Nieoficjalne patche by Nergal 74206 197

O temacie

Autor Nergal

Zaczęty 20.06.2017 roku

Wyświetleń 74206

Odpowiedzi 197

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
A nie możesz zrobić osobnej wersji z tym, że Gallahad uczy wszystkich? Tak jak wspomniałeś, jest to tylko jedna zmienna, więc chyba nie powinno być problemu?

A co do ściągania to patrząc na statystyki downloadu raczej nie nazwałbym tego sukcesem... ale okej.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

VergilSparda

VergilSparda

Użytkownicy
posty239
Propsy50
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Skoro to tylko jedna zmienna to sam możesz to zrobić bez problemu.
Nie widzę sensu robienia osobnej wersji dla 1 osoby.
Mody wrzucone na Twojego chomika mają zapewne po 10000 pobrań bo przecież każdy rzuci się płacić za coś co jest udostępnione przez twórcę za darmo... ale okej.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Mody wrzucone na Twojego chomika mają zapewne po 10000 pobrań bo przecież każdy rzuci się płacić za coś co jest udostępnione przez twórcę za darmo... ale okej.

Nie, mody na chomikuj nie, za to na nexusie owszem, jest bardzo dużo pobrań. Także w tej materii mi nie dopieczesz :D


Cytuj
Skoro to tylko jedna zmienna to sam możesz to zrobić bez problemu.
Nie widzę sensu robienia osobnej wersji dla 1 osoby.

Tak, tylko najpierw trzeba umieć to zrobić. Wypakować, zmienić, spakować.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Nergal

Nergal

Użytkownicy
Kawał ch*ja, reszta dziada
posty84
Propsy11
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kawał ch*ja, reszta dziada
No to wielka filozofia. Nawet w samouczkach masz poradnik "Jak spolszczać mody" A dziala to identycznie.
 
Nieoficjalne patche do Returning Rebalance v2.1:
http://themodders.org/index.php?topic=28417.0

przeklonowany

przeklonowany

Użytkownicy
posty13
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zmieniałeś coś w misji z uczniem dla Parveza? Bo pobiłem valentino, zagadałem z regisem, potem z coragone, użyłem niepamięci na Valentino, ale dalej w rozmowie z nim mam tylko "masz coś więcej do powiedzenia?".

Edit:
A Caine nie chce mi dać zioła dla Cadara ;/
 

paweu

paweu

Użytkownicy
posty64
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Moim zdaniem można by było także zrobić oddzielne kapelusze, ale na tym samym modelu wyglądu, oddzielne instance oczywiście. Chodzi mi o oddzielne kapelusze dla wojowników, zapewniające ochronę przed bronią, a kapelusz maga zostawić jak jest. Zrobić tak, że jeden z nich jest dostępny w  sarkofagu w zależności, czy gramy wojem czy magiem.


Nie jestem na tyle doświadczony w tym, żeby samemu to skonstruować. Tylko moja taka propozycja ode mnie co do zmian w Twoim patchu.
 

maciejdunajec

maciejdunajec

Użytkownicy
posty13
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Hmm skoro dodałeś jakieś nowe zadania dla bractwa i jeśli chciałoby ci się popracować nad jakimś nowym pachtem czemu by nie dodać do returniga jakiegoś quest pachta z nowymi zadaniami dla każdej gildii. Zauważ ziomek że gildia magów wody nie posiada wogóle żadnych zadań pobocznych a proces dołączenia do tej gildii jest conajmniej śmieszny.Jeszcze dochodzi gildia nekromanty gdzieś też świeci jakąś pustką (o ile pamiętam jest tam max 5 zadań) jeśli chodzi o zadania poboczne. Dla przykładu brakuje mi zadań zleconych od kreola w 5 roździale . Ogólnie rzecz biorąc fajnie by było jak by KAŻDA GILDIA GŁÓWNA miała by tak od 10 do maks 13 zadań i każde zadanie było by rozłożone na każdy roździał. Był bym wniebowzięty jak by taki QUEST PACHT POWSTAŁ <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 . Jeszcze zanim powstanie spolszczenie do returniga 2.0 to troche czasu minie więc taki pacht no mówie byłby bardzo na miejscu.
 

paweu

paweu

Użytkownicy
posty64
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Nergal

Nergal

Użytkownicy
Kawał ch*ja, reszta dziada
posty84
Propsy11
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kawał ch*ja, reszta dziada
Z sektą pewnie zapomnialem o dialogach caine, valentino, hanisa i innych zbieraczy... powinno pomoc na kodach dac sobie gildie nowicjusza. Zapomnialem te warunki usunac. Rano postaram sie zauploadowac poprawioną wersję.

A co do nowych zadan to juz kilka mam spisanych w notatniku. Tak wiec spoko, cos ogarnę.
 
Nieoficjalne patche do Returning Rebalance v2.1:
http://themodders.org/index.php?topic=28417.0

przeklonowany

przeklonowany

Użytkownicy
posty13
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
moja mala propozycja np, żeby po zaniesieniu maski sniacego do bractwa, Beziu dostał możliwość np ogolenia pały n łyso i wytatuowania jej w ramach bonusów. Nie mam pojecia jakby wygladal łysy Bez ale o ile maska śniącego wygląd ma najciekawszy ze wszystkich to jednak chyba nei pasuje do straznika. tak mnie sie wydaje.

Apropo fabuły nekro w 1.3.1, to mnie akurat zabolało, że w 5 akcie jak xardas znika to nic nie mogłem zrobić  chyba z 10 serduszkami demonów i można by to przeniesc na kreola

A i przede wszytkich w zachodnim lesie byś mógł trochę te szkielety odsunąć od drogi bo jak z Laresem się idzie po ornament to najpierw mi go szkielety uciupały a jak wstał to po 10 sekundach go ork dobił xD niby wstaje ale irytujące.
 

Nergal

Nergal

Użytkownicy
Kawał ch*ja, reszta dziada
posty84
Propsy11
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kawał ch*ja, reszta dziada
Sekta naprawiona, dodano nowy link. Jeżeli jeszcze jakieś bugi wystąpią, piszcie.
Jeżeli wszystko będzie grać, na bazie patcha 1.4.1 stworzę "Quest Packa" do Returninga, jeśli ludzie będą chętni.
 
Nieoficjalne patche do Returning Rebalance v2.1:
http://themodders.org/index.php?topic=28417.0

maciejdunajec

maciejdunajec

Użytkownicy
posty13
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
A takie pytanie jak bym miał pomysł na scenariusz na jakieś zadania to moge tu je wpisywać ?
 

przeklonowany

przeklonowany

Użytkownicy
posty13
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Po przyjęciu do bractwa, powiedziałem Orunowi, że muszę się dostać do Hagena. Co prawda przeescapowałem całą rozmowę, ale nie pojawił się żaden wpis w dzieniku i nie mogę dojść do Hagena. Ze strażnikiem nie mam żadnej opcji dialogowej innej niż "musze sie dostać do Hagena" a jak na marvinie przeszedłem do Hagena to też nie mam z nim opcji dialogowej. Dostałem od Oruna questa apropo planów palladynów.
I inna rzecz że nie mam żadnej opcji dialogowej od baalow i strażników, ale domyśam się, że to pewnie się w kolejnych rozdziałach pojawi.
Nie wiem czy tak ma być ale po wybraniu obydwu tatuażów dostaje ochronę przed magią. (moja mała sugestia, że ten chroniący ciało mógłby dodawać obronę przed bronią zamiast przed magią, bardziej by pasowało chyba).
Mogę się zadeklarować do bycia testerem bractwa.
 

Nergal

Nergal

Użytkownicy
Kawał ch*ja, reszta dziada
posty84
Propsy11
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kawał ch*ja, reszta dziada
Co do zadań, to prosiłbym o przesyłanie na PW. Przeklonowanemu wyslalem naprawiony patch, zeby sprawdzil sekte. Jezeli bedzie wszystko ok, w 1 poscie dodam nowy link.
 
Nieoficjalne patche do Returning Rebalance v2.1:
http://themodders.org/index.php?topic=28417.0

blackero

blackero

Użytkownicy
posty215
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ta modyfikacja jest nadal wspierana? I czy 1.4.1 wymaga poprzednich patchy? I w folderze 1.4.1 jest 1.3.1 dlaczego?
 

Nergal

Nergal

Użytkownicy
Kawał ch*ja, reszta dziada
posty84
Propsy11
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kawał ch*ja, reszta dziada
1.4.1 zawiera poprzedniczki. A to pisze ze jest 1.3.1 bo nie zmieniałem nazwy. Po prostu rozpakowałem 1.3.2 (który tez byl opisany 1.3.1) edytowałem i spakowałem spowrotem. Wiec jest opisany 1.3.1 bo w pliku .ini jest taki podany, a zeby mniej skomplikowana instalacja byla, dalem wam w takiej "wersji"
 
Nieoficjalne patche do Returning Rebalance v2.1:
http://themodders.org/index.php?topic=28417.0

bizi_vifon

bizi_vifon

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy eliksir życia nie powinien wymagać korzenia leczniczego + polnego rdestu? Z tego co czytałem tak to wygląda w returningu, a na 1.4.1 pochłania mi szczaw królewski, na ten z rdestem jest jakiś oddzielny przepis?
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Czy eliksir życia nie powinien wymagać korzenia leczniczego + polnego rdestu? Z tego co czytałem tak to wygląda w returningu, a na 1.4.1 pochłania mi szczaw królewski, na ten z rdestem jest jakiś oddzielny przepis?

Nie powinno tak być, chyba jakiś błąd tego 1.4.1
 

przeklonowany

przeklonowany

Użytkownicy
posty13
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mi pochłania rdest polny tak jak powinno, właśnie sprawdziłem
 

Thompson

Thompson

The Modders
posty692
Propsy158
  • The Modders
Dobrze, że ktoś to wykorzystał. Szczerze mówiąc, to przymierzałem się sam do 1.3.3 - głównie w celu lekkiego zmniejszenia trudności (chodzi o odporności przeciwników).

Natomiast co do komentarzy Werewolfa - maluje mi się uśmieszek na twarzy jak czytam jego posty. Przecież każdy może grać na ostatnim patchu, który wydali Rosjanie - wtedy będzie tak jak Werewolf mówi - tak jak chciał autor... Przy grzebaniu z grą, chęcią poprawy czegokolwiek zawsze istnieje pokusa, żeby coś jeszcze dodać, coś jeszcze zmienić, żeby było lepiej. Nie zawsze wychodzi, ale drogę jaką nasze patche przeszły do 1.3.2 uważam bardziej na plus niż na minus.

Teraz mogę się wypowiedzieć jako gracz:

Przywrócenie statystyk orków (opróćz najsilniejszych) i jaszczuroczłeków to wg mnie błąd. Przecież bronie magiczne przejdą przez nich jak przez masło (czyli od 3 rozdziału?). No i zamiana pancerzy - wydawało mi się, że to co zrobiliśmy (pancerze na zręczność, czas w którym dostajemy gildyjny pancerz itp.) było w miarę sensowne. Zbroja Pana Cienia wymagała siły? Nie wydaje mi się, chyba że coś przeoczyłem. Trochę nietrafione było wyłączenie wytrzymałości i zatrucia. Były do tego odpowiednie poziomy. Nawet mikstury z tego co pamiętam. Bronie dla wojownika też były raczej ok, skalowały się z siłą -a teraz nie dość, że silniejsze to jeszcze nieumarli są słabsi. Mag ma osłabioną runę o połowę - nie wiem dlaczego (czy ona w ogóle brała po uwagę odporności?). Ogólnie osłabienie wielu przeciwników zostawiając bronie w stanie niezmienionym to błąd.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry