G2NK - Wyświetlenie tekstu podczas interakcji z obiektami 1916 5

O temacie

Autor Yetem12

Zaczęty 4.08.2018 roku

Wyświetleń 1916

Odpowiedzi 5

Yetem12

Yetem12

Użytkownicy
posty214
Propsy50
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam,
  Jak zrobić by wyświetlić na ekranie jakiś dowolny napis podczas interakcji np.  z kowadłem albo stołem alchemicznym?

Pzdr.
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zwykłymi skryptami czy korzystając z pakietów skryptowych?
Przez cały czas czy tylko w konkretnym momencie?
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Yetem12

Yetem12

Użytkownicy
posty214
Propsy50
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Z pakietu skryptowego Ikarus i LeGo, i tylko przez czas trwania interakcji.
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeśli interakcja z mobem odbywa się poprzez monolog to wystarczy wykorzystać zmienną PLAYER_MOBSI_PRODUCTION.

Jeśli nie korzystasz z monologu, tak czy inaczej dobrze byłoby przypisać funkcję, która np. zmieniałaby wartość jakiejś zmiennej, a w funkcji wykonywanej co klatkę sprawdzałbyś warunek, czy dana zmienna jest ustawiona.

Ewentualnie pod interakcję z mobem przypisać funkcję uruchamiającą framefunction, która wyłączy się sama w momencie, gdy skończymy interakcję.

Ostatnim sposobem jaki przychodzi mi do głowy jest shookowanie funkcji wywołujących się przy rozpoczęciu i zakończeniu interakcji. 
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Mikotsune

Mikotsune

Czas Honoru
posty365
Propsy289
Profesjabrak
  • Czas Honoru
var int Hero_IsInInteractionWithMob;

func void Hero_EndInteraction()
{
if(MEM_ReadInt(ESP+4) == MEM_InstToPtr(hero))
{
Hero_IsInInteractionWithMob = false;
};
};


func void Hero_StartInteraction()
{
if(MEM_ReadInt(ESP+4) == MEM_InstToPtr(hero))
{
Hero_IsInInteractionWithMob = true;
};
};

//Startup
HookEngineF (7478304, 6, Hero_EndInteraction);
HookEngineF (7467536, 8, Hero_StartInteraction);

Start i End aktywuje się kilka razy. Dużo lepiej będzie zastosować FF zamiast zmiennych - W sumie zależy co się chcę zrobić.

Działa to ze wszystkim co może użyć npc (drzwi, krzesła, kowadło itd.), także masz szerokie pole do popisu. Może to zadziałać nawet kilka razy na jeden mob! Pozdrawiam Splasha XD
 
How can I see roses... and only feel thorns...

Yetem12

Yetem12

Użytkownicy
posty214
Propsy50
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry