sami. Ja jestem pośrednikiem, więc liczę na poważne oferty jeśli mają zostać przekazane.
 

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty640
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)

Kelten
Gry (themodders@telegram)

[Płatne] Aplikacja dla pizzerii.
#1 2019-03-04, 16:24(Ostatnia zmiana: 2019-03-06, 14:21)
IMO to nie takie proste jak mogłoby się wydawać ale nie programuje w Javie więc moje odczucia mogą być zwodnicze.
Musi to być pełnoprawna apka? PWA nie wystarczy?
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Hungryhouse nie macie tam?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Hungryhouse nie macie tam?
Widac ze kebsa dawno nie jadles. Nie ma juz hungryhouse :D jest tylko justeat @Sawik  :F
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy602
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie ma znaczenia jak to zrobicie, przypuszczam że może to być nawet jakaś konwersja ich strony: http://castello.is

Musi po prostu spełniać zadania wypunktowane wyżej, jeśli trzeba wam jakiejś kluczowej części kodu np. funkcji połączenia z terminalem, mogę o to zapytać.

OFERUJCIE SIE, ISLANDIA PŁACI
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry