Modding Gothica > Skrypty

Nowa umiejętność

(1/5) > >>

wert:
Które pliki odpowiadają za umiejętności czyli kosz pn za nauczenie się tej umiejętności,właściwości itp.

Adanos:
Sprawdź np. plik DIA_Pc_Thief.d w folderze Missions. Umiejętności są w skryptach dialogów.

wert:
To chyba nie jest to bo tam znalazłem tylko to:



--- Kod: ---func void Info_Diego_Teach_DEX_5()
{
B_BuyAttributePoints (hero, ATR_DEXTERITY, 5*LPCOST_ATTRIBUTE_DEXTERITY);
Info_ClearChoices (Info_Diego_Teach);
Info_AddChoice (Info_Diego_Teach,DIALOG_BACK ,Info_Diego_Teach_BACK);
Info_AddChoice (Info_Diego_Teach,B_BuildLearnString(NAME_LearnStrength_5,5*LPCOST_ATTRIBUTE_STR
NGTH,0) ,Info_Diego_Teach_STR_5);
Info_AddChoice (Info_Diego_Teach,B_BuildLearnString(NAME_LearnStrength_1,LPCOST_ATTRIBUTE_STREN
TH,0) ,Info_Diego_Teach_STR_1);
Info_AddChoice (Info_Diego_Teach,B_BuildLearnString(NAME_LearnDexterity_5,5*LPCOST_ATTRIBUTE_DE
TERITY,0),Info_Diego_Teach_DEX_5);
Info_AddChoice (Info_Diego_Teach,B_BuildLearnString(NAME_LearnDexterity_1,LPCOST_ATTRIBUTE_DEXT
RITY,0),Info_Diego_Teach_DEX_1);
--- Koniec kodu ---

Musi byc cos więcej

//Edit by Bula: Skrypty wklejamy w tagach CODE.

Zkirtaem:
Ech... o jakich dokładnie właściwościach piszesz? Bo wg. moich wiadomości można zmienić tylko ilość zabieranych LP, albo... napisz, co dokładnie chcesz zmienić.

wert:
No a gdzie się to zmienia z ilością zabieranych LP ? I mam takie pytania:

Jak zrobic nową umiejętnośc , nie chodzi mi o krok o kroku tworzenie nowej umiejętności ale o to gdzie wpisac zeby była ona w grze i menu statystyk?

I gdzie sa te pliki z tymi umiejetnościami bo pamiętam mod do g1 w którym było kowalstwo czyli nowa umiejętnosc  i wiem ze był jakis plik do tego. Tylko niepamiętam gdzie on był.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej