[WIP]Returning 2.0 AB 31-08-2020 - Spolszczenie [Linki,Instrukcja,Galeria] 108034 759

O temacie

Autor Ventrue

Zaczęty 27.02.2019 roku

Wyświetleń 108034

Odpowiedzi 759

tedddy_bear

tedddy_bear

Użytkownicy
posty820
Propsy168
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie do końca. Nekro ma swych przywołańców, a Czarny mag może sobie np. przejąć kontrolę na czarnym trollem i chodzić z nim po całym Khorinis, i będzie walczył za niego. Podobnie z orkami i innymi stworzeniami. Oczywiście musi mieć odpowiedni poziom inteligencji. Jest to trochę inne podejście do "przywołańców", i nie należy go nazywać okastrowanym nekromantą, bo nim nie jest.
Ma runy do walki, i do przejęcie kontroli. Co ciekawe, ma tylko pięć kręgów.
 

Pulaski

Pulaski

Użytkownicy
Złodziej Z Hogwartu
posty507
Propsy17
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • online
  • Złodziej Z Hogwartu
To mogli juz dodać mu runy różne jak np poszukiwacz
 
Jeszcze  dostaniesz za swoje Bękarcie

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1212
Propsy37
  • Użytkownicy
Ale człowieku sprawa rozchodzi się nie oto czy ten czarny mag jest ciekawy, tylko oto  NA CO ON KOMU? kolejna postać która jest nie potrzebna, różnych magów już była w returningu masa, więc po co kolejny? to jest marnowanie czasu lepiej było by rozbudować gre i mechaniki, a nie dodawać kolejnego nikomu nie potrzebnego maga.
 

tedddy_bear

tedddy_bear

Użytkownicy
posty820
Propsy168
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ale człowieku sprawa rozchodzi się nie oto czy ten czarny mag jest ciekawy, tylko oto  NA CO ON KOMU?
No cóż, na pewno znajdą się chętni, którzy będą chcieli ograć tą postać. Nie możesz założyć, że nikomu ona się nie spodoba. Ja sam w przyszłości, spróbuję z ciekawości zagrać tą postacią.
NA CO ON KOMU?
A na to, żeby zagrać trochę inną klasą niż obecnie są dostępne.
kolejna postać która jest nie potrzebna, różnych magów już była w returningu masa, więc po co kolejny? to jest marnowanie czasu lepiej było by rozbudować gre i mechaniki, a nie dodawać kolejnego nikomu nie potrzebnego maga.
Nie zgodzę się z tobą, zawsze warto zagrać kimś innym, nawet jeśli się nie skończy gry tą postacią.
Patrząc na innych magów, to mamy tylko napierniczanie w różne sposoby; a to ogniem, lodem, trucizną czy czarną magią. Wszystko takie samo. Tutaj mamy możliwość zniewalania; jak to wyjdzie, nie wiem, zagram powiem więcej, ale nie można wszystkiego oblać gównem, szczególnie gdy się czegoś nie widziało, bo tobie się nie podoba.
Gra jest stara, tak więc z mechaniką tutaj za bardzo się nie da poszaleć. Tak już dużo zrobili w tej grze. Niektórym się może to nie podobać, ok - twoje zdanie, masz prawo do tego, jak również masz prawo nie grać w to. Jest wiele innych propozycji to zagrania.
Ogólnie uważam, że granie w gry to marnowanie czasu, ale jestem tylko człowiekiem i mam słabości, i lubię czasami sobie zagrać;)
 

Delph(Delphoxed)

Delph(Delphoxed)

Użytkownicy
posty61
Propsy8
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Teraz zaprezentuję moje ogólne odczucie względem tego patcha jak i całej modyfikacji.

