Błędy wersji 1.4.91 25699 37

O temacie

Autor Psimgoth

Zaczęty 31.07.2017 roku

Wyświetleń 25699

Odpowiedzi 37

Psimgoth

Psimgoth

Użytkownicy
posty200
Propsy49
ProfesjaTester
  • Zbanowany

Psimgoth

Błędy wersji 1.4.91
2017-07-31, 14:59(Ostatnia zmiana: 2017-08-05, 17:56)
Piszcie tutaj błędy jakie znalezliscie w "finalnej wersji" (tak, wiem że to nie finalna wersja. Finalna to. 1.5.0 ;*) później wspomózmy Outlandera donejtami by go zmotywować do zalatania er.




@Simen w razie kolidowania się tematów, wcześniejszy o bugach możesz usunąć.


- wcześniej natknąłem się z tym błędem. Gdy wcześniej daliśmy chatę dustiego Kyle. Później i tak gdy robimy zdanie z "problemy skazy" Kyle zachowuje się jakby był w swojej starej chatce.

- możemy zostać dwa razy kretem XD

- Walka jednoreczna 2-3 poziom. Jest źle zrobiona. Nie dosyć że drugie uderzenie postać wykonuje powoli (nie reaguje od razu) - to jeszcze na dodatek nie zadaje obrażeń

- POWAŻNY BŁĄD;  podczas gdy rozwalimy kilka npc a Ci pójdą szukać broni następuje crash.

- literówka z najlepszym kowalem w GD (niedaleko cavalorna ) a dokładnie "wykowanie broni"  o zamiast u

- gdy mamy do wyboru nagrodę u Torreza można wybrać napój +3 do manny. Niestety napój daje 2 pkt manny na stałe. Fałszywa informacja.

- Gdy dajemy beliarowi 100 bryłek możemy dostać od niego 1pkt zdrowia.. tylko że podczas tego pisze coś o dodatkowych bryłkach 200, 300 ze niby za 300 bryłek zwiększył a tak na prawdę dajemy mu 100. Nie wiem czy to błąd może ja czegoś tu nie rozumiem (@gothic1210  popraw mnie z tym jak coś

- gdy beliar zwiększy nam hp to tak na prawdę odejmuje.. W sesie mam 300 hp dostaje od niego +1hp wchodzę w statystyki a tam 299 hp...

- poważny błąd; Po ulepszeniu miecza rozpaczy broń cofa się w statystykach niżej. W dodatku atak magiczny  nie działa. broń jest po prostu słabsza (sprawdzone na stworach)

- w zadaniu od Iana gdzie mamy zdemaskować oszusta który podbiera towary jest błąd odnośnie dialogów z npc Patrick; czyta dialog bezimiennego "wiesz gdzie mógł się udać"

- literówka w rozmowie z lothem (zadanie niepokorny kopacz ) powinno być "nawiali?" a jest "nawali"   

- w rozmowie z uscanem też w zadaniu niepokorny kopacz jest przecinek o spacje za daleko np; "Cholera ,już idę"

- poszukiwania rączki .... wiadomo już co mam na myśli. Rączka stoi przed chatą swoją a wszyscy go szukają

- POTRÓJNIE powtarzający się dialog z silasem (poszukiwania rączki)

- zadanie od Andrewa ; nagroda jest taka jaka była w starej wersji edycji rozszerzonej. Czyli spodnie kopacza. Twórca gry chyba zapomniał że od około wersji 1.4.8  żeby dostać zadanie trzeba być Cieniem a nie kopaczem XD Na kij mi spodnie kopacza jak mam taki pancerz co diego? Proponuje jakąś miksturkę hp +2 na stałe dodać  Na pewno taka nagroda cieszy. Albo sami byśmy wybrali nagrode np 2 siły,  5 mana 5 zdrowie 3 zrecznosc. Co o tym myślisz?
 

DarkeY

DarkeY

Użytkownicy
posty80
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie widzę polskich znaków, dlaczego?
 
Youtuber/Streamer - Dawid Tieru Saworski
youtube.com/user/dawio966

Fletcher

Fletcher

Użytkownicy
Strażnik
posty240
Propsy52
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Strażnik
Znalazłem błąd. Ja gram aktualnie w wersję 1.4.9 bo nie chce mi się instalować tej nowej łatki, stąd nie wiem czy występuje ten błąd w najnowsze aktualizacji, ale o co mi chodzi ?
Chodzi mi o to, że po zabiciu Bloodwyna w 4 rozdziale, przed bramą SO w dzienniku mamy zapis o tym, że pokonaliśmy Szakala. Chodzi o dennik, w który zapisywani są '' niezwykli " przeciwnicy. Oto screeny.

http://imgur.com/a/vMaDD
 

Psimgoth

Psimgoth

Użytkownicy
posty200
Propsy49
ProfesjaTester
  • Zbanowany
@Fletcher  sprawdz to na najnowszej łatce.

@gothic1210 jest poważny problem z mieczem rozpaczy...
 

blackero

blackero

Użytkownicy
posty226
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

blackero

Błędy wersji 1.4.91
#4 2017-08-07, 10:59(Ostatnia zmiana: 2017-08-09, 12:35)
1. W misji pomoc dla Alexa gdzie trzeba naprawić palisadę w obozie myśliwych. Gdy chce naprawić palisadę okienko z naprawą nie włącza się, gdy podchodzę to jest zwykła interakcja bez okienka.

2. W 4 rozdziale po wygnaniu z starego obozu i przyłączeniu do najemników, jest zadanie nieudolni magicy i trzeba odnaleźć fila i kila, a tych postaci nie ma,a misja widnieje na liście zadań.

3. Prośba Aidana. Po otrzymaniu klucza do skrzyni z jaskini. Skrzyni nie można otworzyć mimo to że posiadam klucz.

4. Trujące opary. Rozmawiam z Orunem potem z tym gościem zabijam szamana i orków wracam do Oruna i nie ma tej kwestii dialogowej ( koniec misji )
 

TNTalib

TNTalib

Użytkownicy
posty17
Propsy10
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

TNTalib

Błędy wersji 1.4.91
#5 2017-08-19, 23:18(Ostatnia zmiana: 2017-08-19, 23:36)
Właśnie przeszedłem modzika, bardzo przyjemny, fajnie było się poczuć znowu "nowym" w tej grze ;D

Błędy, które wyhaczyłem:
1. Błąd opisu tobołka Żelaznej Garoty (brakuje słowa kajdanki)

2. Błędna nazwa Nowicjusza - bandyty, którzy atakują nas przy Starym Obozie (duża litera na końcu)

3. O ile dobrze pamiętam to kiedy rozmawiamy z Corristo w sprawie kamienia z Opuszczonej Kopalni (nie pamiętam czy przed oddaniem kamienia, czy w dialogu, gdzie kamień oddajemy) Bezimienny wypowiada kwestię, którą powinien powiedzieć Corristo

4. Kiedy mówimy Xardasowi, że chcemy przekuć Uriziela na broń jednoręczną, pierwsza wypowiadana kwesia jest z innego dialogu (chyba "Od razu wyruszam w drogę" czy jakoś tak)

5. W czasie walki, kiedy mam wyciągniętą broń mogę się focusować na przedmioty i martwe NPC, które nawet nic przy sobie nie mają.

6. Czasem podczas, gdy NPC nas prowadzi (np. Mordrag, Torlof i chyba Quentin, gdy idziemy pomóc Draxowi zabić strażników) po stoczeniu walki z potworami NPC zawiesza się i nie prowadzi nas dalej, wtedy trzeba się w niego zamienić i odejść dość daleko, wycelować z łuku do Bezimiennego i zmienić się w nas
 

porfirion

porfirion

Użytkownicy
osiełek
posty93
Propsy37
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • osiełek
6. Czasem podczas, gdy NPC nas prowadzi (np. Mordrag, Torlof i chyba Quentin, gdy idziemy pomóc Draxowi zabić strażników) po stoczeniu walki z potworami NPC zawiesza się i nie prowadzi nas dalej, wtedy trzeba się w niego zamienić i odejść dość daleko, wycelować z łuku do Bezimiennego i zmienić się w nas
A na to nie wystarczy z NPC-em zacząć rozmowę i zakończyć, wówczas się odblokuje? A jeśli nie da się porozmawiać, to zapisać grę i od razu wczytać? Może źle pamiętam, ale też miałem takie sytuacje zablokowania czasami i chyba nie musiałem robić kombinacji z kodami i łukiem ;)
 
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...

