Expexted ")" ( line 34 ) POMOCY 4424 10

O temacie

Autor Kefor97

Zaczęty 10.02.2019 roku

Wyświetleń 4424

Odpowiedzi 10

Kefor97

Kefor97

Użytkownicy
posty38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Cześć, tworzę swojego minimalistycznego moda do Gothic'a 2 Noc Kruka. Wrzucenie nowej mapy do gothica i odpalenie jej działa idealnie, zaś wrzucenie skryptów NPC do folderu z NPC'ami wyrzuca mi błąd przy odpalaniu "U:PAR: Expected ')' ( line 34 ) sprawdzałem wszystkie skrypty postaci, ponieważ mam ich 5 i w linijce 34 nie powinien znajdować się żaden dodatkowy nawias. Co robić? Pomóżcie bo męczę się z tym już drugi dzień :/
 

A.K.

A.K.

Użytkownicy
posty156
Propsy163
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Skoro masz tylko 5, to jeśli nie odnoszą się do siebie, możesz wrzucać po jednym pliku do folderu i zobaczyć, przy którym parser wywala błąd. Będziesz przynajmniej wiedział, gdzie szukać. A jak dalej nie znajdziesz, wrzuć kod na forum - lepsze to niż szukać po omacku.
 

Kefor97

Kefor97

Użytkownicy
posty38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Zrobiłem tak i okazało się najprawdopodobniej problem tkwi w linijce dawania przedmiotów,
B_CreateAmbientInv    (self, ItFo_Addon_Meatsoup, 3);
Wszystko w niej okej? Jak dodałem // przed tą linijką odpaliło bez problemu, lecz chciałbym aby npc miał coś w swoim ekwipunku.

Post połączony: 2019-02-10, 11:30
Problem również pojawia się przy innym NPC w linijce tej co powyżej jak i w:
B_SetFightSkills (self, 30);
O co chodzi?
 

A.K.

A.K.

Użytkownicy
posty156
Propsy163
Profesjabrak
  • Użytkownicy
B_CreateAmbientInv to funkcja, która przyjmuje tylko jeden parametr - NPC - i generuje mu zdefiniowany wcześniej ekwipunek. Tobie potrzebna jest raczej funkcja CreateInvItems

CreateInvItems(self, ItFo_Addon_Meatsoup, 3);
 

Kefor97

Kefor97

Użytkownicy
posty38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dzięki, pomogło a w związku z tym B_SetFightSkills (self, 30); co jest nie tak?

Post połączony: 2019-02-10, 11:37
Błąd również pojawia się w linijce
daily_routine       = Rtn_Start_996;
 

A.K.

A.K.

Użytkownicy
posty156
Propsy163
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ten sam komunikat błędu? Rutyna istnieje? Nie masz gdzieś wcześniej niedomkniętego nawiasu?
 

Kefor97

Kefor97

Użytkownicy
posty38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Teraz komunikat Expected ";" jednak nie brakuje tego, podesłać cały skrypt postaci?
 

A.K.

A.K.

Użytkownicy
posty156
Propsy163
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeśli nie możesz znaleźć tego brakującego średnika, to podeślij.
 

Kefor97

Kefor97

Użytkownicy
posty38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Cytuj
INSTANCE NONE_996_Felan (Npc_Default)
{
   // ------ NSC ------
   name       = "Felan";
   guild       = GIL_NONE;
   id       = 996;
   voice       = 2;
   flags           = 1;                                                   
   npctype      = NPCTYPE_MAIN;
   
   // ------ Attribute ------
   attribute[ATR_STRENGTH]         = 70;
        attribute[ATR_DEXTERITY]        = 40;
        attribute[ATR_MANA_MAX]         = 30;
        attribute[ATR_MANA]             = 30;
        attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]    = 300;
        attribute[ATR_HITPOINTS]        = 300;                                                
      
   // ------ Kampf-Taktik ------
   fight_tactic      = FAI_HUMAN_STRONG;   
   
   // ------ Equippte Waffen ------                                                   
   EquipItem         (self, ItMw_Addon_ItMw_1h_Vlk_Dagger);
   
   // ------ Inventory ------
   B_CreateAmbientInv    (self, ItFo_Apple, 3);
   
      
   // ------ visuals ------                                                         
   B_SetNpcVisual       (self, MALE, "Hum_Head_Psionic",Face_N_Normal08 , BodyTex_N, ITAR_Prisoner);      
   Mdl_SetModelFatness   (self, 0);
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self, "Humans_Tired.mds");
   
   // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
   B_GiveNpcTalents (self)
   
   // ------ Kampf-Talente ------                                                      
   B_SetFightSkills (self, 50);

   // ------ TA anmelden ------
   daily_routine       = Rtn_Start_996;
};

FUNC VOID Rtn_Start_996 ()
{   
   TA_Sit_Bench              (08,00,19,00,"W_09");
        TA_Stand_Drinking   (19,00,22,00,"W_11");
        TA_Sweep_FP            (22,00,08,00,"W_10");
};
 

A.K.

A.K.

Użytkownicy
posty156
Propsy163
Profesjabrak
  • Użytkownicy

A.K.

Expexted ")" ( line 34 ) POMOCY
#9 2019-02-10, 11:53(Ostatnia zmiana: 2019-02-10, 11:59)
Linia:
B_GiveNpcTalents (self)Brak średnika.

---------

Taka porada - jeśli wywali błąd o braku średnika, to zazwyczaj brakuje go w ostatniej funkcji przed linią, na którą wskazuje parser.
 

Kefor97

Kefor97

Użytkownicy
posty38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Okej dzięki, na razie śmiga, jak coś to napisze.

Post połączony: 2019-02-10, 12:17
Jak stworzyć nauczycieli i handlarzy?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry