Developing > Dyskusje i problemy

Mod jako pełnoprawna gra?

(1/2) > >>

Nezzie:
Witam. Można użyć silniku z Gothica, podczas tworzenia moda, po to by wydać pełnoprawną grę RPG? Operuję w zasobach zenGine, na tyle dobrze, by móc to zrobić sam jak i z znajomymi, ale nie wiem, czy Piranie się nie wkurzą.. Więc idąc przykładem CS-a, chcę wiedzieć czy coś takiego przejdzie. A mam wszystko, rozbudowane. Jak myślicie. Przejdzie?

Zucklov:
Nie.

Maciej:
Nie możesz sprzedawać modów do gothiców, bo prawnie jest to zakazane, jeez -_-

Szmyk:
Polecam poczytanie licencji do Gothic Mod Development Kit.

Komuchpl:
Dlaczego w ogóle chciałbyś robić nową gre na zenginie, który ma te 15 lat?
A przykład CS'a jest nietrafny, valve zatrudniło twórców moda, a nie dało im prawa do source engine(czy na czym to wtedy stało).
Lepiej zainstaluj sobie unreala, cryengine lub (tfu) unity.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej