[G3] Lively Towns Mod PL 58969 49

O temacie

Autor blackero

Zaczęty 19.03.2018 roku

Wyświetleń 58969

Odpowiedzi 49

blackero

blackero

Użytkownicy
posty215
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

blackero

[G3] Lively Towns Mod PL
2018-03-19, 15:31(Ostatnia zmiana: 2020-08-04, 10:28)
Mod Lively Towns - Lively Cities v0.31
(Ardea, Kap Dun, Gotha, Lago, Ben Sala)



Mod został stworzony, aby miasta stały się "żywe" po ich wydaniu, dodając nowych NPCów, questów i przedmiotów. W tej wersji dotknięte zostały Cap Dun i Ardea.
Pełna obsługa ContentModv3.1, Questpaketv4.2, Consequencesv2.0.2, Return of General Lee 1.3.
ReBalanceMod - już dodany do LTM (nie instaluj osobno).

Autor moda: yuko

Mod został stworzony aby miasta stały się bardziej "żywe" po ich oswobodzeniu, poprzez dodanie nowych NPC, questów i przedmiotów. W obecnej wersji, poprawiony został Cape Dun.

Cechy:
Spoiler
Cytuj
-Funkcje Yuko :
- Ponad 100 nowych zadań, osiągnięcia są również dodawane do gry;
- Niektóre zadania można wykonać na różne sposoby;
- W zależności od rozwiniętych umiejętności bohatera, nowe uwagi w dialogach będą dostępne (tylko w zadaniach LTM);
- Niektóre zadania stają się dostępne po spełnieniu określonych warunków;
- Każda postać w Cap Dun, Lago, Ben Sala i Ardea jest wyjątkowa, ma własną zbroję lub ubranie. Wszyscy mieszkańcy mają swoją codzienną rutynę;
- W wyzwolonym Cap Dong będzie znów dostępny;
- Nowe przedmioty, przepisy, dużo nowej broni i tarcz, nowa zbroja, hełmy i skarby;
- Dodano dodatkowe skrzynki i tajemnice do gry;
- W grze pojawią się nowe potwory, zwierzęta i wrogowie;
- Dodano możliwość przemieszczania się łodzią między miastami i osadami;
- Artefakty z Al-Shedim można sprzedać Aldo, Fezulu i Ilyi;
- Dodano unikalne spersonalizowane postacie. Nowi handlowcy pojawią się również w Nordmar, Ardea, Ben Sala, Lago, Reddock i Cap Dun;
- Niektóre postacie będą się przemieszczać z miejsca na miejsce. Na przykład kupcy lub rebelianci mogą chodzić między osadami;
- Po wyzwoleniu Cap Dun terytorium przybrzeżne znów jest zamieszkane przez bestię, bandytów i potwory;
- Istnieje możliwość zdobycia całego pędzla ogrów (musisz ukończyć określoną misję);
- Dodano możliwość naprawy królewskiej tarczy i miecza u kowala Cliff w Reddock (najpierw musisz uwolnić go od orków).

Aby dowiedzieć się, czy mod zarobił:
na dole Ardei, w pobliżu rybaków, powinien pojawić się starszy Starszy. W Reddock musi być rolnik Brant.


Wymagania:
Spoiler
1. Community Patch v1.75 / Community patch v1.75
2. Nieoficjalny pakiet aktualizacji / nieoficjalny pakiet aktualizacji
3. Gothic 3 Mod Starter / Mod-starter

Instalacja (Musisz rozpocząć nową grę):
1. Zawartość archiwum można umieścić w folderze FanMods (Mod-Starter)
2. Uruchom Mod-Starter i zainstaluj LivelyTownsMod

Changelog:

Spoiler
Wersja 0.11
- Naprawiono błąd z teksturami;
- Dodano kilka nowych przedmiotów i zapasów handlowych;
- Zmieniono nazwy niektórych zadań na bardziej literackie;
- Teraz każda postać w Cap Dune jest wyjątkowa, ma własną zbroję lub ubranie;
- Dodano okna dialogowe do niektórych NPC i rozwinięto stare dialogi, zmieniono warunki niektórych zadań;
- Wszyscy mieszkańcy mają swoją codzienną rutynę. Na przykład strażnicy wymieniają się nawzajem, niektórzy mieszkańcy wieczorem chodzą do lokalnej tawerny, a kupcy czasami handlują w innych osadach.
- W nocy prawie wszyscy mieszkańcy kładą się spać, z wyjątkiem niektórych buntowników, którzy są na nocnej służbie;
- Zmieniono teksturę jaskini Ogra, dodano tekstury kamieni szlachetnych, zastąpiono teksturę tarczy Wenzela.

Wersja 0.12
- Dodano nowy unikalny NPC do Ardei i związane z nimi zadania;
- W Ardea możesz inwestować w sklep z rozwiniętymi umiejętnościami handlowymi;
- Dodano wiele nowych broni i kilka nowych tarcz w grze (teraz ReBalanceMod jest wbudowany w LTM);
- Teraz, w zależności od rozwiniętych umiejętności bohatera, będą dostępne nowe uwagi w dialogach (tylko w zadaniach LTM);
- Jeśli bohater jest wystarczająco silny, będzie mógł zagrozić NPC. Jeśli nauczysz się umiejętności wymówki, bohater będzie mógł oszukać lub przekonać swojego przeciwnika. Dzięki wyuczonemu czarowi „Oblivion” bohater będzie w stanie ująć NPC w dialogach. Jeśli umiejętność handlu zostanie rozwinięta, bohater będzie mógł negocjować z NPC. Każde działanie w dialogach związanych z umiejętnościami daje bohaterowi trochę doświadczenia;
- Dodano nowe okna dialogowe do niektórych NPC i rozszerzono stare dialogi, zmieniono warunki kilku zadań;
- Edytowane i ulepszone stare zadania. Usunięto niepotrzebne zadania wsparcia;
- Poprawiono błędy pisowni i składni w starych tekstach. (Dziękuję, Dimus i Zandr);

Wersja 0.13
- Większość okien dialogowych została poprawiona, poprawiono błędy logiczne, pisowni i składni (dzięki Baal-Zebubowi);
- Dodano nowe hełmy, tarcze i broń;
- Dodano nowych dealerów broni do Nordmar;
- W grze pojawią się nowe potwory i wrogowie;
- Poprawiono niektóre stare zadania i dodano kilka nowych;
- Artefakty z Al Shedima można sprzedać Aldo, Fezulu i Ilya;
- Zoptymalizowane skrypty i tekstury.

Wersja 0.14
- Po wydaniu Lago będą dostępne nowe NPC i związane z nimi misje;
- Dodano nowe przedmioty, hełmy, tarcze i broń;
- Wsparcie dla mod Logic-Content-Trophys-Mod 1.2.5;
- Dodano nowe potwory i zwierzęta;
- Naprawiono niektóre tekstury broni.

Wersja 0.15
- ulepszone zadania w Ardea;
- Dodano nowe dodatkowe zadanie w Lago;
- Naprawiono ruch bandytów po wydaniu Kap Dun;
- Dodano nowe zwierzęta;
- Naprawiono drobne błędy;
- Dodano nową zbroję i hełm.

Wersja 0.16
- Poprawiono kilka zadań w Kap Dun;
- Teraz, atakując Cap Dun, możesz poprosić o pomoc w Javierze (musisz wykonać dodatkowe zadanie);
- Naprawiono kilka drobnych błędów;
- Dodano nowe przedmioty, hełmy, tarcze i broń.
- Zoptymalizowano niektóre tekstury;
- Dodano nowe potwory i wrogów;

Wersja 0.17
- Dodano unikalne głowy do questowego NPC;
- Ulepszone zadania Olivera w Cap Dun;
- Naprawiono kilka drobnych błędów;
- Dodano nowe przedmioty, hełmy, tarcze i broń.

Wersja 0.18
- Dodano modele piwa, rumu, ogórka, cytryny i winogron;
- Zmieniono przepis na jajka;
- Ulepszony łowca questów w Cap Dun;
- Dodano nowe ubrania, suknie, kaptury;
- Naprawiono znalezione błędy i wady.

Wersja 0.19
- Naprawiono możliwą awarię gry podczas handlu z zabójcą w Cap Dun;
- Naprawiono błędy logiczne w dialogach;
- Naprawiono możliwość otrzymania dodatkowej nagrody podczas wykonywania zadania „Stary człowiek w potrzebie”;
- Naprawiono koszt i premie starożytnych tabletów podczas gry z wyłączonym balansem alternatywnym;
- Pirate Rollo z Content Mod nie pojawi się już w grze;
- Teraz jest szansa na wykonanie zadania „Defector” po ataku orków na Reddock;
- W grze pojawią się nowi NPC po wydaniu Ben Sala;
- Dodano nowe przedmioty, hełmy, tarcze i broń;
- Dodano skrytki do gry z cennymi przedmiotami;
- Dodano nowych wrogów.

Wersja 0.20
- Ulepszono kilka zadań w Kap Dun;
- Zmieniono cenę talerzy (8000/12000 sztuk złota);
- Na farmie niedaleko Reddoc, NPC z Content Mod nie będą już wyświetlane;
- Terytorium w pobliżu Ben Sala zostanie wyzwolone przez nowych wrogów po wyzwoleniu tej wioski;
- Dodano nowe zadania w wyzwolonym Ben Sala;
- Naprawiono znalezione błędy;
- Dodano nowe przedmioty, hełmy i broń;
- Dodano dodatkowe skrytki i tajemnice do gry;
- Dodano nowych wrogów i zwierzęta.

Wersja 0.21
- Dodano nowe lokalizacje i obiekty do gry (molo w pobliżu Ardea, dom pustelnika, namiot druida, most);
- Dodano nowe postacie, wrogów i questy;
- Po wydaniu Kap Dun, namioty orków i zabójców zostaną zastąpione przez rebeliantów;
- Po wydaniu Bena Sala nie będzie już bałaganu w domach;
- Zmieniono bonusy od stałych mikstur i roślin;
- Dodano wiele skrytek w różnych miastach i osiedlach;
- Zmieniono cenę jakiegoś jedzenia;
- Dodano nowe przedmioty i kapelusze;
- Dodano język polski (80-90% przetłumaczonego tekstu);
- Poprawiono błędy pisowni i składni w tekstach (dzięki Zandr);
- LCTM (Logic Content Trophys Mod) został dodany do LTM z obsługą QuestPaket i Content Mod;
- Całkowicie przeprojektowany Trophys Content Logic Mod.

Wersja 0.22
- Dodano możliwość przemieszczania się łodzią między miastami i osadami;
- Na granicy Nordmar i Myrtana pojawią się małe posterunki straży;
- Dodano molo w pobliżu Trelis;
- Dodano doki do Vengarda z mod Konsekwencje;
- Dodano nowe zamknięte drzwi;
- Zwiększone obrażenia od ognia i strzał wybuchowych;
- Teraz Temmy z Silden ponownie będzie sprzedawać artefakty;
- Deckard z Cap Dong sprzeda tylko jedną kamienną tabletkę;
- Uśrednione bonusy z trwałych mikstur i roślin;
- Dodano nowe zwierzęta;
- Naprawiono błąd ze skórą ślimaków;
- Naprawiono błąd z brakującym pancerzem strażnika w grobie Haran Ho.

Wersja 0.23
- Usunięto linię z opcją „daj kamień teleportacyjny”, jeśli NPC ma już ten kamień;
- Naprawiono błąd ze skórkami wargów;
- Naprawiono błędy związane z pirackimi skrzyniami;
- Naprawiono błąd, w którym nie można było wziąć przepisu na ekstrakcję siarki w obozie Zarcos;
- Teraz będzie okazja, aby kupić ubrania od piratów, podnosząc ich reputację;
- Naprawiono dialog z Diego na temat przesyłania kamienia teleportacyjnego;
- Naprawiono błędy logiczne w kilku zadaniach;
- Zwiększony poziom smoków, gargulców i strażników świątyni;
- Gotha nie będzie już wyglądać na opuszczoną po ukończeniu zadania „Przywróć Gotu”;
- Naprawiono nazwy pierścieni i amuletów;
- Dodano nowe potwory do gry (bagno, lodowy demon);
- Dodano nowe przedmioty i przepis (mikstura magicznej ochrony);
- Dodano nowe skrzynie i sekrety;
- Naprawiono błędy ortograficzne i składniowe w tekstach (dzięki Zandr);
- Troglodyta przeniosła się w inne miejsce.

Nowa Wersja 0.24

- Dodano nazwiska bandytów pojawiających się po wyzwoleniu Cap Dun
- Naprawiono zadania „Brakujące towary” i „Kolekcja”
- Poprawiono zadanie „Pirackie sprawy”
- Zoptymalizowano niektóre tekstury
- Dodano nowe tekstury dla chłopów i kobiet
- Dodano nowych NPC w Gotcie
- Dodano nowego potwora
- Dodano nowy przepis
- Dodano nowe notatki do gry
- Naprawiono drobne błędy
- Mod jest w pełni przetłumaczony na język polski.

Wersja 0.25
- Dodano ochronę jaskini ze skrzynią Sigmore;
- Dodano wrogów do ruin w pobliżu Geldern;
- Naprawiono błąd, gdy niektórzy NPC nie pojawiali się, gdy zainstalowany był tryb zawartości;
- rusznikarze w Nordmar nieznacznie zmienili swoje zapasy handlowe;
- Naprawiono spawn wrogów w Gotha, gdy nie został zainstalowany tryb zawartości.

Wersja 0.26
- Naprawiono błąd, w którym możliwe było ukończenie zadań przed faktycznym wydaniem Cap Dun, jeśli zadanie „Free Cap Dun” zostało anulowane lub zakończyło się niepowodzeniem. Ponadto teraz to zadanie nie jest wymagane do interakcji z wszystkimi postaciami niezależnymi po wydaniu Cap Dun;
- Dodano łatkę do gry z modem „Konsekwencje”;
- Poprawiono niektóre zadania;
- Dodano książki z modu „Konsekwencje” do biblioteki klasztornej;
- Zoptymalizowano niektóre tekstury;
- Naprawiono nieprawidłowe siatki dla kilku mieczy;
- Dodano nowe ubrania;
- W Ardei drzwi pojawią się w domach;
- Dodano kilka małych zadań w wyzwolonej Gotha;
„W Gotha pojawią się nowi kupcy.”

Wersja 0.27
 -Naprawione animacje nowych kusz
- Dodane drzwi w domach w Cape Dun
- Poprawione znalezione bugi
- Dodane nowe zamknięte drzwi w Ardeii i Cape Dun
- Przerobione i poprawione stare kwestie
- Dodane nowe postacie i zadania w Gotha-cie
- Dodane nowe przedmioty w grze: hełmy, kapelusze
- Po uwolnieniu Ardei na farmach ukażą się dodatkowe przedmioty
- Dodane nowe elementy wnętrza w Ardei i Cape Dun (dywany, obrazu, gobeliny)
- Dodane nowe hełmy dla NPC
- Poprawione błędy w tekstach
- Poprawione miejsca gdzie wrogowie i NPC-ty źle reagowały na naszego bohatera
- Dodana nową chatę na granicy Nordmaru i Myrtany
- Poprawione oświetlenie dodanych obiektów
- Dodanie bramy w drodze do Gotchy.

Wersja 0.28
- Ta wersja nie jest przetłumaczona na język polski;
- Dodano drzwi do domów Gotha;
- Teraz Ardea i Cap Dun mają unikalne tekstury domów;
- Poprawiono i naprawiono kilka starych zadań;
- Naprawiono błąd, w którym można było odzyskać pieniądze od przedsiębiorcy z Ardei, pokonując go lub zabijając;
- Przeprojektowany model Ohrikhi;
- Efekt miecza jest dodawany do miecza demona;
- Zmieniono parametry niektórych broni dwuręcznych: Włócznia, Kosa;
- Dodano nowe zadania do Gotu;
- Dodano nowe przedmioty do gry: nowy miecz, nowe modele grogu i rumu, nowy napój - wino Myrtle;
- Zmieniono ikony niektórych przedmiotów;
- Dodano nowy model zbroi dla niektórych NPC;
- Zmieniono zależności kilku umiejętności: „Handel”, „Paladyn”, „Łowca gier”, „Skórowanie zwierząt”, „Skórowanie gadów” i „Ekstrakcja zębów, pazurów i rogów”;
- Naprawiono błędy w tekście (dzięki Zandr);
- Naprawiono miejsca, w których wrogowie i NPC źle reagowali na bohatera;
- W Gotha, po ukończeniu określonego zadania, pojawią się dodatkowe fortyfikacje;
- Naprawiono oświetlenie dodanych obiektów;
- Usunięto animacje z modu G3MagicMod;
- Usunięto mechanikę przywoływania stworów z modu ReBalance.

 Wersja 0.29

-Naprawiono animacje zaklęć;

- Dodano kamienie teleportacyjne do maga Nefariusa i do mostu pustelnika;

- Poprawiono kilka starych zadań;

- Naprawiono dwa zadania („Obowiązek małżeński” i „Rebeliancki skarb”);

- Zastąpił mistyczny pancerz innym;

- Zwiększony poziom dla nowych mieszkańców Gotha;

- Umiejętność „Orc Slayer” nie zależy już od umiejętności „Heavy Weapon”;

- Dodano nowego tajnego minibossa;

- Dodano nowe ubrania.

Wersja 0.3
- Dodano drzwi do domów Faringa;
- Zmieniono i ulepszyliśmy niektóre zadania;
- Mod jest częściowo przetłumaczony na język niemiecki;
- Gotha i Faring mają teraz unikalne tekstury domów;
- Dodano nowego mini-bossa;
- Kołczany ze strzałami i bełtami zostaną rozrzucone po całym świecie;
- Dodano przepisy na robienie strzał i bełtów;
- Dodano do gry statek „Esmeralda”;
- Dodano nowe przedmioty i sekrety;
- Dodano kamienie ostrzące do Gotha i Vengard;
- Naprawiono żyły rudy w Varant i Nordmar (nie wiszą już w powietrzu i mają odpowiednią teksturę);
- Naprawiono oświetlenie nowej ściany w Gotha;
- Dodano ukrytych przeciwników;
- Naprawiono materiały niektórych broni i tarcz (drewno / metal / kamień / skóra);
- Naprawiono wszystkie groby (skarby). Nie będzie już można ponownie kopać w poszukiwaniu skarbów;
- Naprawiono błędy w tekstach (podziękowania dla Zandra);
- Teraz będzie można wziąć na partnera paladyna Wenzela;
- Dodano cmentarz w pobliżu Ardea;
- Zmieniono parametry klubu złodzieja;
- Na świecie pojawią się nowe zakopane skarby.

Wersja 0.31.0
- Dodano drzwi do domów we wszystkich osadach Myrtany;
- Królewskie sztandary w zdobytych miastach zostały zastąpione orkami;
- Po zdobyciu miast orcze sztandary zostaną zastąpione królewskimi, a wiszące zwłoki również znikną;
- Kilka zadań zostało ulepszonych i naprawionych;
- Teraz każde miasto Myrtany różni się od innych (dodano unikalne tekstury);
- Dodano nowe skarby i ukryte przedmioty do gry;
- W niektórych domach pojawią się nowe obrazy;
- Wiele tekstur zostało zoptymalizowanych;
- Naprawiono oświetlenie w Montera i innych miejscach;
- Naprawiono kolizje niektórych obiektów;
- Dodano kilka dodatkowych hełmów i innych czapek do gry;
- Dodano stół alchemiczny do chatki niedaleko Faring;
- Usunięto odblaski ze zdjęć;
- Dodano ukrytych przeciwników;
- Naprawiono błędy w tekstach (podziękowania dla Zandra);
- Dodano nową lokalizację (ruiny);
- Dodano kompatybilność z modą Consequences v2.0.2.


Modyfikacja jest kompatybilna z ContentMod v3.1, Quest Packiem 4.2, Konsekwencje v2.0.2 oraz ReBalanceMod!

Aby dowiedzieć się, czy mod zasłużył:
Starszy powinien pojawić się na dole Ardei, w pobliżu rybaków. W Reddock musi być rolnik Brant.

UWAGA (jeśli zainstalujesz LTM wraz z Content Mod):
Content Mod ma TORBĘ KRYTYCZNĄ . Po zainstalowaniu, w większości przypadków tworzy luki w archiwach gry.
Po zainstalowaniu Content Mod, polecam sprawdzenie sekwencji archiwów w pakiecie danych pod kątem braku ponumerowanych luk w nich (szczególnie w archiwach z rozszerzeniem rozpoczynającym się od .m).

Przykład
odstępu : Templates.m00, Templates.m01, Templates.m02, Templates.m05 (nie .m03, .m04)
_compiledMaterial.m01, _compiledMaterial.m02, _compiledMaterial.m03 (bez .m00)

Rozwiązanie:
Jeśli zainstalujesz Content Mod Jeśli znajdziesz luki w archiwach gry, musisz zmienić nazwy archiwów przed integracją gwiazd mod - mod .
Templates.m00, Templates.m01, Templates.m02, Templates.m03
_compiledMaterial.m00, _compiledMaterial.m01, _compiledMaterial.m02
UWAGA:
Po zainstalowaniu modów przez Mod Starter, gra musi skompilować pamięć podręczną w nowy sposób (po uruchomieniu gry błąd dotyczący shaderów ulega awarii).
1. Po uruchomieniu gry powinno pojawić się okno komunikatu, kliknij „OK” i poczekaj kilka minut (w zależności od parametrów komputera), aż gra skompiluje nową pamięć podręczną.
LUB (jeśli nie chcesz czekać)
2. Przejdź do C: Użytkownicy (użytkownicy) Użytkownik (nazwa użytkownika) Dokumenty (dokumenty) Gothic3 NoModsSaves. Znajdź w nim Shader.Cache i prześlij go do C: Użytkownicy (użytkownicy) Użytkownik (nazwa użytkownika) Dokumenty (dokumenty) gotycki3.

Rozwiązanie:
Spoiler
Jeśli po zainstalowaniu Content Mod wykryłeś luki w archiwach gry, musisz zmienić nazwy archiwów przed modyfikacją modów Modstartera.
Templates.m00, Templates.m01, Templates.m02, Templates.m03
_compiledMaterial.m00, _compiledMaterial.m01, _compiledMaterial.m02

Przykładowa instalacja:

Spoiler
Procedura instalacji:
1. Community Patch v1.75 / Community Patch v1.75;
2. Nieoficjalny pakiet aktualizacji / nieoficjalny pakiet aktualizacji
3. Quest pack v4.2 / Questpaket v4 Update 2 (opcjonalnie do zainstalowania);
4. Zawartość mod v3.1 / Content Mod v3.1 (opcjonalnie do zainstalowania);
5. Content Mod ma KRYTYCZNY WOREK. Konieczne jest poprawienie w pakiecie danych sekwencji ponumerowanych archiwów, jeśli występują luki (tylko jeśli zainstalowano Content Mod);
6. Powrót General Lee 1.3 (opcjonalnie zainstalować);
7. Lively Towns Mod - Żywe miasta.

Wersja rosyjska:
http://worldofplayers.ru/threads/40541/
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Ten mod pierwotnie powstał już w wersji rosyjskiej czy w tej tłumaczycie? Generalnie przy zagranicznych produkcjach poleca się dopisanie do tytułu wersję językową moda, w jakiej mod został pierwotnie wydany i platformę, choć to ostatnie już zrobiłem.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



blackero

blackero

Użytkownicy
posty215
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nie jestem autorem moda ani spolszczenia. Dodałem tylko temat.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
No super, ale na początku treść posta sugerowała co innego, potem dopiero to zmieniłeś :)
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Slejduxx

Slejduxx

Użytkownicy
posty76
Propsy20
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Kurde szkoda że tylko do wybrzeża się ograniczyli
 

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy436
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Kurde szkoda że tylko do wybrzeża się ograniczyli

Jak widać w tytule tematu na World of Players, jest to wersja 0.1 moda. Autor planuje w podobny sposób "ożywić" także resztę miast Myrtany.
 

Slejduxx

Slejduxx

Użytkownicy
posty76
Propsy20
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Amm ok rozumiem
 

blackero

blackero

Użytkownicy
posty215
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Wyszła nowa wersja 0.13.
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4090
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Pełna obsługa ContentModv3.1, Questpaketv4.2, Consequencesv2.0.2, Return of General Lee 1.3.
Ktoś kiedyś słyszał o tym ostatnim?
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy436
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Return of General Lee to rosyjski patch do G3 korektujący błędy w rosyjskim tłumaczeniu G3. Nic nie zmienia w polskiej wersji G3.
 

blackero

blackero

Użytkownicy
posty215
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jest już wersja 0.15.
 

Sirus

Sirus

Użytkownicy
posty12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam ważne pytanie w związku z tą modyfikacją, zanim cokolwiek rozpocznę.

Gdybym przetłumaczył z translate angielskim Lively Towns Mod, to nie będzie kolidowało z resztą modyfikacji? To znaczy postawowa wersja gry, content mod, quest pack itd. będą nadal po Polsku?

[Edit1]Niestety, ale gdy klikam "Integrate mod" w Mod Starter, otrzymuje błąd I/O error 32.

[Edit2]Uporałem się z problemem. Zrobiłem translator w wersji angielskiej. Sprawdzę efekty.

[Edit3]Translator działa. Miałem dzisiaj chwilę, aby wszystko śmigało ;)
 

mrthezyga

mrthezyga

Użytkownicy
posty28
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam ważne pytanie w związku z tą modyfikacją, zanim cokolwiek rozpocznę.

Gdybym przetłumaczył z translate angielskim Lively Towns Mod, to nie będzie kolidowało z resztą modyfikacji? To znaczy postawowa wersja gry, content mod, quest pack itd. będą nadal po Polsku?

[Edit1]Niestety, ale gdy klikam "Integrate mod" w Mod Starter, otrzymuje błąd I/O error 32.

[Edit2]Uporałem się z problemem. Zrobiłem translator w wersji angielskiej. Sprawdzę efekty.

[Edit3]Translator działa. Miałem dzisiaj chwilę, aby wszystko śmigało ;)

Podzieliłbyś się angielskim translatem? O ile dobrze rozumiem że je zrobiłeś xD
 

Nemrok19r

Nemrok19r

Użytkownicy
posty235
Propsy37
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wczoraj wyszło spolszczenie do Lively Town Mod versja 0.19
Na filmie pokazane wszystko jak instalować
https://www.youtube.com/watch?v=KTKwU4NXF-E

 

mrthezyga

mrthezyga

Użytkownicy
posty28
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie mogłem patrzeć na tego google translate'a to trochę skorektowałem:

Mod został stworzony, aby miasta  stały się "żywe" po ich wyzwoleniu dodając nowych NPC, questy i przedmioty. W aktualnej wersji "ożywione" zostały Ardea, Cape Dun, Lago i Ben Sala.
Pełna kompatybilność z Content Mod 3.1, Quest Pack 4.2, Konsekwencje 2.02 (zawarte w Content Modzie 3.1) i Return of General Lee 1.3 (które dalej nie dostało spolszczenia).
Zawarte w modzie: LCTM (wersja kompatybilna z CM i QP) i Rebalance Mod- nie należy ich instalować osobno.

Autor moda: yuko

Cechy:

- Ponad 100 nowych zadań i osiągnięcia;
- Niektóre zadania do wykonania na kilka sposobów;
- Nowe opcje dialogowe w zależności od nauczonych umiejętności (tylko w zadaniach LTM);
- Niektóre zadania dostępne dopiero po spełnieniu pewnych warunków;
- Każda nowo dodana postać w Cape Dun, Lago, Ben Sali i Ardei jest wyjątkowa- posiada własną zbroję lub ubranie. Wszyscy mieszkańcy mają swoją codzienną rutynę;
- W wyzwolonym Cape Dun ponownie będzie dostępna arena;
- Nowe przedmioty, przepisy, zbroje, bronie, tarcze, hełmy i skarby;
- Nowe skrytki;
- Nowe potwory i zwierzęta
- Podróżujący między miastami handlarze i unikalne postacie;
- Nowi NPC poza osadami;
- Po wyzwoleniu Cape Dun na wybrzeże powrócą bandyci i potwory;
- Możliwy do zdobycia niezużyty ogrowy morgestern (trzeba wykonać zadanie);
- Możliwość naprawy królewskiej tarczy i miecza u kowala Kliffa

Aby sprawdzić czy mod działa:
Po odpaleniu nowej gry sprawdź czy na plaży obok Lestera siedzi Starszy wioski, a następnie odpal marvina, wpisz give all i spróbuj założyć któryś item z moda, jeśli będzie niewidzialny to coś jest nie tak.

UWAGA (jeśli instalujesz LTM z Content Modem)
Content Mod ma krytyczny błąd. Po zainstalowaniu, w większości przypadków tworzy luki w archiwach gry. Po zainstalowaniu Content Moda należy sprawdzić sekwencję plików w folderze Data (szczególnie tych z rozszerzeniem .m)

Przykład:
błędna sekwencja: Templates.m00, Templates.m01, Templates.m02, Templates.m05 (brak .m03, .m04)
_compiledMaterial.m01, _compiledMaterial.m02, _compiledMaterial.m03 (brak .m00)

Rozwiązanie:
Jeśli znajdziesz lukę, to zmień nazwy plików przed zintegrowaniem Lively Towns, przykład:
Templates.m00, Templates.m01, Templates.m02, Templates.m03
_compiledMaterial.m00, _compiledMaterial.m01, _compiledMaterial.m02


UWAGA:
Po zainstalowaniu modów przez Mod Starter, gra musi skompilować pamięć podręczną w nowy sposób.
1. Po uruchomieniu gry powinien pojawić się komunikat, kliknij „OK” i poczekaj kilka minut (długość zależna od mocy komputera), aż gra skompiluje nową pamięć podręczną.
LUB (jeśli nie chcesz czekać)
2. Przejdź do C:\Users\(nazwa użytkownika)\Dokumenty\Gothic3\NoModsSaves. Znajdź w nim Shader.Cache i przenieś go do C:\Users\nazwa użytkownika\Dokumenty\Gothic3.

Changelog:

Wersja 0.11
- Naprawiono błąd z teksturami;
- Dodano kilka nowych przedmiotów;
- Zmieniono nazwy niektórych zadań na bardziej literackie;
- Teraz każda postać w Cap Dun jest wyjątkowa, ma własną zbroję lub ubranie;
- Dodano okna dialogowe do niektórych NPC i rozwinięto stare dialogi, zmieniono warunki dla niektórych zadań;
- Wszyscy mieszkańcy mają swoją codzienną rutynę. Na przykład strażnicy zmieniają warty, niektórzy mieszkańcy wieczorem chodzą do lokalnej tawerny, a kupcy czasem idą na handel do innych osad;
- W nocy prawie wszyscy mieszkańcy kładą się spać, z wyjątkiem niektórych buntowników, którzy są na nocnej służbie;
- Zmieniono teksturę jaskini Ogra, dodano tekstury kamieni szlachetnych, zmieniono teksturę tarczy Wenzela.

Wersja 0.12
- Dodano nowych unikalnych NPC do Ardei i związane z nimi zadania;
- W Ardei możesz inwestować w sklep z rozwiniętymi umiejętnościami handlowymi;
- Dodano wiele nowych broni i kilka nowych tarcz (od teraz ReBalanceMod jest wbudowany w LTM);
- Teraz, w zależności od rozwiniętych umiejętności bohatera, będą dostępne nowe kwestie w dialogach (tylko w zadaniach LTM);
- Jeśli bohater ma wystarczająco siły, będziesz mógł zagrozić NPC. Jeśli nauczysz się umiejętności "Tłumaczenie się", bohater będzie mógł oszukać lub przekonać swojego rozmówcę. Dzięki wyuczonemu czarowi "Oblivion(?)", bohater będzie w stanie rzucić urok na NPC w dialogach. Jeśli umiejętność "Targowanie się" zostanie rozwinięta, bohater będzie mógł jej użyc w dialogach. Każde działanie związane z umiejętnościami w dialogach daje bohaterowi trochę doświadczenia;
- Dodano nowe okna dialogowe do niektórych NPC i rozszerzono stare dialogi, zmieniono warunki kilku zadań;
- Edytowano i ulepszono stare zadania. Usunięto niepotrzebne zadania wsparcia;
- Poprawiono błędy pisowni i składni w starych skryptach. (Dziękuję, Dimus i Zandr);

Wersja 0.13
- Większość okien dialogowych została poprawiona, poprawiono błędy logiczne, pisowni i składni (dzięki Baal-Zebubowi);
- Dodano nowe hełmy, tarcze i bronie;
- Dodano nowych dealerów broni w Nordmarze;
- W grze pojawią się nowe potwory i wrogowie;
- Poprawiono niektóre stare zadania i dodano kilka nowych;
- Artefakty z Al Shedim można sprzedać Aldo, Fezulu i Ilyi;
- Zoptymalizowano skrypty i tekstury.

Wersja 0.14
- Po wyzwoleniu Lago pojawią nowi NPC i związane z nimi misje;
- Dodano nowe przedmioty, hełmy, tarcze i bronie;
- Wsparcie dla Logic-Content-Trophys-Mod 1.2.5;
- Dodano nowe potwory i zwierzęta;
- Naprawiono niektóre tekstury broni.

Wersja 0.15
- ulepszono zadania w Ardei;
- Dodano nowe dodatkowe zadanie w Lago;
- Naprawiono ruch bandytów po wyzwoleniu Cape Dun;
- Dodano nowe zwierzęta;
- Naprawiono drobne błędy;
- Dodano nową zbroję i hełm.

Wersja 0.16
- Poprawiono kilka zadań w Cape Dun;
- Teraz, przed atakiem na Cap Dun możesz poprosić o pomoc Javiera (musisz wykonać dodatkowe zadanie);
- Naprawiono kilka drobnych błędów;
- Dodano nowe przedmioty, hełmy, tarcze i broń.
- Zoptymalizowano niektóre tekstury;
- Dodano nowe potwory i wrogów;

Wersja 0.17
- Dodano unikalne głowy dla questowych NPC;
- Ulepszone zadania Olivera w Cape Dun;
- Naprawiono kilka drobnych błędów;
- Dodano nowe przedmioty, hełmy, tarcze i bronie.

Wersja 0.18
- Dodano modele piwa, rumu, ogórka, cytryny i winogron;
- Zmieniono przepis na jajecznicę;
- Ulepszone questy łowcy w Cape Dun;
- Dodano nowe ubrania, suknie, kaptury;
- Naprawiono bugi.

Wersja 0.19
- Naprawiono możliwego crasha podczas handlu z zabójcą w Cape Dun;
- Naprawiono błędy logiczne w dialogach;
- Naprawiono możliwość otrzymania dodatkowej nagrody podczas wykonywania zadania „Stary człowiek w potrzebie”;
- Naprawiono koszt i premie starożytnych tabliczek podczas gry z wyłączonym balansem alternatywnym;
- Pirat Rollo z Content Mod nie pojawia się już w grze;
- Teraz jest szansa na wykonanie zadania „Dezerter” po ataku orków na Reddock;
- W grze pojawią się nowi NPC po wyzwoleniu Ben Sali;
- Dodano nowe przedmioty, hełmy, tarcze i bronie;
- Dodano do gry skrytki z cennymi przedmiotami;
- Dodano nowych przeciwników.

Wersja 0.20
- Poprawiono kilka zadań w Cape Dun;
- Zmieniono cenę talerzy (8000/12000 sztuk złota);
- Na farmie niedaleko Reddock, NPC z Content Mod nie będą już występować;
- Terytorium w pobliżu Ben Sali zostanie zasiedlone przez nowych wrogów po wyzwoleniu wioski;
- Dodano nowe zadania w wyzwolonej Ben Sali;
- Naprawiono znalezione błędy;
- Dodano nowe przedmioty, hełmy i bronie;
- Dodano dodatkowe skrytki i tajemnice do gry;
- Dodano nowych wrogów i zwierzęta.

Wersja 0.21
- Dodano nowe lokalizacje i obiekty do gry (molo w pobliżu Ardei, dom pustelnika, namiot druida, most);
- Dodano nowe postacie, wrogów i questy;
- Po wyzwoleniu Cape Dun, namioty orków i asasynów zostaną zastąpione przez rebelianckie budynki;
- Po wyzwoleniu Bena Sali nie będzie już bałaganu w domach;
- Zmieniono bonusy od stałych mikstur i roślin;
- Dodano wiele skrytek w różnych miastach i wioskach;
- Zmieniono cenę jedzenia;
- Dodano nowe przedmioty i kapelusze;
- Dodano język polski (80-90% przetłumaczonego tekstu);
- Poprawiono błędy pisowni i składni w tekstach (dzięki Zandr);
- Przeprojektowany LCTM (Logic Content Trophys Mod) został zawarty w LTM z kompatybilnością z Quest Packiem i Content Modem 3.1;

Wymagania:
1. Community Patch v1.75
2. Update pack v1.04.11
3. Mod starter

Instalacja (nowa gra wymagana):
1. Przenieś zawartość archiwum do folderu gothic3/mds/FanMods
2. Uruchom Mod Starter i zintegruj LivelyTownsMod

Kolejność instalacji:
1. Community Patch
2. Update pack
3. Quest Pack 4.2
4. Content Mod 3.1
5. Poprawienie błędnej sekwencji archiwów wywołanej błędem Content Moda (patrz wyżej)
6. Pojedyncze uruchomienie gry
7. Return of General Lee (opcjonalnie, nie ma polskiej wersji)
8. Lively Towns Mod

Wątek z modem na worldofplayers: https://worldofplayers.ru/threads/40541/
Patreon autora moda: https://www.patreon.com/yukoz
Poradnik instalacji:
https://www.youtube.com/watch?v=Ul2tnuhP_X0
 

Nemrok19r

Nemrok19r

Użytkownicy
posty235
Propsy37
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jest już nowa wersja 0.22


Dodano możliwość poruszania się łodzią między miastami i osadami;
- Na granicy Nordmar i Myrtana pojawią się małe posterunki strażnicze;
- Dodano molo w pobliżu Trelis;
- Dodano doki do Vengardu
- Dodano nowe zamknięte drzwi;
- Zwiększone obrażenia od ognia i wybuchowych strzał;
„Teraz Temmy z Silden ponownie sprzedaje artefakty;
- Decard z Cap Dan będzie sprzedawał tylko jedną kamienną tabletkę;
- Uśrednione premie od stałych mikstur i roślin;
- Dodano nowe zwierzęta;
- Naprawiono błąd związany ze skórą piasków;
- Naprawiono błąd polegający na zniknięciu zbroi strażników w grobie Horana Ho.
 

Phantasmo

Phantasmo

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Siemka mam problem z LTMem :/ Nie pojawiają mi się tekstury hełmów, broni ani tarcz (tych nowych z LTMa). Grę reinstallowałem już dobre kilka razy za każdym razem to samo. Próbowałem instalować na nowej partycji i też nie pomogło. Nie wiem już co z tym fantem zrobić :(
 

Nemrok19r

Nemrok19r

Użytkownicy
posty235
Propsy37
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nowa Wersja 0.23

Usunięto linię z opcją „daj kamień teleportacyjny”, jeśli NPC ma już ten kamień;
- Naprawiono błąd ze skórkami wargów;
- Naprawiono błędy związane z pirackimi skrzyniami;
- Naprawiono błąd, w którym nie można było wziąć przepisu na ekstrakcję siarki w obozie Zarcosa
- Teraz będzie okazja, aby kupić ubrania od piratów, podnosząc ich reputację
- Naprawiono dialog z Diego na temat przesyłania kamienia teleportacyjnego
- Naprawiono błędy logiczne w kilku zadaniach
- Zwiększony poziom smoków, gargulców i strażników świątyni
- Gotha nie będzie już wyglądać na opuszczoną po ukończeniu zadania „Przywróć Gote
- Naprawiono nazwy pierścieni i amuletów
- Dodano nowe potwory do gry ( lodowy demon)
- Dodano nowe przedmioty i przepis (mikstura magicznej ochrony)
- Dodano nowe skrzynie i kilka nowych sekretów
- Naprawiono błędy ortograficzne i składniowe w tekstach
- Troglodyta przeniosł się w inne miejsce.
 

Flexi13

Flexi13

Użytkownicy
posty4
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy jest jakaś solucja do tych zadań? niektóre są kompletnie niezrozumiałe, np. przynieś 10 mieczy, nie ma napisane o jakie chodzi, przyniosłem te z nazwą 'Miecz' i nic.

Edit; Chodzi o Szeroki Miecz, musiałem się bawić kodami, ale może sie komuś przyda.
 

Nemrok19r

Nemrok19r

Użytkownicy
posty235
Propsy37
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nowa Wersja 0.24

- Dodano nazwiska bandytów pojawiających się po wyzwoleniu Cap Dun
- Naprawiono zadania „Brakujące towary” i „Kolekcja”
- Poprawiono zadanie „Pirackie sprawy”
- Zoptymalizowano niektóre tekstury
- Dodano nowe tekstury dla chłopów i kobiet
- Dodano nowych NPC w Gotcie
- Dodano nowego potwora
- Dodano nowy przepis
- Dodano nowe notatki do gry
- Naprawiono drobne błędy
- Mod jest w pełni przetłumaczony na język polski.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry