Dekompilacja ASC szkieleta goblina 3783 6

O temacie

Autor Ryszard

Zaczęty 18.09.2017 roku

Wyświetleń 3783

Odpowiedzi 6

Ryszard

Ryszard

Użytkownicy
Carados Team
posty69
Propsy21
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Carados Team
Może i głupie pytanie ale jednak. Mianowicie jak rozpakować do Gobbo_skeleton_body.asc - gothic II ? Po dekompilacji Gobbo.msb w folderze asc_gobbo nie ma Gobbo_skeleton_body.asc tylko samo gob_body.asc. Z góry dzięki za odpowiedź.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Z tego co pamiętam, to tylko różni się teksturą. Niczym więcej (animacja śmierci może).
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Coldmen

Coldmen

Użytkownicy
posty36
Propsy8
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Tak niczym po za teksturą się nie różnią.( No animacją śmierci tak ale to szczegół)
 

Ryszard

Ryszard

Użytkownicy
Carados Team
posty69
Propsy21
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Carados Team
No dobrze dziękuję wam :D
 

Patrix9999

Patrix9999

Użytkownicy
posty127
Propsy38
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Różnią się, to są dwa inne modele, problem został już chyba rozwiązany ;).

@Edit
Dla tych, których może interesować rozwiązanie problemu:

Gothic Sourcer przy dekompilacji GOBBO.MSB pomija wspomniany model szkieleta goblina (GOBBO_SKELETON_BODY.ASC).

Problem możemy rozwiązać poprzez podmienienie pliku animacji lub modelu który się dekompiluje w Gothic Sourcerze.
Musimy dokonać podmiany pliku w katalogu:
Gra/_work/data/anims/_compiled

na ten, który chcemy zdekompilować, po czym puszczamy ponownie dekompilacje w Gothic Sourcerze i mamy model, jej ;).
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Lub:
1. Otworzyć Notepadem++ plik Gobbo.mds
2. w tym pliku pod linijką: registerMesh ("Gob_Body.ASC")dopisać:
registerMesh ("Gobbo_Skeleton_Body.ASC")3. zapisać plik.
4. w folderze _work/data/anims/_compiled usunąć pliki: GOBBO.MDH oraz GOBBO.MSB
5. odpalić grę i przywołać kodem jakiegoś goblina. szkieleta lub zwykłego.
6. zdekompilować plik GOBBO.MDS lub GOBBO.MSB programem Gothic Soucer.

otrzymamy ciała zwykłego goblina i goblina szkieleta oraz wszystkie animacje goblinów.
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Patrix9999

Patrix9999

Użytkownicy
posty127
Propsy38
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Również można, sposób z registerMesh i ponowną kompilacją mds'a jest nieco wygodniejszy, zwłaszcza gdy nie dekompiluje się więcej niż jeden model.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry