Obecnie skryptu nie mam, kiedyś coś robiłem, co działało jak łańcuch błyskawic (czyli przeskakiwało po obiektach, które są w liście) i ostatnio do tego wróciłem. Moim problemem właśnie było odpowiednie skakanie po obiektach, problemem zawsze był przeskok z A do B do C do A do C do D itd. Nie miało to tak wyglądać i nie do końca wiedziałem, co z tym zrobić (przez co dodałem zmienną, która to blokowała).
Skrypt wyglądał tak: Obiekt A rozpoczynał to skakanie z obiektu na obiekt, szukał pobliskie obiekty w liście i sprawdzał, czy ten obiekt ma być celem, dostawał także blokadę, która uniemożliwiała powrót do początku, każdy kolejny obiekt także dostawał taką blokadę. Wtedy mi się nie podobało, że czasami obiekt, który był dalej był "priorytetem" dla tej funkcji, więc mierzyłem zasięg i wymuszałem skakanie do bliższego obiektu, ale wtedy pojawiły się problemy, bo skrypt "zamrażał się" na chwilę, żeby znaleźć bliższy obiekt (nie były to jako tako długie freezy, do pół sekundy, ale pół sekundy to cholernie dużo jak chcesz coś szybkiego). Dlatego zastanawiam się, jak osiągnąć to bez opóźnień czy innych problemów.
Dlatego właśnie dałem przykład łańcucha błyskawic. Opisuje on dokładnie efekt który chcę osiągnąć.