Otóż wyszła kolejna klasa czyli kolejny bezsens i niszczenie już i tak miernego balansu tej modyfikacji. Ewidentnie wolałem pierwszego Returninga z modem Rebalance, tam aż tak dużo nonsensu nie było (pomijając niektóre polskie patche) i nadal było czuć coś z Gothica. W 2.0, a tym bardziej z AB to wszystko wrzucili do kosza i to się gra już jak w zupełnie nową grę która tylko korzysta z silnika i fabuły Gothica. Albo może to ujmę nie jako grę a jako zlepkę contentu z różnych uniwersów, kompletny przerost treści nad formą, który się w ogóle nie klei. Nawet jak podchodziłem do 2.0 AB z dystansem do tych bolączek to nie potrafiłem tego przetrawić, kończyłem grę na połowie 1 rozdziału zawsze i tyle, podczas gdy starego rebalanca jako tako całego przeszedłem. Możecie się z moją opinią nie zgadzać i dalej maxować statystyki by zabić potem bossa z 100k hp czy tam ile mają, ale taka właśnie ona jest i dlatego omijam wersję 2.0 (nawet z AB) szerokim łukiem.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4433
Propsy1077
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Moze gra jest stara ale jedyna i największa zaleta returnigna  to jest  innowacyjność i naprawienie mechanik oraz nowe ficzery, cala reszta jest  gówniana co każdy wie ale ta jedną rzeczą returning się broni i zamiast w to iść to się rozmieniają na drobne.
Problem jaki był taki istnieje dalej co z tego ze można  czymś innym zagrać skoro i tak  sa 2 efektywne drogi gildie chcesz grac  czymś co walczy wręcz najemnik chcesz grac magiem to  necro cala reszta jest bo jest ale  nie maja podjazdu  do  topki względem efektywności i oni nic z tym nie robią, dodanie czegoś nowego a właściwie to rozmienianie złotówki na 2 x 50 groszy nie fixuje tego problemu

I to nie jest żadne nowe podejście to kulawy necro  i to są fakty co mi da to ze sobie przejmę czarnego trola do gd z nim nie pójdę bo się w przejściu nie zmieści a  przy przejściu z zena do zena on mi zniknie, wiec muszę teraz wycinać  sobie orków w gd żeby sobie nowe ogarnąć  już widać z tym poważny problem ale po co to robić nie lepiej wybrać nekro? przyzwać demona i iść afk chłop nam całą gre zrobi i to bez naszego dużego wysiłku
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

W dupie mam goticzka nie odpowiadam na żadne pytania elo

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1212
Propsy37
  • Użytkownicy
No właśnie, w sumie w returnie często trzeba latać między różnymi zenami/krainami bo tak prowadzą zadania i co chwile będzie się minion resetował i znikał? no bezsensu.

Nie powiem spell co powoduje morderczego rage wśród npców czy potworów jest fajny ale wystarczyło to dodać nekromancie a nie tworzyć nową klase.
 

Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty381
Propsy48
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Taka jedna myśl na ten Czarnego Mejdża. Przecież przejmowanie kontroli nad przeciwnikiem było w Gothic 1. Tzn nie sprawdzałem tego na wilkach, ale można sobie pobiegać jakimś npc używając zaklęcia "kontrola"

Czyli ten Czarny Mejdż to będzie Guru z Gothic 1 w ulepszonej wersji ?  :hmmm:
 

Sorfarius

Sorfarius

Użytkownicy
posty379
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Taka jedna myśl na ten Czarnego Mejdża. Przecież przejmowanie kontroli nad przeciwnikiem było w Gothic 1. Tzn nie sprawdzałem tego na wilkach, ale można sobie pobiegać jakimś npc używając zaklęcia "kontrola"

Czyli ten Czarny Mejdż to będzie Guru z Gothic 1 w ulepszonej wersji ?  :hmmm:

Kontrola np zwierzęcia była spokojnie w Gothic 3 dla druida i to miało jakiś sens. Opętanie Mrocznego maga mogą sobie wsadzić gdzieś tam głęboko, bo to nie ma kompletnie sensu ta klasa, nawet jeśli opętamy jakiegoś dobrego Summona to i tak będzie on o wiele słabszy od Demona i będzie padał nam po paru chwilach, kompletnie bez sensu. Spell opętania jako dodatek dla nekro owszem, ale powód dla nowej klasy wtf?

Guru z Returning to jakaś kpina, brak priokinezy i jakaś magia trucizny wtf? Co oni wsadzają smród z bagna w te runy? albo mogli zrobić coś takiego jak Gniew z gothic 1 :) Nie został ten spell dodany ale można go przyzwać kodem.

Ale wracając do nekro, to jeszcze nim nie grałem, ale sam fakt że Demon przechodzi za nas całą grę wydaję się nieco śmieszne i wręcz odstraszające do grania tą klasą, tym bardziej że nie lubię grać jako mroczny charakter.

Jak już kiedyś pisałem że ta gra coraz bardziej przypomina typowe MMO/Hackslash niż RPG.. masa potworków, duże mapy i brak pomysłu, najgorsza lokacja jaką grałem to Pustynia Adanosa, kompletny brak fabuły i bieganie po gówno by tylko expa nabić, ucieszyłbym się gdy by zajebali tą lokację w którymś patchu. Sam wątek assasynów na + i jeszcze starałbym się go doszlifować jak tylko się da fabularnie i conentowo, ewentualnie ulepszyć wątek Pustyni Adanosa, bo przy Noc Kruka wygląda to bardzo słabo by nie pisać jak gówno. A jest to swego rodzaju kontynuacja wątku Nocy Kruka.

 

Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty381
Propsy48
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nie oczekiwałbym w tym modzie nawet 1 dobrego zadania fabularnego. Ten mod pod tym względem nie zmienia się od 2014 jak 1 raz zasiadłem do tego szamba i raczej tak pozostanie. Debilizmów jak widzę przybywa. Cóż, tak to jest jak się ludzie inspirują jakimiś crapami jak dark souls,tes i gocrap 3.
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4008
Propsy817
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Bardzo proszę mi tu Dark Souls nie obrażać, bo syf pokroju Returninga to nie stał obok czegoś naprawdę Soulsami inspirowanego. Dziękuję, już mnie nie ma.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Pulaski

Pulaski

Użytkownicy
Złodziej Z Hogwartu
posty507
Propsy17
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • online
  • Złodziej Z Hogwartu
Wątek z druidami mogli by zrobić bo mało znaczący jest ten typek albo gildia druid i runy tylko na przemianę plus cos do ataku
 
Jeszcze  dostaniesz za swoje Bękarcie

Sorfarius

Sorfarius

Użytkownicy
posty379
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Co do DX11 to lepiej używać 17.4 czy te takie z aktualizacją w linkach na 1 stronie są dwa i jakiś od Liker? Miałem problem z texturami jakieś ciemne były i brzydkie(na dodatek savy miały czarne tło bez obrazu) dlatego jak to zrobić do porządku? Chciałbym jeszcze dodać reshade jakiś.

I czy istnieje jakiś sposób by odpalić grę na rozdzielczości lepszej niż 1280-768 u mnie niestety maksymalna, może w pliku gry coś pokopać?
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1212
Propsy37
  • Użytkownicy
Taka jedna myśl na ten Czarnego Mejdża. Przecież przejmowanie kontroli nad przeciwnikiem było w Gothic 1. Tzn nie sprawdzałem tego na wilkach, ale można sobie pobiegać jakimś npc używając zaklęcia "kontrola"

Czyli ten Czarny Mejdż to będzie Guru z Gothic 1 w ulepszonej wersji ?  :hmmm:

Kontrola np zwierzęcia była spokojnie w Gothic 3 dla druida i to miało jakiś sens. Opętanie Mrocznego maga mogą sobie wsadzić gdzieś tam głęboko, bo to nie ma kompletnie sensu ta klasa, nawet jeśli opętamy jakiegoś dobrego Summona to i tak będzie on o wiele słabszy od Demona i będzie padał nam po paru chwilach, kompletnie bez sensu. Spell opętania jako dodatek dla nekro owszem, ale powód dla nowej klasy wtf?

Guru z Returning to jakaś kpina, brak priokinezy i jakaś magia trucizny wtf? Co oni wsadzają smród z bagna w te runy? albo mogli zrobić coś takiego jak Gniew z gothic 1 :) Nie został ten spell dodany ale można go przyzwać kodem.

Ale wracając do nekro, to jeszcze nim nie grałem, ale sam fakt że Demon przechodzi za nas całą grę wydaję się nieco śmieszne i wręcz odstraszające do grania tą klasą, tym bardziej że nie lubię grać jako mroczny charakter.

Jak już kiedyś pisałem że ta gra coraz bardziej przypomina typowe MMO/Hackslash niż RPG.. masa potworków, duże mapy i brak pomysłu, najgorsza lokacja jaką grałem to Pustynia Adanosa, kompletny brak fabuły i bieganie po gówno by tylko expa nabić, ucieszyłbym się gdy by zajebali tą lokację w którymś patchu. Sam wątek assasynów na + i jeszcze starałbym się go doszlifować jak tylko się da fabularnie i conentowo, ewentualnie ulepszyć wątek Pustyni Adanosa, bo przy Noc Kruka wygląda to bardzo słabo by nie pisać jak gówno. A jest to swego rodzaju kontynuacja wątku Nocy Kruka.

Tylko nie masz racji, na pustyni adanosa jest fabuła, może jest byle jaka i ma wkurzające bieganie po tej lokacji, ale fabułę ma.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4433
Propsy1077
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Fabule to  masz  w kazdej lokacji, prawie każda jest podjebana z innej gry nie wiem mam wymienić co z czego jest wzięte? jej problem to to ze to jest jakby  fabula z desek które są posklejane taśmą i jeszcze się trzymają wiec tak fabula returninga to jest takie 2/10  pierwszy pkt dajemy za to ze jest i drugi  za to ze jakimś chujem to się  jeszcze trzyma kupy.
 
Jak wspominałem siła returnigna pochodzi z innowacji i ficzerów cały return jedzie na AST, które nie ma ograniczeń
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

W dupie mam goticzka nie odpowiadam na żadne pytania elo

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1212
Propsy37
  • Użytkownicy
Ja w returna nie gram dla fabuły, ktoś taki wogóle jest?

Tylko stwierdzam fakt że jednak coś jest a nie że nie ma jej wcale, wkońcu to tylko mod...
 

Sorfarius

Sorfarius

Użytkownicy
posty379
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Returning to tylko przedłużenie przygody i danie nowe życie w Gothic 2. Cały mod jest zupa ze wszystkiego co przyjdzie im do głowy, ale chociaż daje tą możliwość ponownego zagrania i jakiś powód. Na ogranie całości potrzeba około 200h gdzie ta liczba pewnie ciągle rośnie wraz z nowymi zadaniami, gdzie to nas zaprowadzi? Na samą podstawkę trzeba poświęcić około 48h ale ten czas jest spędzony fajnie, niestety w returning przez około 100h to zwykłe tłuczenie mobów dla expa w otoczce jakieś marnej fabuły żeby dać jakiś powód, ale cóż to ich koncepcja rozgrywki i ich nie winie. Gdy by może skupili się by doszlifować te wątki jakoś, poprawić dialogi, nadać sens temu to byłby to mod wręcz robiący jako DLC do gry rodem jak by od twórców.

Cytuj
Ja w returna nie gram dla fabuły, ktoś taki wogóle jest?

Grasz w Gothic 2 nie returna, bez podstawki gothica ten mod jest niczym tak naprawdę a mod daje jej drugie życie i powód by wrócić. No bo w końcu skoro twórcy porzucili fanów gothica i zjebali sprawę to trzeba ratować się jakimiś modami, ten niedosyt po Gothic 3 najbardziej wkurza, wolałbym zamknąć tą serie ale że na tle 1-2 jest 3 do kitu to po prostu wracam do 2 co jakiś czas z powodu nostalgii i braku godnej ostatniej odsłony przygód Bezimiennego.


 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1212
Propsy37
  • Użytkownicy
To jest właśnie sens istnienia i tworzenia modów, by usprawnić/poprawić i dać nowe życie danej grze.
 

Sorfarius

Sorfarius

Użytkownicy
posty379
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Używa ktoś dx11 w wersji 1.75 by Liver? Jest mały problem, w grze mogę ustawić max rozdzielczość na 1280x768 (nawet full hd niema) ale nie w tym główny problem. W ustawieniach DX11 mogę max 1280x720 co skutkuje czarnymi paskami w dolnej części ekranu, próbowałem różnych myków by wymusić w grze przejście na rozdzielczość full HD ale nic z tego. Gra zmienia rozdzielczość tylko z poziomu DX11(nie gry) ktoś kto rozgryzł? Chyba że tylko u mnie takie czary... :/ Wiem że jakoś chyba idzie w full HD grać.


Taka ciekawostka xD Jakim cudem bezi wygląda jakoś dziwnie, nie sprawdzałem bez DX11 ale na wersji returningowej textur oraz texturpacku ze strony 1 jest to samo z postacią beziego i to mnie zastanawia dlaczego tak jest? Reinstalowałem grę chyba z 5x i nadal to samo, ale bardziej dziwi mnie fakt że postać bezia nie zmienia się nawet po texturpacku(wrzucam do folderu data) chyba że trzeba zmienić nazwę z Textures_Replacer_02 oraz 01 na Textures_Replacer_02 i 01 ale wątpię.

https://zapodaj.net/0e6d65119f330.png.html

 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1212
Propsy37
  • Użytkownicy
Przecież bezi wgląda normalnie, to jego normalny wygląd na dx11 i nic z tym nie zrobisz.
 


1 Użytkownik i 1 Gość przegląda ten wątek.
Do góry