TNTalib

TNTalib

Użytkownicy
posty17
Propsy10
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

TNTalib

Błędy wersji 1.4.91
#7 2017-08-21, 00:36(Ostatnia zmiana: 2017-08-22, 14:01)
Hmmm, w sumie nie sprawdzałem zapis>wczytaj (EDIT: Sprawdziłem to w Edycji Rozszerzonej i w Mrocznych Tajemnicach - nie działa w żadnym modzie). Rozmawianie nic nie pomaga, wygląda to jakby po prostu w jakimś waypoincie po walce załączała się jakby rutyna GUARD i prowadzenie nas nie działa do czasu, aż NPC znajdzie się bliżej innego waypointu. W sumie dziwne, bo psuje się też to przy postaciach z podstawowego Gothica, które prowadziły nas właśnie w podstawce (Mordrag), więc może to wina SystemPacka? (EDIT: Ogrywam właśnie Mroczne Tajemnice, tam też Mordrag się zwiesił bez powodu, więc prawdopodobnie to SystemPack...)

Przy okazji przypomniał mi się jeszcze jeden błąd:
W misji, kiedy atakowaliśmy chyba z Doylem plac wymian i szukaliśmy dokumentów, Doyle zagadał, że wraca zanim znalazłem ostatni dokument, myślałem, że to już wszystkie, poszedłem do Quentina i nie było opcji dialogowej. Okazało się, że brakowało mi jednego dokumentu (w skrzyni koło Opuszczonej Kopalni), ale opcji u Quentina dalej nie było, chociaż quest nadal był w bierzących zadaniach. Po wczytaniu zapisu przed misją i wykonaniu jej tak, że miałem wszystkie dokumenty przed zagadaniem przez Doyla wszystko było ok.
 

vilkumen

vilkumen

Użytkownicy
posty94
Propsy11
Profesjabrak
  • Zbanowany
@gothic1210

Jak coś zaczynasz to kończ kunsztownie, rób Pan patch!
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Już biegnie.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

vilkumen

vilkumen

Użytkownicy
posty94
Propsy11
Profesjabrak
  • Zbanowany
@Splash

Dzięki za info   ^^

 

Hadar

Hadar

Użytkownicy
posty97
Propsy7
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@gothic1210

W podziemiach Wieży Mgieł jest jakiś istotny bug graficzny. Jak się idzie od strony wieży to w jednym korytarzu się (w tym tuż za pomieszczeniem w którym jest mag) obraz się totalnie rozjeżdża i bardziej to przypomina jakiś portal a nie korytarz. Jak się idzie od strony ukrytego morskiego wejścia to w tym samym miejscu wygląda to tak jakby wszystkie tekstury lokacji były usunięte - jak się wejdzie w głąb to wchodzi się do sali gdzie był mag. Wczytywanie save'a i ponowne uruchomianie kompa nic nie zmieniało w tej sprawie.
 

sir metall13

sir metall13

Użytkownicy
posty14
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To chyba jest bug gothica ogolnie, bo w każdej modyfikacji się z tym można spotkać
 

porfirion

porfirion

Użytkownicy
osiełek
posty93
Propsy37
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • osiełek
W podziemiach Wieży Mgieł jest jakiś istotny bug graficzny.
To chyba jest bug gothica ogolnie, bo w każdej modyfikacji się z tym można spotkać
Może dość dawno grałem w niezmodowanego Gothica, ale mam dziwne przeświadczenie, że w niezmodowanej grze tego błędu jednak nie było - bo bardzo mnie on zadziwił, gdy natknąłem się na niego po raz pierwszy w ER. W żadne inne Gothicowe modyfikacje (MT itp) nie grałem, ale jeśli w nich też identyczny błąd występuje, to nie wiem - może jest jakiś element wspólny, który te modyfikacje zmieniają, a którego zmiana powoduje właśnie ten bug?
 
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
To znany błąd, który pojawia się po modyfikacji siatki świata. Coś się pierdzieli z portalami wtedy.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

vilkumen

vilkumen

Użytkownicy
posty94
Propsy11
Profesjabrak
  • Zbanowany
@gothic1210

Szanowny panie, zamierza pan zająć się patchem finalnym który naprawi te błędy ? Wypadało by to uczynić.
 

gothic1210
  • Gość
niestety nie, ale mogę panu polecić inną moją modyfikację - gothic content mod. utrzymana w bardziej klasycznej konwencji i bardziej stabilna.
 

vilkumen

vilkumen

Użytkownicy
posty94
Propsy11
Profesjabrak
  • Zbanowany
@gothic1210

Bardzo mnie pan rozczarował, brak chęci poprawy błędów moda odbija się plamą na pańskiej reputacji wśród społeczności modderskiej i wśród albinosów krajów Afryki Środkowej.
 

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
Zapomniałeś jeszcze dodać, że już ma przesrane u tybetanskich mnichów.
 

gothic1210
  • Gość
najlepiej to by bylo przepisać tego moda na nowo bez tych zmian w gildiach, ale mi się nie chce 3 raz zaczynać to samo...
 

vilkumen

vilkumen

Użytkownicy
posty94
Propsy11
Profesjabrak
  • Zbanowany
@WinterKing Kereth

Zapomniałem jeszcze dodać, że łowcy głów z Papui Nowej Gwinei chcą zabić go na śmierć.

@gothic1210

Po prostu wydaj patcha naprawiającego te bugi, nikt nie wymaga żebyś tworzył coś nowego albo zaczynał od początku ;/

No ale dobra, kowalstwo i płatnerstwo  możesz dodać
 

gothic1210
  • Gość
kup mi jakąś grę na steamie albo załatw zwolnienie z egzaminu semestralnego z matmy to nawet tytany mogę dodać
 

Thorgan

Thorgan

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Zbanowany
@gothic1210  zrób jakieś donate. A po wpłacie określonej ilości zrobisz dla nas patch.
 

vilkumen

vilkumen

Użytkownicy
posty94
Propsy11
Profesjabrak
  • Zbanowany
@gothic1210

Mogę zaoferować legal roczny kluczyk do tego programu https://www.spyshelter.com/pl/pl-spyshelter-premium/ lub jakieś konto do prywatnych torrentów  ^^
 

Gorbaczow

Gorbaczow

Użytkownicy
posty27
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Błędy lub zmiany jakie miałem na wersji 1.4.91 w gildii bandyta w stosunku do tego co
miałem, gdy grałem w wersje 1.4.8 jako strażnik S0/najemnik NO od 4 roz. :)

1) Znikanie postaci, stworów czy naszej postaci. Wczytanie zapisu pomaga
2) W miejscach, gdy ktoś używa narzędzi one wiszą w powietrzu np: 3-4 kilofy, młotki :)
3) Wilson łowca orków nie dał questa pobocznego z przyniesieniem jedzenia od Wilka.
 Na 1.4.8 miałem to zadanie, gdy grałem strażnikiem SO.
Ale być może wywalony jest ten quest na wersji 1.4.91.
4) Alex nie dał questa pobocznego z odszukaniem opętanego Josepha. Na 1.4.8 miałem to zadanie.
Z tego co odbiło się mi o uszy w nowej wersji moda usunięty został ten quest.
Ale pewności nie mam.
5) Bloodwyn nie pojawia się w obozie uchodzców do Jarkendaru tylko jest przy bramie starego obozu więc nie ma jego kwestii z zasadzką.
 Na 1.4.8 był w tym obozie obok opuszczonej kopalni i użył podstępu, by zabić Beziego.
6) Nie idzie ukończyć questa "Kopalnia złota", bo Shrat nie ma opcji dialogowej.
 Być może błąd wyniknął, że najpierw załatwiłem do kopalni ochroniarza od myśliwych Magnusa i
 innego robotnika z parteru karczmy Shutfera, a dopiero potem udalem się na bagna do Shrata.
 Will wysłał mnie do Kosy, a ten sugerował, by szukać kogoś w obozie na bagnach, ale serio nie można zagadać wcześniej do innych, bo quest się zbuguje ?
Na 1.4.8 wszystko było ok, ale tam na 100% najpierw poszedłem do Shrata i też wczesniej z nim nie gadałem. A dopiero potem przekonywałem innych.
7) W 4 rozdziale dopiero za 3 pytaniem udało się kupić zbroje od łowców orków. Wcześniej nie reagował i odrzucał propozycję jakbym nie miał rudy :)
8) To samo przy kupowaniu ciężkiej zbroi u bandytów. Też dopiero przy trzeciej próbie udało się zakupić od Jensa mimo posiadania rudy na zakup.
9) 2 Karethów od 4 rozdziału. To samo było na 1.4.8
10) Rocky w obozie bandytów uczy siły, ale zabiera za malo pkt doświadczenia przy nauce. (Wyświetla się Siła +5 za 15pkt. umiejętności, a zabiera tylko 10 pkt)
11) Cor Kalom w Świątyni Śniącego rzucił się na oślep i wbiegł na ścianę.
12) Śniący nie atakował

Nie ukończyłem też questa od Quentina - "Sytuacja w starej kopalni" Nie wiem kogo mam znaleźć kto powie ludziom Gomeza co się tam stało :)
Podejrzewam, że Andrew, a on po tym jak przyszedł do obozu bandytów i później był atak strażników SO na obóz bandytów zniknął więc pewnie zginął, a nie miałem zamiaru używać kodu na jego przywołanie, by mod się czasem nie popsuł.

W sumie nieźle, bo udało się skończyć wszystkie questy prócz dwóch
Kopalnia złota i Sytuacja w starej kopalni. I grę skończyć.
Natomiast na 1.4.8 wszystko udało się mi wykonać,
ale miałem pod koniec 5 rozdziału buga w Świątyni Śniącego,
że gra nie reagowała na strzał z łuku we wnękę i byłem zablokowany z grą.
Być może powodem tego było to, że 1.4.8 przechodziłem na
system pack 1.1. A 1.4.91 już z system pack 1.6.
Nawet dx 11 znacznie lepiej działa z nowszym system packiem :)
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1622
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
najlepiej to by bylo przepisać tego moda na nowo bez tych zmian w gildiach, ale mi się nie chce 3 raz zaczynać to samo...
serio? dlatego ja porzuciłem kontynuację niefortunnego "Przebudzenia" z racji przekombinowania i bugów. Mod powinien być ich pozbawiony  . Jak Ci się nie chce to powinineś udostepnić skrypty ER , może ktoś by to kontynuował  .
 

K@T

K@T

Użytkownicy
posty152
Propsy22
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To taka pierdoła, ale czy da się zrobić, by po śmierci otwierało się automatycznie menu, albo wybór Nowa gra lub Wczytaj.
 

Henioo

Henioo

Użytkownicy
posty65
Propsy4
  • Użytkownicy
Nie wiem, czy to błąd, czy może specjalnie tak zrobiono, ale skradanie, okradanie i otwieranie zamków nie wymaga PN.

https://i.imgur.com/cOEL0a1.jpg
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
To celowe.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Henioo

Henioo

Użytkownicy
posty65
Propsy4
  • Użytkownicy
Woda w Starym Obozie koło Gravo jest zamrożona, można po niej chodzić.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1622
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
To taka pierdoła, ale czy da się zrobić, by po śmierci otwierało się automatycznie menu, albo wybór Nowa gra lub Wczytaj.
bez problemu.
 

Henioo

Henioo

Użytkownicy
posty65
Propsy4
  • Użytkownicy

Henioo

Błędy wersji 1.4.91
#31 2018-03-16, 01:54(Ostatnia zmiana: 2018-03-25, 22:58)
Kupiłem wszystkie strzały od Smitha obozie bandytów i teraz, gdy trenuje łukiem, woli "strzelać" mieczem, bo nie ma żadnych strzał.

https://i.imgur.com/jWCshBR.jpg

Rabusie z misji Emanuela z obozu bandytów mają krzaczki w nazwie "rabuś".

https://i.imgur.com/BlfSw7A.jpg

EDIT:

Wrzesień tutaj powinien mieć postać dopełniacza. Dwudziesty ósmy (kogo? czego? - dopełniacz) września.

https://i.imgur.com/qqk2MrQ.jpg

W wieży w Starym Obozie w powietrzu wisi beczka.

https://i.imgur.com/XuH2URy.jpg

Poza tym w misji z buntem zbieraczy ryżu jest mały błąd pozostały po oryginalnej misji. Po misji Jarvis mówi Beziemu, że rozjebał pół obozu, nawet jeśli poszło się z Horacym i zabiło się tylko Lewusa + Ryżowego Księcia, a więc ani trochę pół obozu.

EDIT 2:

Claw ma za mało siły na swój miecz (Krwawe Ostrze, wymaga 100) i nie ma  żadnych strzał, przez co nie może używać ani miecza, ani łuku, więc walczy pięściami.

EDIT 3:

Po kilku misjach Bandytów w rozdziale czwartym, w którym zabija się Strażników, wszyscy Bandyci zaczynają rozmowę z Bezim od "Zginął członek Starego Obozu, itd".

Quentin ciągle sprzedaje tę samą zbroję po wybraniu "Potrzebuję lepszego pancerza". Ta opcja powinna być dostępna tylko raz.

Gdy Gorn jest w pobliżu, gdy walczysz ze Strażnikami przy Wolnej Kopalni, Gorn dołączy do strażników i bije Beziego, a potem go okrada.

Gdy ma się za dużo przedmiotów w ekwipunku, gra wywala do systemu podczas zmieniania lokacji, np. z Old World do kopalni.

Po zrobieniu zadania z kopalnią złota, Wilson mówi, że trzeba znaleźć skrytkę na zebrane złoto, ale potem nic nie mówi i nie ma żadnych dialogów.

Ten błąd istnieje już długi czas, bo pamiętam go z pierwszego grania. Po znalezieniu "dużego bandaża" (np. w Starej Kopalni) można dać go gołemu faciowi z obozu na bagnie, siedzącemu w karczmie na jeziorze, bez żadnej rozmowy wcześniej.

Santino w Starej Kopalni nosi "miecz Vurta". Można go użyć po pobiciu go w misji z zaginionym Vurtem, nie znajdując nawet jego ciała.
 

sweet123

sweet123

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam, czy ktoś znalazł sposób na rozwiązanie zadania Kopalnia złota. U mnie shrat nie ma żadnych opcji dialogowych związanych z zadaniem. Jest jakiś sposób na dokończenie? Mam już jednego kopacza i ochroniarza.
Miałem problem z zadaniem skradzione artefakty u mnie w chacie nie było uciekiniera ale użyłem kodu na kostur i udało się  je dokończyć.
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Nie masz iść do Shrata, tylko do Ghorima.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

outlander

outlander

Moderator działu
posty462
Propsy234
ProfesjaReżyser
  • Moderator działu
Tutaj jest link do najnowszej wersji tego moda: https://www.moddb.com/mods/na29142/downloads/banda-quentina-wer-093-najnowsza

Proszę mi w tym temacie zgłaszać błędy w zadaniach wg szablonu (proszę kopiować):
Nazwa zadania:
Gildia:
Rozdział:
Opis błędu:
 

Nowuś

Nowuś

Użytkownicy
posty22
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Nowuś

Błędy wersji 1.4.91
#35 2020-01-10, 19:12(Ostatnia zmiana: 2020-01-10, 22:02)
Nazwa zadania: Kopalnia Złota
Gildia: Bandyta
Rozdział: II
Opis błędu: Brak dialogu rozwijającego dalsze zadanie/zadania. Po dotarciu do kopalni wraz z Willem, Shutferem, Shartem oraz Magnusem i odbytej rozmowie z Willem misja kończy się powodzeniem, oznaczając ją w dzienniku zadan jako zakończona. Następnie nie ma żadnego dialogu, jest tylko "Koniec".

Edit: Więc nie ważne, ponieważ Info z dołu wyjaśnia.
 
Mad Nowuś

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
To nie jest błąd, Outlander po prostu uciął ten wątek poczynając bodaj od 1.4.8., bo następne zadanie było niedokończone.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Vincent93

Vincent93

Użytkownicy
posty103
Propsy82
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Więc dobra okazja żeby to dokończyć bo wątek fajny. :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry